Po teaserowej niespodziance w zeszłym tygodniu i Dwa wyciekające zdjęcia zepsuły imprezę. Lamborghini oficjalnie przejęło odrodzone cewki Countach.
Ikona supersamochodu powraca pod nową nazwą LPI 800-4, co oznacza Longitudinale Posteriore Ibrido lub Longitudinal Backior Hybrid, podczas gdy 800 oznacza moc wyjściową PS (596 kW), a 4 oznacza napęd na wszystkie koła.
To ta sama konfiguracja, co w Sian Limited, co oznacza, że 6,5-litrowy V12 jest sparowany z 48-woltowym silnikiem elektrycznym zainstalowanym w skrzyni biegów. Silnik jest zasilany superkondensatorami, które najwyraźniej zapewniają trzykrotnie większą moc niż akumulator litowo-jonowy o tej samej wadze. i jeszcze, Lamborghini uważa to za „technologię pomostową”…
Jak można się spodziewać, wydajność jest niesamowita. Countach rozpędza 100 km/h w 2,8 sekundy, a 200 km/h w 8,6 sekundy.
Czytaj więcej:
* Reborn Lamborghini Countach wyciekło przed oficjalnym ujawnieniem
* Lamborghini przywraca Countach
* To nie byk: nowe Lamborghini Urus to super SUV
* Lamborghini ujawnia szczyt ultraszybkiego lądowania
Częściowo jest to spowodowane karbonową karoserią i podwoziem, które pomaga utrzymać suchą masę 1595 kg.
Projekt został zaadaptowany z oryginalnego Contacha „Periscopio” z 1974 roku, który nie miał wszystkich otworów wentylacyjnych i skrzydeł, które można znać z Contacha.
Ogromne trójkątne otwory wentylacyjne wprowadzane do drzwi nożycowych, zintegrowane prowadnice nad komorą silnika w celu chłodzenia, a otwory wentylacyjne są uzyskiwane dzięki technologii druku 3D.
Niestety nie ma wyskakujących reflektorów. Dzięki przepisom bezpieczeństwa. Z tyłu znajdują się smukłe tylne światła, które przypominają nieco jednostki LP400, ale są znacznie mniej obszerne, z trzema żarówkami na zespół pobranymi bezpośrednio z Sian.
Chociaż tym razem nie ma dużego tylnego spojlera, są nowoczesne dyfuzory i rozdzielacze wraz z innymi aerodynamicznymi sztuczkami, aby utrzymać samochód na ziemi.
21-calowe koła są wzorowane na oryginalnych oponach „tarcza” Countacha, owiniętych gumą Pirelli P Zero Corsa i hamulcami karbonowo-ceramicznymi.
Wewnątrz znajduje się 8,4-calowy ekran dotykowy obsługujący Apple CarPlay, czerwona pikowana skóra i przycisk start/stop ukryty pod czerwoną osłoną przełącznika, jak wyrzutnia rakiet w samolocie. Szczerze mówiąc, wnętrze przypomina trochę Aventadora, ale to dobrze, bo to świetna kabina.
Tylko 112 zostanie wykonane, w odniesieniu do oryginalnej nazwy projektu Countach LP 112, i chociaż Lamborghini nie wspomina o kosztach każdego z nich, pamiętaj, że początkowa cena Sian wynosiła około 5,1 miliona NZ.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć