Viaplay jest teraz na dobrej drodze do osiągnięcia pięcioletniego celu, jakim jest zostanie „międzynarodowym konkurentem w transmisji na żywo”.
Najnowsze wyniki opublikowane przez spółkę macierzystą Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) pokazują, że jej międzynarodowa ekspansja poza regionem skandynawskim, która rozpoczęła się wiosną tego roku, już odnosi sukcesy. W rzeczywistości na koniec września miał łącznie ponad 3,6 mln abonentów, czyli o 28% więcej niż rok wcześniej. W III kwartale pozyskał 322 tys. abonentów, z czego 286 tys. było międzynarodowych, a dokładniej w Polsce lub trzech krajach bałtyckich.
Chociaż Viaplay zadebiutował w Polsce znacznie później niż w krajach bałtyckich na początku tego roku – w sierpniu, w przeciwieństwie do marca – ze względu na wielkość rynku i duże transakcje dystrybucyjne, które przyniosły największe zyski, prawdopodobnie zostały tam zawarte. Spośród 313 000 międzynarodowych klientów płatniczych, których mieli na koniec trzeciego kwartału, prawdopodobnie w Polsce jest ich 300 000.
Ponadto Viaplay cieszy się już ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników aplikacji internetowych i mobilnych w Polsce. We wrześniu, pierwszym pełnym miesiącu w kraju, osiągnął 2,25 mln i osiągnął 7,71%.
Grupa NENT jest teraz przekonana, że Viaplay dotrze do 500 000 międzynarodowych abonentów do końca tego roku. Z pewnością usługa będzie wspierana przez ogłoszoną niedawno umowę z hayu, w ramach której jesienią tego roku platforma streamingowa będzie dostępna dla abonentów Viaplay w Polsce i krajach bałtyckich.
Wszystkie oczy będą teraz zwrócone na nadchodzącą premierę Viaplay, począwszy od Stanów Zjednoczonych w grudniu, następnie w Holandii (Q1) i Wielkiej Brytanii (H2) w przyszłym roku, Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii w 2023 roku. będzie dostępny w 16 krajach, dwa lata później, ma teraz dotrzeć do około 12 milionów abonentów, z czego połowa będzie miała zasięg międzynarodowy.
Więcej informacji o Krzysztofie Dziadolu na stronie https://www.chrisdziadul.com
Związane z
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”