- Awaria sygnału miała wpływ na pociągi relacji Midlands–Manchester
- Utknąłeś w Euston? Wyślij e-mail na adres [email protected]
Osoby dojeżdżające do pracy zostały ostrzeżone o „totalnym chaosie” i „niebezpiecznej panice” na stacji Euston, podczas gdy pasażerowie zostali uwięzieni w pociągach z „uszkodzoną klimatyzacją” w godzinach szczytu po awarii sygnału.
Sytuację pogarszał wadliwy system zapowiedzi, co powodowało, że dyrekcja kolei nie była w stanie w pełni porozumieć się z pasażerami na temat tego, co się wydarzyło.
London Euston zamieścił w serwisie X informację, że „dziś wieczorem pociągi do/z Euston zostały zakłócone z powodu błędu w naszym systemie sygnalizacji w Watford” i poradził pasażerom, aby przed podróżą sprawdzili sytuację w Internecie.
„Naprawdę przepraszamy poszkodowanych pasażerów” – dodano w poście.
Awaria sygnału na skrzyżowaniu Watford wpływa na pociągi kursujące na linii między Midlands a Manchesterem.
Avanti West Coast jest wyłączony z ruchu pomiędzy London Euston, Wolverhampton, Crewe, Manchester Piccadilly i Edynburgiem.
Na trasie kolei North West Railway między London Euston i Tring, Milton Keynes Central a Birmingham New Street i Crewe wystąpiły zakłócenia.
Linie zostały ponownie otwarte po awarii punktów na Watford Junction.
Pociągi przez Euston mogą zostać odwołane, opóźnione nawet o 40 minut lub zmodyfikowane – ostrzega National Rail.
Firma dodała na swojej stronie internetowej, że zakłócenia będą występować do końca dnia.
Na nagraniu zrobionym z wnętrza stacji widać setki ludzi stojących i patrzących na tablice ogłoszeniowe.
Jeden z niezadowolonych pasażerów określił stację jako „piekarnik” i zapytał szefów stacji na linii X: „Czy możecie włączyć klimatyzację?” Lub włącz to.
Jeden z pasażerów, Josh, poprosił stację Euston linii X o wyjaśnienie, co stało się z reklamami.
Odpowiedź brzmiała: „Cześć Josh, mamy obecnie problemy z naszym systemem nagłośnieniowym i głośność jest niższa niż zwykle. W międzyczasie zespół stacji zajmuje się obsługą przenośnych głośników”.
Kliknij tutaj, aby zmienić rozmiar tego urządzenia
„Przykro nam z tego powodu, ciężko pracujemy, aby ogłaszać komunikaty i sprawić, aby pociągi ruszyły tak szybko, jak to możliwe”.
Kolejny pasażer opublikował wpis na
Trzeci opisał „A”.Absolutny chaos w Euston nie ma pojęcia, które pociągi kursują, są opóźnione lub odwołane. Żadnych informacji i żadnej gwarancji, że wyślą mnie dziś wieczorem do domu.
Jeden z użytkowników mediów społecznościowych postanowił rozładować sytuację odrobiną humoru, pisząc: „Euston, mamy problem”.
Tymczasem pasażerowie, którzy już podróżowali, cierpieli z powodu wysokich temperatur w pociągach stacjonarnych.
Zaniepokojony pasażer powiedział firmie Avanti West Coast, że od godziny siedział w pociągu w Coventry.
Napisali na Twitterze: „Czy mogę zasugerować, aby ludzie wiedzieli, że mogą opuścić pociąg na peron, aby się ochłodzić?” Miejsce stojące po prostu nie pomaga.
W rozmowie z MailOnline 25-letni pasażer Theo z południowo-zachodniego Londynu powiedział, że był „uwięziony” przez ponad dwie godziny w pociągu jadącym między stacją Crewe a stacją Euston w Watford Junction, między 16:00 a tuż po 18:00.
„Na stacji Watford Junction nastąpiła awaria pociągu, co spowodowało zamknięcie linii, a następnie uległy awarii powyższe punkty, więc wszystko szło bardzo powoli” – powiedział.
„Było wielu wizjonerskich chłopaków z Network Rail. Myślę, że już wszystko załatwione, ale lista oczekujących jest wyraźnie długa [of trains] 'Za nami.’
Dodał, że strażnik, który pełnił ostatni dzień swojej 20-letniej służby w London Northwestern Railway, „doskonale informował nas o wszystkich sprawach”.
Kiedy pociąg znów ruszył, opisał stację Euston jako „bardzo gorącą, w ogóle bezwietrzną i zatłoczoną jak nigdy dotąd”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Firma OVO Energy Supply Company rozważa opcje obejmujące sprzedaż Wiadomości biznesowe
Partner Nvidii, firma Lambda Labs, żąda 800 milionów dolarów w związku ze wzrostem zapotrzebowania na komputery oparte na sztucznej inteligencji
Traderzy ONDO uważnie się temu przyglądają – ten wzór wskazuje na 50% zysk!