Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

CCC w Polsce odnotowało wzrost sprzedaży o 18% w III kwartale 2022 r.

CCC w Polsce odnotowało wzrost sprzedaży o 18% w III kwartale 2022 r.

CCC polska grupa sprzedawców obuwia wspomniany Prawie 2,4 mld zł (511 mln USD) sprzedaży w trzecim kwartale (kw.3) roku obrotowego 2022 (rok obrotowy 22), wzrost o 18% rok do roku.

W ciągu kwartału detalista poinformował, że jego kanał cyfrowy stanowił 51,7% sprzedaży, co oznacza wzrost o 4,3 punktu rok do roku, dzięki nowemu Modivo Market, który odpowiada za 65% globalnej sprzedaży e-commerce.

Dział CCC grupy odnotował sprzedaż w wysokości 1,1 mld zł (234,5 mln USD) w trzecim kwartale roku obrotowego 22, podczas gdy HalfPrice odnotowało przychody w wysokości 258 mln zł (54,9 mln USD), co stanowi ponad trzykrotny wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

Dzięki ośmiu otwarciom nowych sklepów w trzecim kwartale firma HalfPrice odnotowała wzrost przychodów o 42% kwartał do kwartału.

Grupa Modivo odnotowała przychody w wysokości około 1,0 miliarda złotych (213,2 miliona dolarów), co oznacza wzrost o około 23% rok do roku.

Marża brutto Grupy CCC wzrosła o 15% rok do roku do 1,2 mld zł (255,7 mln USD) w trzecim kwartale roku obrotowego22.

Jej EBITDA wyniosła 197 mln zł (41,98 mln USD), a marża EBITDA 8,1.

Marcin Kzyrsky, prezes Grupy CCC, powiedział: „2022 był rokiem pełnym wyzwań dla wszystkich detalistów. Wybuch wojny na Ukrainie i jej makroekonomiczne skutki zmieniły reguły gry. Dochody klientów pozostają pod presją wysokiej inflacji i dużego zainteresowania stawki, co prowadzi do wzrostu wrażliwości cenowej konsumentów.

„W Grupie CCC proaktywnie reagowaliśmy na te wydarzenia. Do portfolio CCC dodaliśmy kilka nowych marek budżetowych, znacząco zwiększając ich udział w naszym ogólnym miksie. Aktywnie zarządzamy cenami, dbając o ich atrakcyjność dla wszystkich kategorii klientów. To przybliża nas do konsumentów, umożliwiając nam lepsze reagowanie na ich potrzeby i zwiększanie naszego udziału w rynku pomimo trudnego otoczenia biznesowego”.

READ  „Debata” na temat polskich wyborów zamienia się w farsę – Politico