Jesteśmy tak blisko końca 2022 roku i w ramach tego Capcom organizuje obecnie specjalną ankietę na koniec roku – zastanawiając się nad kolejnym rokiem gier i tym, co czeka firmę w 2023 roku. fanem, możesz powiedzieć im, jak się czujesz z naszym udziałem.
Pojawiają się zwykłe pytania dotyczące kraju, wieku i konsol, które posiadasz, a następnie seria pytań o franczyzy Capcom, w które grasz, gry, na które nie możesz się doczekać przyszłego roku, i w co jeszcze będziesz grać w 2022 r.
Kolejna część ankiety skupia się na nawykach zakupowych – pytamy respondentów, w jaki sposób kupują gry (fizyczne lub cyfrowe), czy są świadomi aktualnej sprzedaży cyfrowej firmy Capcom, kiedy kupują nową grę i co ich motywuje do zakupu gry wyprzedaż.
Niektóre z gier wymienionych w ankiecie obejmują nadchodzące tytuły Dziedzictwo Mega Man Battle Networki Uliczny wojownik 6i Remake Resident Evil 4 i Dogmat Smoka 2. Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w tej ankiecie, po jej wypełnieniu otrzymasz darmową tapetę na komputer/telefon komórkowy. Ta ankieta trwa do 5 stycznia, więc dołącz, póki możesz.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć