Ponieważ w Queen’s Jubilee Bank trwają weekendowe uroczystości, problemy na lotnisku w Bristolu współistnieją z czasem Najaktywniejszy okres od 2019 roku. Pasażerowie opisali sceny na lotnisku w piątek (3 czerwca) jako „przerażające” z zarzutami, że 21 samolotów odleciało blisko siebie wczoraj rano, powodując „ogromne” kolejki.
Były również doniesienia o „rzezi” w dziale odbioru bagażu w piątek po południu (3 czerwca). Zdjęcia przedstawiały ogromne kolejki ludzi czekających na torby około godziny 16, z jednym pasażerem czekającym podobno przez godzinę i 45 minut.
Klient napisał wczoraj na Twitterze o 15:54: „Absolutna masakra w strefie odbioru bagażu na lotnisku w Bristolu, kto jest odpowiedzialny za planowanie?” Skontaktowano się z lotniskiem w Bristolu w celu uzyskania komentarza.
Przeczytaj następujące – Bristol Airport Live: wszystkie loty odwołane z powodu rozpoczęcia święta państwowego
Przewiń w dół, aby zobaczyć najnowsze informacje z naszego bloga na żywo poniżej.
Wcześniej w piątek wielu podróżnych również skorzystało z mediów społecznościowych, aby podzielić się swoją frustracją z powodu opóźnienia. Jeden z użytkowników powiedział: „Żałosne… ta cała rzeź dzisiejszego ranka z powodu właścicieli lotniska, którzy wyznaczyli 21 lotów w ciągu godziny, które zostały przekroczone o 05.55…”.
Inny powiedział: „Dziś rano okropne doświadczenie. Wiele lotów zbyt blisko siebie”. Jedna osoba współczuła personelowi Bristolu i powiedziała: „Wszyscy wydają się bardzo zdenerwowani”.
W ostatnich dniach nie tylko panował chaos w terminalu – pojawiły się doniesienia o dużych kolejkach do wyjścia z miejsca wysiadania i „kolejce 200 m tylko po to, aby wejść do terminalu z bagażem”.
Ale nie wszyscy mieli złe doświadczenia. Ava McGill powiedziała w piątek: „Dobra robota na lotnisku w Bristolu, przybyłam o 3 nad ranem na mój lot o 6.30 rano. Torby dostarczone w ciągu 15 minut od otwarcia. 20-minutowa ochrona z szybką ścieżką. Teraz siedząc w Burger Kingu z piwem. „Wiele zastraszania za pomocą mediów społecznościowych”.
Lotnisko w Bristolu „ciężko pracuje”
Rzecznik lotniska w Bristolu powiedział w piątek: „Dzisiaj zaplanowano około 120 lotów z lotniska w Bristolu. Wczesny poranek zawsze był pracowity, ponieważ podróżni chcą polecieć jako pierwsi, aby jak najlepiej wykorzystać swój lot”.
„Ciężko pracowaliśmy, aby sprostać wyzwaniom po Covid, w tym zatrudnianiu i szkoleniu ponad 300 nowych kolegów, dokonywaniu dodatkowych płatności za nadgodziny oraz pracy całego zespołu zarządzającego na stanowiskach pierwszej linii każdego tygodnia.
„W pracowitym okresie letnim klientom zaleca się sprawdzenie w liniach lotniczych, kiedy stanowisko odprawy/zrzutu bagażu jest otwarte i kiedy przybędzie do budynku o tej porze. Klienci powinni nie przyjeżdżać wcześniej, ponieważ odprawa i ochrona mogą nie otwieraj się – dodając do tłoku.”
To jest blog na żywo, przewiń w dół, aby zobaczyć najnowsze aktualizacje.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji