Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Brakujące ogniwo dla drogi rowerowej Pioneer Highway, która ma zostać zbudowana w terenie

Brakujące ogniwo dla drogi rowerowej Pioneer Highway, która ma zostać zbudowana w terenie

Sygnalizacja świetlna na Pioneer Highway umożliwi rowerzystom i pieszym bezpieczne wchodzenie na nowy odcinek toru na trawiastym nasypie.

Warwick Smith/sztab

Sygnalizacja świetlna na Pioneer Highway umożliwi rowerzystom i pieszym bezpieczne wchodzenie na nowy odcinek toru na trawiastym nasypie.

Luka między Longburn Road a Central Palmerston North zostanie zlikwidowana.

Komitet ds. Wzrostu Gospodarczego Rady Miejskiej zalecił zbudowanie ścieżki terenowej od centrum handlowego West Street do Botanical Road wzdłuż trawiastej północnej strony Pioneer Highway.

Możliwość umieszczenia nowego sygnalizowanego przejścia przed sklepami, aby zabrać rowerzystów i pieszych na nową ścieżkę terenową, wynikała ze względnego sukcesu tymczasowej bariery na oddzielnych ścieżkach rowerowych od Pitt St do West St.

W raporcie przedstawionym przez dyrektora ds. transportu w radzie, Chrisa Laya, wyjaśniono, w jaki sposób rada nakazała usunięcie kontrowersyjnych barier „skrzynek do sadzenia roślin” i zainstalowanie tymczasowych przegród podczas projektowania trwałego rozwiązania.

Czytaj więcej:
* Sieć rowerowa North Palmerton porusza się bardzo szybko
* Kurs Funduszu Al-Ghiras został uznany przez pracowników rady za sukces
* Wycofanie perforowanych skrzynek do sadzenia Żaden znak beta szlaku rowerowego nie zostanie tutaj, mówi rada

Granulat betonowy i słupy odblaskowe zostaną zamontowane w połowie 2022 roku.

Tymczasowe rozwiązanie działa dobrze, powiedział Lai, i prawdopodobnie będzie działać przez kolejne pięć lat przy budżecie 5000 USD rocznie na konserwację.

Stworzyło to możliwość wydania 650 000 USD z budżetu na ścieżki rowerowe i chodniki na ukończenie ścieżki rowerowej, zamiast płacić za ulepszenia przegród w istniejących sekcjach.

Cr Lorna Johnson powiedział, że zakończenie pracy byłoby najlepszym sposobem na zachęcenie większej liczby osób do wsiadania na rowery, co było kluczową strategią rady.

Powiedziała, że ​​główna autostrada / autostrada pionierska została uznana za priorytetową trasę dla rowerzystów, ale korzyści nie mogą zostać zrealizowane, dopóki nie zostanie ukończona.

Skrzynki do sadzenia wysunięte, słupki wyginające się – ścieżka rowerowa Main St w Palmerston North otrzymała nowe elementy dystansowe w czerwcu 2022 r. (zdjęcie z pliku)

David Unwin/Rzeczy

Skrzynki do sadzenia wysunięte, słupki wyginające się – ścieżka rowerowa Main St w Palmerston North otrzymała nowe elementy dystansowe w czerwcu 2022 r. (zdjęcie z pliku)

Johnson powiedział, że jazda rowerem z miasta między West Street a autostradą wegetariańską była niebezpieczna, ponieważ było zbyt wiele wjazdów i zjazdów przecinających ścieżkę rowerową, która była bardzo wąska, wciśnięta między zaparkowane samochody i ruchliwe pasy ruchu.

READ  Christchurch zostało uznane za jedno z najszczęśliwszych miast na świecie

Powiedziała, że ​​najbezpieczniejsze drogi to te, które znajdują się poza jezdnią, i bardziej sensowne jest korzystanie z szerokiego nasypu po drugiej stronie autostrady.

Pozostałym problemem będzie bezpieczne poprowadzenie rowerzystów przez Botanical Road, skrzyżowanie, które, jak powiedział Lai, ma pewne problemy z bezpieczeństwem, którymi należy się zająć w przyszłości.

Plan nie uzyskał powszechnego poparcia.

Rowerzyści będą mogli zjechać Pioneer Highway na nowy odcinek toru na trawiastym nasypie.

Warwick Smith/sztab

Rowerzyści będą mogli zjechać Pioneer Highway na nowy odcinek toru na trawiastym nasypie.

Karen Naylor powiedziała, że ​​nie popiera wydawania 300 000 dolarów na sygnalizowane skrzyżowanie, ponieważ zabrałoby to pieniądze z innych ulepszeń przejść dla pieszych.

Cr Vaughan Dennison powiedział, że jest przeciwny wydawaniu pieniędzy na ścieżkę rowerową, z której obecnie korzysta tylko 60 rowerzystów dziennie, a może tylko 30, jeśli korzystają z niej w drodze powrotnej.

Cr William Wood, który stanął na czele spotkania, powiedział, że istniejące obiekty rowerowe działają, a pieniądze lepiej byłoby wydać na ulice, które w ogóle nie mają ścieżek rowerowych.