11 października bluebellaMarka bielizny z siedzibą w Londynie Ashish Kolekcja ekskluzywnej bielizny, która pojawi się dzisiaj na rynku. Król wszystkiego, począwszy od cekinów i pionierskich projektów demi-couture z przymrużeniem oka, odważna, subtelna i kolorowa estetyka Ashish jest w pełni zanurzona w odważnych projektach Bluebella – wynik? Odważna kolekcja bielizny, topów, biżuterii do ciała i bluz z kapturem, które wyróżniają się inkluzywnością, indywidualnością i wyjątkowym stylem, który wykracza poza pory roku.
Kierując się ideą osiągalnego haute couture, ta 16-częściowa kolekcja (w tym torba na ubrania z limitowanej edycji) ma połyskujące popielate kolory i charakterystyczne tęczowe odcienie, a kampania rozpoczyna się w popularnym Working Men’s Club w Bethnal Green w Londynie. Sesja łączy w sobie powagę miejsca z bezkompromisową postawą obu plakatów, wysuwając na pierwszy plan żywą, żywą atmosferę.
Emily BendelBluebella, założycielka i dyrektor generalny, mówi o współpracy: „Ashish i Bluebella to marki Hackney (w dzielnicy East London), których wiodący głos nieustannie kwestionuje nasze podejście do seksualności i różnorodności, więc istniało naprawdę naturalne połączenie”. Bendell dodaje: „Ashish bardzo interesuje się bielizną jako kategorią i chcieliśmy zbadać upiększanie, więc pojawiła się również synergia designu. Uwielbiałam pracować z Ashishem, każde spotkanie przez pierwsze pół godziny zaczynało się z myślą o nas i świecie! „
Ashish, którego prace były pokazywane w Victoria and Albert Museum i Met Museum, zgadza się: „Zawsze interesowałem się bielizną i ikonami bielizny, a praca z Blubellą była naprawdę świetna, aby stworzyć kolekcję, która bada tę stronę mody ”. Oprócz zamiłowania do zwodniczych logotypów, nie sądził, że projektant, gdy je projektuje, nie uważa, że komunikaty będą „w sam raz”. „To jest protest” [as seen on chemises and hoodies] W pewnym sensie podsumowuje to, jak się teraz czuję w wielu sprawach”.
„dla niego [Ashish’s] Blask tworzenia znaczących oświadczeń politycznych i komentarzy, nie tracąc przy tym poczucia żartobliwości i optymizmu” jest jednym z powodów, dla których Bendell zdecydował się na współpracę z projektantem, gdzie „podziela nasze zainteresowanie wyzwaniem standardów dotyczących zmysłowości i różnorodności”.
Zapytany o inspirację i przesłanie stojące za tą kolekcją, Bendel powiedział: „Chcieliśmy, aby kolekcja miała znaczenie, łącząc poczucie zabawy z komentarzem świata. Kolekcja została zaprojektowana na długo przed wybuchem wojny na Ukrainie, ale hasło „Pokój światowy” ma teraz zupełnie nowe znaczenie”. W efekcie marka przekaże 10% zysków ze sprzedaży koszulek i koszulek Pokoju Światowego na cele charytatywne Kobiety dla uchodźców.
„Ważne było dla nas również stworzenie kolekcji pamiątek o nieograniczonych możliwościach projektowych”. dodaje Bendell.
Teraz, gdy pandemia naprawdę wydaje się już minąć, jakie są poglądy Bendella i Ashisha na świat mody po pandemii?
Ashish nie waha się: „Chociaż czasami wydaje mi się, że wracamy do poziomów szybkiej mody sprzed pandemii, nadal pracuję we własnym tempie. Lubię myśleć, że po pandemii jesteśmy bardziej świadomi i zdecydowanie mamy więcej rozmów na tematy takie jak Slow Fashion i Diversity.”
Bendell dodaje: „Widzieliśmy prawdziwy zwrot od wygody do fajnych produktów na szczytach naszych list bestsellerów i widzimy, że ten trend znajduje odzwierciedlenie w innych kategoriach. Myślę, że jest to połączenie wyjścia z blokady i szukania lekkiej ulgi od niepokojących wydarzeń na świecie. Nasi klienci pragną w swojej bieliźnie wzorów, kolorów i dramatyzmu.”
I dokładnie to zaoferuje kolekcja Bluebella x Ashish. Limitowana edycja jest już dostępna do zakupów bluebella.com.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów