Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Bloomsbury, wydawca Harry’ego Pottera, donosi o rekordowej sprzedaży podczas boomu czytelniczego | Bloomsbury

Bloomsbury odnotowało rekordowy rok sprzedaży, ponieważ Harry Potter Wydawca powiedział, że wzrost czytelnictwa podczas pandemii stał się „stały” po złagodzeniu blokady.

firma Bardzo skorzystali na ograniczeniach Covid Kiedy konsumenci, którzy są w domu, dla zabicia czasu zwracają się ku nowym hobby, w tym czytaniu.

Prezes Bloomsbury, Nigel Newton, powiedział, że było jasne, że ludzie czytający podczas pandemii nadal kupowali książki, co pomogło zwiększyć roczną sprzedaż o 24%, osiągając rekordowy poziom 230 mln funtów za rok do końca lutego. .

Pytanie, które nam się przyświecało, brzmiało: Czy czytanie epidemiologiczne będzie kontynuowane? „Teraz znamy odpowiedź: czytanie stało się częstym nawykiem i nadal się rozwija” – powiedział Newton, gdy firma ujawniła swoje roczne wyniki.

„Wzrost czytania, który wydawał się być jednym z niewielu promieni światła w najciemniejszych dniach pandemii, może teraz zostać ujawniony jako stały, dzięki prostemu aktowi oświecenia i zachwycenia milionów ludzi”.

Bloomsbury powiedział, że czytelnicy wybierali tytuły Sarah J. Maas – amerykańskiej pisarki, której książki beletrystyczne obejmują Crescent City, Tron ze szkła oraz serię A Court of Thorns and Roses – ponieważ sprzedaż jej książek wzrosła w ciągu roku o 86%.

Tymczasem sprzedaż książek o Harrym Potterze wzrosła o 5% w okresie poprzedzającym 25. rocznicę wydania pierwszego tytułu z serii, Harry Potter i kamień filozoficzny, który ukazał się w 1997 roku.

Subskrybuj codzienną pocztę Business Today lub śledź Guardian Business na Twitterze w BusinessDesk

Skok w nauce online zwiększył również sprzedaż tytułów Bloomsbury Academy, przyczyniając się do ogólnego wzrostu dochodów przed opodatkowaniem o 28% do 22,2 mln GBP.

seria spinaczy W Smith Poinformowano również o wzroście sprzedaży, twierdząc, że ożywienie w podróżach po zamknięciu pomogło zwiększyć sprzedaż w punktach sprzedaży na dworcach kolejowych i lotniskach.

Przyczyniło się to do skoku w przychodach grupy przez 15 tygodni do czerwca, które, jak twierdzi, przekroczyły poziomy z 2019 roku po raz pierwszy od początku pandemii.

WH Smith powiedział, że spodziewa się dalszego rozwoju działu podróży w letnim okresie handlowym, ponieważ coraz więcej osób korzysta ze złagodzonych ograniczeń dotyczących podróży krajowych i międzynarodowych.