YouTube przenosi walkę z blokowaniem reklam na urządzenia mobilne. W Aktualizacja w poniedziałekYouTube napisał, że użytkownicy uzyskujący dostęp do filmów za pośrednictwem aplikacji innej firmy do blokowania reklam mogą doświadczyć problemów z buforowaniem lub wyświetlić komunikat o błędzie „Następująca treść nie jest dostępna w tej aplikacji”.
W zeszłym roku YouTube podjął „globalne wysiłki”, aby zachęcić użytkowników do zezwalania na reklamy podczas oglądania filmów lub przejścia na YouTube Premium. Rozpoczęło się także wyłączanie filmów dla użytkowników, którzy mają włączone rozszerzenie blokujące reklamy.
Jednak teraz YouTube twierdzi, że jego zasady nie pozwalają „aplikacjom innych firm na wyłączanie reklam, ponieważ uniemożliwia to twórcy otrzymanie nagrody za oglądalność”. Wydaje się, że jest to skierowane do blokerów reklam mobilnych, takich jak AdGuard, który umożliwia otwarcie YouTube w aplikacji do blokowania reklam, w której można oglądać filmy bez przerw.
„Zezwalamy aplikacjom innych firm na korzystanie z naszego interfejsu API tylko wtedy, gdy korzystają z naszych aplikacji Warunki świadczenia usług API„Kiedy znajdziemy aplikację naruszającą te warunki, podejmiemy odpowiednie działania, aby chronić naszą platformę, twórców i widzów” – mówi YouTube.
Aby rozwiązać ten problem, YouTube ponownie sugeruje subskrypcję YouTube Premium bez reklam. Prawdopodobnie nie jest to dobra wiadomość dla wszystkich użytkowników, którzy oglądają YouTube za pomocą aplikacji do blokowania reklam, ale nie wydaje się, aby YouTube w najbliższym czasie miał wycofać się z walki z programami blokującymi reklamy.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów