Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Biuro Coca-Cola Poland świętuje kultowe marki napojów

Biuro Coca-Cola Poland świętuje kultowe marki napojów

Kompleks biurowy w Warszawie ma tętniącą życiem dzielnicę Siedziba Coca-Coli HBCzaprojektowane przez pracownię Trochę kreatywneEklektyczna mieszanka wnętrz nawiązuje do kultowych marek napojów firmy, wypełniona kultową ikonografią i kolorami, które są natychmiast rozpoznawalne na całym świecie.

Siedziba firmy zajmuje powierzchnię ponad 59 000 stóp kwadratowych, rozmieszczoną na trzech piętrach i może pomieścić do 500 pracowników. Materiały takie jak dąb i filc połączono z szorstką cegłą i betonem, łagodząc industrialny wygląd budynku. Jednak dla projektantów jasne palety kolorów firmy były kluczem do poprawy ogólnego wyglądu przestrzeni korporacyjnej.

Nowoczesna część wypoczynkowa w biurze z żywą ekspozycją butelek Coca-Coli, czerwonymi i czarnymi krzesłami, drewnianymi stołami, lampami sufitowymi i aneksem kuchennym w tle.

Nowoczesna sala konferencyjna wyposażona jest w długi stół, czerwono-czarne krzesła nawiązujące do marki Coca-Cola, szare panele akustyczne, czarne lampy wiszące oraz duże okna z widokiem na miasto.

Lodówka wypełniona Coca-Colą i różnymi napojami stoi na drewnianej ścianie ozdobionej czerwonymi i czarnymi abażurami butelek.

Korytarz z drewnianymi szafkami, niektóre ozdobione czerwonymi i czarnymi abażurami przypominającymi butelki Coca-Coli. Sufit posiada odsłonięte kanały i oświetlenie górne. Na końcu widać drzwi i korytarz.

Zbliżenie na display ścienny złożony z dużej ilości kapsli od butelek Coca-Coli, które w misterny sposób tworzą charakterystyczne logo marki.

Czerwono-białe logo Coca-Coli było logicznym punktem wyjścia ze względu na znajome elementy. Zespół jednak niechętnie pokrywał przestrzeń szkarłatem, co mogłoby być postrzegane jako ostre lub agresywne, szczególnie w ruchliwym miejscu pracy. „Chcieliśmy bawić się tymi szczegółami, nie przytłaczając personelu” – mówi Jacob Popel, architekt w BIT CREATIVE „Fala logo pozwoliła nam w subtelny sposób nawiązać do tej marki i napoju, który wszyscy znają”.

Nowoczesne lobby biurowe z czerwono-czarnym wystrojem, otwartymi półkami i dobrze wyeksponowanym szyldem Coca-Coli. Sufit ma odsłonięte kanały, a korytarz rozciąga się na odległość.

Nowoczesna przestrzeń biurowa na otwartym planie z rzędami biurek z czarnymi krzesłami, kanałami podwieszonymi, czerwono-szarym wystrojem nawiązującym do kultowych kolorów Coca-Coli oraz dużymi oknami zapewniającymi naturalne światło.

Nowoczesna przestrzeń biurowa wyposażona w drewnianą kabinę, czerwone krzesła nawiązujące do charakterystycznego koloru Coca-Coli i mały stolik. W tle niewyraźna postać przechodzi obok białych drzwi i odsłoniętych kanałów w suficie.

Architekci czerpali inspirację także z sylwetki i samego pojemnika. Na przykład w recepcji znajdują się zaopatrzone butelki, a szafki mają uchwyty w kształcie butelek. Inne składniki niż szkło czy plastik często były wyrzucane, dlatego postanowiono połączyć je w kreatywny sposób – z korzyścią dla ludzi i planety. Klasyczne wersje szklane zostały zamienione na oprawy oświetleniowe w całym biurze. Codzienne aluminiowe kapsle do butelek, przekształcone w elementy ścienne i oznakowania, dodają fantazyjnego akcentu.

Nowoczesna przestrzeń biurowa z hamakami do siedzenia, ścianą z dużymi grafikami przedstawiającymi butelki Coca-Coli, ścianą pokrytą zielenią i zapalonymi lampami "Nastawienie na rozwój" Banery.

Znalezienie właściwej równowagi w tak przestronnym, otwartym biurze było ogromnym wyzwaniem. Celem było stworzenie przyjaznego środowiska, przy jednoczesnej minimalizacji hałasu i zachowaniu prywatności. Stanowiska robocze są skonfigurowane tak, aby pomieścić maksymalnie 12 osób i wyposażone są w proste przegródki. Budki są najpopularniejszym wyposażeniem wśród pracowników i dostępne są w różnych rozmiarach. Większe konstrukcje pokryte drewnianymi listwami nazywane są domkami. Miejsca te pozwalają ludziom cieszyć się spokojem podczas pracowitego dnia.

READ  Polska firma logistyczna MLP Business Park wybiera Bosna

Sala konferencyjna ze szklanymi ścianami i żywymi czerwonymi krzesłami, z oszałamiającym muralem przedstawiającym dużą butelkę Coca-Coli w faliste białe linie na czerwonym tle. Do ściany przytwierdzona jest biała tablica.

Nowoczesna sala konferencyjna z dużym drewnianym stołem, czarnymi krzesłami biurowymi, okrągłymi lampami sufitowymi i oknami sięgającymi od podłogi do sufitu, z których roztacza się widok na zewnątrz, tworząc odświeżające i inspirujące środowisko przypominające przestrzenie innowacji Coca-Coli.

Nowoczesna sala konferencyjna z długimi stołami ułożonymi w kształcie litery U, czerwono-szarymi krzesłami, wieloma ekranami i wyraźną marką Coca-Cola na ścianach.

Nowoczesna kawiarnia z drewnianymi stołami i mieszanką czerwonych i czarnych krzeseł, z dużymi oknami i efektownymi czerwonymi lampami wiszącymi. Wyraźne logo Coca-Coli jest dumnie umieszczone na drewnianej ścianie z tyłu, dodając klasycznego akcentu współczesnej atmosferze.

Nie brakuje nieformalnych stref, które mają sprzyjać relaksowi i dobrej zabawie. Hamaki wykonane z lin i desek są skupione w pobliżu ścian z mchu, zapewniając tak potrzebną zieleń w pomieszczeniach. W kuchniach na każdym piętrze (zaopatrzonych w mnóstwo firmowych napojów) znajdują się także jadalnie, które służą również jako miejsce, w którym ludzie są zachęcani do wspólnego posiłku lub spotkań towarzyskich ze współpracownikami.

W nowoczesnej jadalni znajdują się drewniane stoły, kolorowe krzesła i mural przedstawiający czerwoną ciężarówkę z jedzeniem na ceglanej ścianie. Czarna ściana z białą grafiką dotyczącą jedzenia dodaje temu miejscu uroku, a stare szyldy Coca-Coli przywołują na myśl nostalgię.

Mała sala konferencyjna z okrągłym stołem i czterema krzesłami, jednym czerwonym jak puszka Coca-Coli i trzema szarymi. Na ścianie wisi telewizor otoczony zdjęciami w ramkach. Ściany mają fakturę blachy falistej, a nad nimi wisi lampa sufitowa.

Sala konferencyjna z pasującymi zielonymi krzesłami i długim stołem. Na tylnej ścianie znajduje się żywy mural przedstawiający butelki Sprite na zielonym tle, podkreślający korzenie Coca-Coli. Geometryczny wzór dywanu na podłodze.

Największą atrakcją tego miejsca są sale konferencyjne, a każdy pokój został udekorowany nawiązując do konkretnej marki. Pokój Sprite urządzony jest w odcieniach musującej cytryny i limonki. A Monster Room, nazwany na cześć napoju energetycznego, emanuje neonowymi zielonymi wyścigowymi paskami. Na ścianach wiszą zdjęcia deskorolkarzy i motocyklistów, a podstawą głównego stołu są dwa błyszczące silniki. W pokoju AdeZ znajduje się stół przymocowany do sufitu. Odpowiednie obrazy i kształty przywołują ulubione napoje w wyjątkowych miejscach. „Za każdym razem, gdy jesteś w biurze, czujesz radosnego ducha Coca-Coli” – podkreśla Popple.

Wygodna przestrzeń konferencyjna z okrągłym stołem, dwoma szarymi krzesłami i telewizorem zamontowanym na ścianie. Ściany ozdobione są słojami drzew i dużym muralem w kształcie łzy, przywołującym na myśl świeżość natury. Zielony dywan pod stopami dodaje spokojnej atmosfery, idealnej do dzielenia się przemyśleniami przy coca-coli.

Nowoczesna sala konferencyjna z drewnianym stołem, białymi krzesłami i lampami wiszącymi. Na jednej ze ścian wisi duża reklama napoju AdeZ firmy CocaCola. Podłoga pokryta jest zielonym dywanem, a duże okna zapewniają naturalne światło.

Nowoczesną salę konferencyjną zdobi żywy mural z różnymi owocami i liśćmi, przypominający orzeźwiającą reklamę Coca-Coli. Drewniane krzesła otaczają prostokątny stół, a na ścianie naprzeciwko muralu wisi duży telewizor.

Nowoczesna sala konferencyjna z niebieskim stołem, czarno-niebieskimi krzesłami, workiem treningowym, lampami pierścieniowymi, telewizorem z reklamami Coca-Coli i dużymi oknami z widokiem na drzewa.

Więcej informacji o tym i innych projektach realizowanych przez BIT CREATIVE znajdziesz na stronie bitcreative.info.

Fotografia autorstwa BIT CREATIVE.

Anna Zappia to mieszkająca w Nowym Jorku pisarka i redaktorka, której pasją są tekstylia. Często można ją spotkać na pokazach mody lub przy zakupach kolejnych książek. Anna pisze felieton Friday Five oraz treści biznesowe.