Wyprodukowana przez T Brand, studio contentowe w New York Times Advertising, kampania płatnych treści zostanie opublikowana w dniu nytimes.comA BIRKENSTOCK.pl Oraz wszystkie inne kanały online globalnej marki lifestylowej i wynalazcy wkładek. Pierwszy odcinek kampanii zostanie wyemitowany 1 lipca 2022 roku. Kampania będzie wspierana przez czteromiesięczną kampanię medialną, dzięki której stopa będzie widoczna w każdym zakątku New York Times Kupując druk i Internet, aby pokazać najwyższy cel, któremu BIRKENSTOCK służy od prawie dwóch i pół wieku: zdrowie stóp.
Oliver Richertdyrektor generalny BIRKENSTOCK Group: „Zdrowie stóp jest podstawą wszystkiego, co robimy w BIRKENSTOCK. Ta kampania została opracowana w celu poinformowania konsumentów o cudach stóp. Ewolucja ludzkości jest głęboko zakorzeniona w ewolucji naszych stóp. Bez chodzenia w pozycji pionowej rasa ludzka by nie przetrwała. Jeszcze bardziej zaskakujące jest to, jak niewiele badań przeprowadzono na ludzkiej stopie.W ramach naszej kampanii chcemy uregulować ludzką stopę – i zająć się rolą odpowiedniego obuwia dla naszego zdrowia.Większość ludzi rodzą się ze zdrowymi stopami i powodują bolesne problemy ze stopami, ponieważ często nosimy buty za małe, za wąskie lub za wysokie na obcasie. Chcemy zwrócić na to uwagę i umożliwić konsumentom podejmowanie bardziej świadomych decyzji – niezależnie od marki obuwia ostatecznie wybierz”.
Jak stworzyliśmy ludzką stopę: Jaką rolę w ewolucji odgrywa stopa?
Pierwszy rozdział serii zagłębia się w rolę, jaką stopy odgrywają w ewolucji. Kolejnym ważnym aspektem jest znaczenie zdrowia stóp. Pierwszy odcinek pokazuje różne czynności, w których używa się stóp, wykorzystując materiał filmowy biegaczy i tancerzy, podkreślając, że nasze stopy są naszym jedynym nieodłącznym środkiem transportu. Wykresy medyczne i oszałamiająca animacja stóp rzucają edukacyjne światło na wideo. Dokument zawiera wnikliwe sekwencje wywiadów z rozmów z dwoma wybitnymi naukowcami Oddział Karolakurator profesor paleontologii at Uniwersytet w MissouriA Pino M NejProfesor Biomechaniki w Uniwersytet Calgary.
Rozpocznie się odcinek 2 11 sierpniaOdcinek 3 21 września
Odcinek drugi („Finding Our Feet”) pokazuje, jak naprawić przyszłość zdrowia stóp przez pryzmat ortopedycznego dziedzictwa firmy BIRKENSTOCK. Zostanie opublikowany w 11 sierpnia 2022. Trzeci odcinek („Wchodzenie w szczegóły”) analizuje znaczenie funkcjonalnego projektu, jakości i odpowiedzialności za zdrowie stóp. Już dziś rozpocznie się ostatni odcinek serialu 21 września 2022.
spinki do mankietów
https://www.nytimes.com/paidpost/birkenstock/how-feet-made-us-human.html
https://www.birkenstock.com/us/ugly-for-a-powody
obrazek – https://mma.prnewswire.com/media/1852126/Coverwrap_Front.jpg
Logo – – https://mma.prnewswire.com/media/1852131/Birkenstock_Logo.jpg
ŹRÓDŁO Birkenstock Group BB & Co. KG
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć