Wyprodukowana przez T Brand, studio contentowe w New York Times Advertising, kampania płatnych treści zostanie opublikowana w dniu nytimes.comA BIRKENSTOCK.pl Oraz wszystkie inne kanały online globalnej marki lifestylowej i wynalazcy wkładek. Pierwszy odcinek kampanii zostanie wyemitowany 1 lipca 2022 roku. Kampania będzie wspierana przez czteromiesięczną kampanię medialną, dzięki której stopa będzie widoczna w każdym zakątku New York Times Kupując druk i Internet, aby pokazać najwyższy cel, któremu BIRKENSTOCK służy od prawie dwóch i pół wieku: zdrowie stóp.
Oliver Richertdyrektor generalny BIRKENSTOCK Group: „Zdrowie stóp jest podstawą wszystkiego, co robimy w BIRKENSTOCK. Ta kampania została opracowana w celu poinformowania konsumentów o cudach stóp. Ewolucja ludzkości jest głęboko zakorzeniona w ewolucji naszych stóp. Bez chodzenia w pozycji pionowej rasa ludzka by nie przetrwała. Jeszcze bardziej zaskakujące jest to, jak niewiele badań przeprowadzono na ludzkiej stopie.W ramach naszej kampanii chcemy uregulować ludzką stopę – i zająć się rolą odpowiedniego obuwia dla naszego zdrowia.Większość ludzi rodzą się ze zdrowymi stopami i powodują bolesne problemy ze stopami, ponieważ często nosimy buty za małe, za wąskie lub za wysokie na obcasie. Chcemy zwrócić na to uwagę i umożliwić konsumentom podejmowanie bardziej świadomych decyzji – niezależnie od marki obuwia ostatecznie wybierz”.
Jak stworzyliśmy ludzką stopę: Jaką rolę w ewolucji odgrywa stopa?
Pierwszy rozdział serii zagłębia się w rolę, jaką stopy odgrywają w ewolucji. Kolejnym ważnym aspektem jest znaczenie zdrowia stóp. Pierwszy odcinek pokazuje różne czynności, w których używa się stóp, wykorzystując materiał filmowy biegaczy i tancerzy, podkreślając, że nasze stopy są naszym jedynym nieodłącznym środkiem transportu. Wykresy medyczne i oszałamiająca animacja stóp rzucają edukacyjne światło na wideo. Dokument zawiera wnikliwe sekwencje wywiadów z rozmów z dwoma wybitnymi naukowcami Oddział Karolakurator profesor paleontologii at Uniwersytet w MissouriA Pino M NejProfesor Biomechaniki w Uniwersytet Calgary.
Rozpocznie się odcinek 2 11 sierpniaOdcinek 3 21 września
Odcinek drugi („Finding Our Feet”) pokazuje, jak naprawić przyszłość zdrowia stóp przez pryzmat ortopedycznego dziedzictwa firmy BIRKENSTOCK. Zostanie opublikowany w 11 sierpnia 2022. Trzeci odcinek („Wchodzenie w szczegóły”) analizuje znaczenie funkcjonalnego projektu, jakości i odpowiedzialności za zdrowie stóp. Już dziś rozpocznie się ostatni odcinek serialu 21 września 2022.
spinki do mankietów
https://www.nytimes.com/paidpost/birkenstock/how-feet-made-us-human.html
https://www.birkenstock.com/us/ugly-for-a-powody
obrazek – https://mma.prnewswire.com/media/1852126/Coverwrap_Front.jpg
Logo – – https://mma.prnewswire.com/media/1852131/Birkenstock_Logo.jpg
ŹRÓDŁO Birkenstock Group BB & Co. KG
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów