Beyoncé zaskoczyła fanów, drażniąc się z długo oczekiwaną nową muzyką, gdy w niedzielę wystąpiła w reklamie Verizon Super Bowl – za którą podobno otrzymała nagrodę w wysokości 30 milionów dolarów.
42-letnia ikona, która uczestniczyła w tym ważnym meczu wraz z innymi czołowymi gwiazdami, w jednominutowej reklamie wciela się w różne postacie.
Dzieje się to kilka dni po tym, jak firma telekomunikacyjna drażniła się z pojawieniem się piosenkarza w reklamie za pomocą dwóch krótkich klipów udostępnionych w mediach społecznościowych.
W jednym klipie aktor Tony Hale wyciskał cytryny za stoiskiem z lemoniadą i powiedział: „Czekaj, ona chce, żebym sam wycisnął te wszystkie cytryny?” To działa lepiej.
Wskazówka była nawiązaniem do niespodziewanego wizualnego albumu gwiazdy popu z 2016 roku Lemonade.
Tak jak osiem lat temu, zdobywczyni nagrody Grammy muzyk zadziwiła fanów w niedzielę wypuszczeniem dwóch nowych singli.
Kiedy ogłosiła nadchodzący album, będący kontynuacją Country Renaissance z 2022 roku, wydała także dwa nowe single.
Muzyce towarzyszyła oszałamiająca grafika, na której znalazła się bardzo skąpo ubrana Beyoncé, która pojawiła się bez spodni.
Na jednym pstryknięciu wyglądała na niezwykle cycatą, mając na sobie srebrny stanik pod przyciętą czarną marynarką.
„Texas hold'em i 16 wozów teraz” – napisała w podpisie do swoich 319 milionów obserwujących.
Grafika składająca się z 16 wózków była czarno-białym zbliżeniem Beyoncé – pełne imię i nazwisko Beyoncé Knowles-Carter – w czarnym kowbojskim kapeluszu.
Założyła obszerną, elegancką fryzurę typu bob pod kapturem.
Mieszkaniec Houston w Teksasie miał na sobie czarną kowbojską koszulę z detalami na kołnierzyku.
Beyoncé udostępniła w Internecie całą reklamę Verizon i napisała w podpisie „@verizon #ad”.
Po poście zamieściła kolejny film, na którym widać, jak jedzie przez pustynię starą żółtą taksówką.
Na tablicy rejestracyjnej pojazdu w Teksasie widnieje napis „TRZYMAJ EM”.
Scena rozpoczęła się, gdy Knowles przekręcił kluczyk w położenie zapłonu czerwoną dłonią w siateczkowej rękawiczce.
Następnie ujęcie przedstawia ją, jak dodaje gazu w białych sandałach, pokazując czerwony pedicure.
W końcu pojawiła się grupa mężczyzn w starszym wieku, ubranych w stroje inspirowane stylem country, ze zdziwionym wyrazem twarzy.
Ktoś powoli wskazał na billboard, na którym widziano przesadną karykaturę Beyonce w czerwonych kowbojskich butach, bieliźnie i kowbojskim kapeluszu.
Leżąc na boku, podniosła machającą rękę, a czarnym pismem na żółtym tle widniał napis „Texas Hold 'Em”.
Gitara Bluesy gra od pierwszych nut jej nowej piosenki, po czym ekran robi się czarny, a „akt ii, 3.29” pojawia się tą samą białą czcionką, której użyto do promowania jej niezwykle udanego albumu Renaissance.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”