Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Bazowe Porsche 911 nadal jest bardzo szybkie w wyścigu z najwyższą prędkością na Autobahn, osiągając maksymalną prędkość 294 mil na godzinę

Bazowe Porsche 911 nadal jest bardzo szybkie w wyścigu z najwyższą prędkością na Autobahn, osiągając maksymalną prędkość 294 mil na godzinę

Rozpędzanie się do 312 km/h autem o „zaledwie” 379 KM robi wrażenie.

Porsche wie, że różnorodność jest przyprawą życia, oferując 911 w wielu smakach, ale nie można się pomylić, pozostając przy „prostej” Carrera z napędem na tylne koła. Baza Zuffenhausen nie zwalnia w żaden sposób, ponieważ wciąż przewyższa większość samochodów na autostradzie bez załamania potu. Nowe wideo nakręcone na nieskrępowanym odcinku niemieckiej autostrady pokazuje, jak podstawowy wariant jest mocno naciskany, aż do maksymalnej prędkości.

Porsche ma inne standardy co do tego, co reprezentuje wersja podstawowa, więc nawet Carrera z napędem na tylne koła zapewnia ekscytujące przyspieszenie przy pełnym otwarciu przepustnicy. Od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy (lub 4,0 sekundy, jeśli zainstalowany jest pakiet Sport Chrono), tańsza 911 jest bardzo szybka. Osiąga maksymalną prędkość 182 mil na godzinę (293 km / h), chociaż cyfrowy prędkościomierz tego samochodu pokazuje nieco wyższą prędkość.

W rzeczywistości możemy zobaczyć, jak 911 Carrera osiąga 194 mil na godzinę (312 km/h), ale nowoczesne prędkościomierze pokazują zwykle nieco wyższą prędkość. W rzeczywistości samochód prawdopodobnie poruszał się z prędkością bliższą niż podana w oficjalnej specyfikacji technicznej. Pamiętaj, że model podstawowy ma tylko 379 koni mechanicznych, więc jest imponująco szybki, biorąc pod uwagę niższą specyfikację płaskiej szóstki.

READ  Pogba i Neymar zostali podobno przypisani do Call of Duty: Modern Warfare 2 z planami Messiego

Dzięki mocy 518 koni mechanicznych nowy GT3 RS ma do dyspozycji dodatkowe 139 koni mechanicznych, a hybryda GT2 RS może przełamać barierę 700 koni mechanicznych. Carrera ma zdecydowanie za małą moc, ale łatwiej jest z nią żyć na co dzień dzięki bardziej wyrozumiałemu zawieszeniu. Jest również o wiele tańszy, ponieważ Porsche prosi o 114 400 USD za podstawowy model 911, podczas gdy GT3 RS jest ponad dwukrotnie wyższy i kosztuje 241 300 USD. Nieproduktywny powiedzieć, GT2 RS będzie droższy.

Wspaniałą rzeczą w gamie 911 jest to, że Porsche ma wersję dla każdego (Cóż, wszyscy, których stać na 911). Nie sposób nie znaleźć idealnego miejsca w bogatej ofercie tego samochodu sportowego, która teraz obejmuje również wersję Dakar do wysokich lotów.