Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Avia rusza z kampanią rebrandingową w Polsce

Inicjatywa ta jest hołdem dla szwajcarskich korzeni marki dzięki nowemu sloganowi „Jak szwajcarski zegarek” oraz cotygodniowym prezentom zegarków Swatch dla klientów.


Grupa Unimot rozpoczęła kampanię rebrandingu sieci stacji paliw Avia w Polsce. „Jak szwajcarski zegarek” to najnowsze hasło promujące inicjatywę, będące hołdem dla szwajcarskich korzeni marki.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na konkurencyjną ofertę detalisty paliwowego, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów i usług. Motto nawiązuje do wartości często kojarzonych z jednym z głównych szwajcarskich produktów – zegarkiem – a tym samym do precyzji i precyzji przypisywanej mechanizmom, które wychodzą spod rąk szwajcarskich zegarmistrzów.

Sieć Avia w Polsce podkreśla, że ​​nieodłączną cechą usług oferowanych przez terminale tej marki jest dbałość o każdy szczegół. W tę ideę wpisuje się koncept Eat & Go, dostarczający klientom stacji aromatyczną kawę, a także dopracowana pod względem designu i ergonomii strefa handlowa.

„Najnowsza odsłona opiera się na niezwykle popularnych skojarzeniach z niezawodnymi szwajcarskimi zegarkami, wykonanymi z najlepszych materiałów, elegancją i praktycznością. Tym samym marka Avia oferuje swoim klientom wygodną i komfortową, ale także dopracowaną estetycznie strefę zakupową Eat&Go, wysokiej jakości paliwo, szeroką gamę produktów oraz wiele promocji cenowych” – powiedział Robert Novick, Dyrektor Zarządzający siecią Avia w Polsce i na Ukrainie.

Kampania jest prowadzona równolegle z konkursem Time for Swiss Prizes, cotygodniowym rozdaniem dla klientów, w którym mogą wygrać zegarki Swatch, a główną nagrodą jest wycieczka do Szwajcarii.

Powiązane treści

omawia

READ  Uderzenie w polską energetykę