Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Arcade ogranicza wykorzystanie plastiku w swoich rozwiązaniach opakowaniowych i rozszerza swoją ofertę detaliczną

Arcade ogranicza wykorzystanie plastiku w swoich rozwiązaniach opakowaniowych i rozszerza swoją ofertę detaliczną

Zręcznościowa piękność Nieustannie wprowadza innowacje, mając na celu dwa główne cele: zmniejszenie wpływu swoich produktów na środowisko i rozszerzenie gotowych linii produktów w rozmiarach detalicznych.

Wiele umiejętności

Branża samplingowa przeszła w ciągu ostatnich kilku lat dramatyczną transformację. Płaskie formaty 2D w dużej mierze przekształciły się w odrębne formaty 3D. Dla grupy oznaczało to ogromną ewolucję naszej wiedzy i technologii” Wyjaśnić Carla Allenadyrektor generalny grupy.

„Podczas gdy niedrogie masowe pobieranie próbek pozostaje kluczowym narzędziem globalnych premier, jest ono teraz uzupełniane bardziej ukierunkowanymi i bardziej zróżnicowanymi kampaniami. W rezultacie różnica techniczna między próbkowaniem a produktami detalicznymi staje się coraz mniejsza” – mówi. dodaje.

Dziś, Zręcznościowa piękność Nadal generuje 80% swoich przychodów z segmentu samplerów, w porównaniu do 20% z produktów detalicznych. Jednak ta średnia liczba maskuje istotne dysproporcje regionalne dla grupy z jednostkami produkcyjnymi w Europie, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych. PrzejścieNa przykład brazylijska spółka zależna generuje 80% swojego obrotu, wytwarzając produkty gotowe do sprzedaży detalicznej.

do Lauren Ollisnowy dyrektor generalny europejskiego oddziałuTa transformacja biznesowa jest możliwa dzięki różnorodnym wewnętrznym umiejętnościom technologicznym.

„Od drukowania po pakowanie, pięć europejskich fabryk Arcade Beauty działa w ramach około czterdziestu podstawowych domen technologicznych, aby wyprodukować pełną gamę próbek używanych w branży kosmetycznej. I każdego roku wprowadzamy nowe umiejętności do grupy” Potwierdza.

Nowe materiały

Zwłaszcza, że ​​trwa konwersja próbek i opakowań w celu zwiększenia w nich zawartości materiałów pochodzących z recyklingu i nadających się do recyklingu.

„W przypadku wielu elastycznych toreb przechodzimy na pojedyncze rozwiązania z PE. PE jest materiałem łatwym do recyklingu, ale ta zmiana wymaga od nas dostosowania naszych procesów produkcyjnych” Laurent Oules wyjaśnia.

Poza rozwiązaniami z jednego materiału nadającymi się do recyklingu, Zręcznościowa piękność Dąży również do zmniejszenia zawartości plastiku w roztworach do pobierania próbek i pakowania, albo poprzez stosowanie mieszanych materiałów zawierających część papieru (elastyczne torby zawierające 63% papieru, opakowania zbiorcze zawierające 90% papieru), albo poprzez opracowywanie rozwiązań papierowych w 100% z tektury ( przemiany ułatwione przez pojawienie się postaci bezwodnych, stałych lub proszkowych).

READ  Nowatorska nieujemna metoda modelowania Bayesa służąca do przewidywania przeżycia raka przy użyciu wielowymiarowych danych omicznych Metodologia badań medycznych BMC

w Paryski Tydzień OpakowańI Przejście Wprowadzono PaperSnap, Evolution EasySnap Roztwór zawierający 80% papieru.

Uważa, że ​​nawet jeśli wiąże się to z trudnościami technicznymi pod względem efektu bariery i trwałości produktu, przejście na papier jest ważnym krokiem w zmniejszaniu śladu środowiskowego. Claudie GuerinGlobalny Dyrektor ds. CSR w Zręcznościowa piękność.

„Emisje dwutlenku węgla z elastycznych toreb wykonanych z materiału z częścią papierową są o ponad 50% niższe niż w przypadku konwencjonalnych elastycznych toreb. W niektórych opakowaniach zbiorczych dodanie papieru może spowodować redukcję nawet o 80%” wyjaśniła.

Nowy pokaz perfum

Ponadto, Zręcznościowa piękność Kontynuowała dywersyfikację oferty produktów detalicznych. W najnowszej wersji Paryski Tydzień OpakowańFirma Arcade wprowadziła kilka zapachowych innowacji stworzonych w laboratorium grupy w USA: trzy nowe bezalkoholowe formuły (Silky Gel w butelce z aplikatorem, olejek zapachowy w opakowaniu z zakraplaczem oraz puder Stick-to-Cream ) oraz dwie formuły na bazie alkoholu (spray do ciała i do włosów, oba w buteleczkach z pompką).

„Te formuły, które można w pełni dostosować do potrzeb klienta, są zgodne z trendem w branży czystych zapachów i oferują innowacyjne gesty, które są zgodne z oczekiwaniami konsumentów” konkluduje Candice Jagotwiceprezes ds. marketingu, innowacji i handlu detalicznego, at Zręcznościowa piękność.