Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Apple zapewnia rozwiązanie problemów z HomeKit

Apple zapewnia rozwiązanie problemów z HomeKit

San Francisco: Firma Apple opublikowała dokument wsparcia, aby pomóc użytkownikom, którzy mają problemy z HomeKit.

Na stronie wspomniano, co zrobić, jeśli użytkownicy nie mogą uzyskać dostępu do domu lub zaakceptować zaproszenia w aplikacji Dom.

Według producenta iPhone’a użytkownicy muszą otworzyć aplikację Home i nacisnąć przycisk Więcej, aby wyświetlić listę domów na iPhonie lub iPadzie zaproszonego użytkownika z systemem iOS lub iPadOS w wersji 16.2.

Na tym komputerze usuń domy bez rozszerzeń i zrestartuj maszyny właściciela domu i zaproszonych użytkowników.

Właściciel domu będzie wtedy musiał usunąć wszystkie oczekujące zaproszenia dla zaproszonego użytkownika, a następnie ponownie zaprosić użytkownika do współdzielenia kontroli nad domem.

Na początku tego tygodnia wielu użytkowników zgłosiło problemy z aplikacją Home po zainstalowaniu aktualizacji na urządzeniach z systemem iOS 16.2.

Problemy zgłaszane przez użytkowników obejmowały zablokowane urządzenia HomeKit pokazujące status „aktualizacja” lub „konfiguracja”, całkowite znikanie urządzeń, zaproszenia do współdzielenia domu z innymi użytkownikami, awarie bezpiecznego nagrywania wideo HomeKit i wiele innych.

Jednak później firma potwierdziła na swojej stronie wsparcia: „Tymczasowo usunęliśmy opcję aktualizacji do nowej architektury strony głównej. Opcja aktualizacji wkrótce wróci. Jeśli dokonałeś już aktualizacji, ta zmiana nie będzie miała na Ciebie wpływu ”.

READ  Apple ma problemy z wypuszczeniem MacBooka Air