Firma Apple ogłosiła dziś dostępność samoobsługowej naprawy w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii, udostępniając instrukcje naprawy, oryginalne części i narzędzia Apple za pośrednictwem samoobsługowego sklepu naprawczego Apple. Klienci, którzy chcą dokończyć naprawę, będą mogli wykonać wiele najczęstszych napraw iPhone’a 12 i iPhone’a 13 oraz urządzeń mobilnych Mac za pomocą silikonu Apple.
Ten samoobsługowy warsztat zapewnia dostęp do ponad 200 pojedynczych części i narzędzi, a także instrukcji napraw. Program daje klientom doświadczonym w zawiłościach naprawy urządzeń elektronicznych możliwość samodzielnego wykonania naprawy przy użyciu tych samych instrukcji, części i narzędzi, co w sklepach Apple Store i u autoryzowanych serwisów Apple.
„Wierzymy, że najlepszą technologią dla naszych klientów i planety jest technologia, która trwa, dlatego projektujemy nasze produkty tak, aby były trwałe i rzadko wymagały konserwacji lub naprawy” — powiedział Jeff Williams, dyrektor operacyjny Apple. „Ale gdy wymagana jest naprawa, chcemy, aby klienci mieli wiele opcji bezpiecznej, niezawodnej i bezpiecznej naprawy. Dlatego cieszymy się, że możemy uruchomić samoobsługową naprawę w Europie, dając naszym klientom bezpośredni dostęp do oryginalnych części Apple, narzędzi, i podręczniki”.
Każda oryginalna część Apple do każdego produktu została zaprojektowana i skonstruowana oraz przechodzi szeroko zakrojone testy, aby zapewnić najwyższy poziom jakości, bezpieczeństwa i niezawodności. Części są takie same – w tej samej cenie – jak te dostępne w sieci autoryzowanych serwisów Apple. Klienci mogą wysyłać wymienione części z powrotem do Apple w celu odnowienia i recyklingu, aw wielu przypadkach otrzymują w ten sposób zwrot kosztów zakupu.
Narzędzia Apple dostępne dla klientów w samoobsługowych warsztatach naprawczych zostały specjalnie zaprojektowane, aby pomóc w jak najlepszej naprawie produktów Apple i są zbudowane tak, aby wytrzymać rygory profesjonalnych napraw na dużą skalę, gdzie bezpieczeństwo i niezawodność są najwyższym priorytetem. Wysokiej jakości narzędzia oferowane w ramach samoobsługowej naprawy obejmują klucze dynamometryczne, tace naprawcze, prasy do wyświetlaczy i akumulatorów oraz wiele innych.
Apple będzie oferować zestawy narzędzi do wypożyczenia za 49 USD, więc klienci, którzy nie chcą kupować narzędzi do pojedynczej naprawy, nadal będą mogli uzyskać dostęp do tych profesjonalnych narzędzi. Zestawy do wypożyczenia na tydzień będą wysyłane do klientów bezpłatnie.
Naprawa samoobsługowa jest częścią wysiłków Apple zmierzających do rozszerzenia dostępu do napraw i zwiększenia możliwości naprawy produktów w miarę upływu czasu. Dla zdecydowanej większości klientów, którzy nie mają doświadczenia w naprawie elektroniki, najbezpieczniejszym i najbardziej niezawodnym sposobem na naprawę jest wizyta u profesjonalnego dostawcy usług z certyfikowanymi technikami, którzy używają oryginalnych części Apple.
W ciągu ostatnich trzech lat firma Apple prawie podwoiła liczbę punktów serwisowych z dostępem do oryginalnych części Apple, narzędzi i szkoleń, w tym ponad 4000 niezależnych dostawców usług naprawczych. Globalna sieć ponad 5000 autoryzowanych serwisów Apple obsługuje ponad 100 000 aktywnych techników. W rezultacie ośmiu na dziesięciu klientów Apple znajduje się w odległości 30 minut od autoryzowanego dostawcy usług w całej Europie.
Weź MacDaily News: Gratulujemy zrobienia tego samemu w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii!
Prosimy o wsparcie MacDailyNews. Kliknij lub stuknij tutaj, aby wesprzeć nie zależy od Blog technologiczny. Dziękuję Ci!
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu