Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Apple udostępnia nową „śledzoną” reklamę, która jest zabawną analogią do przejrzystości śledzenia aplikacji

Apple udostępnia nową „śledzoną” reklamę, która jest zabawną analogią do przejrzystości śledzenia aplikacji

Firma Apple udostępniła dziś nową reklamę dotyczącą prywatności na swoim kanale YouTube, podkreślającą przejrzystość śledzenia aplikacji IPhone.

Od razu mężczyzna poprosił o filiżankę kawy, a ekspres podążył za nim do taksówki i podał taksówkarzowi datę urodzenia. Taksówkarz i barista podążają za nim przez cały dzień, śledząc jego miejsce pobytu i uzyskując dostęp do jego danych osobowych.

Każdy, kto z nim wchodzi w interakcję, podąża za nim, a na koniec dnia cały tłum ludzi obserwuje jego zachowanie. IPhone‌ przychodzi z pomocą dzięki przejrzystości śledzenia aplikacji, z reklamą mającą na celu podkreślenie codziennego śledzenia aplikacji, nad którym użytkownicy mają kontrolę.

Apple twierdzi, że średnio każda aplikacja zawiera sześć mechanizmów śledzenia innych firm, które mają na celu gromadzenie danych i informacji osobistych od ludzi. Dane gromadzone przez moduły śledzące są agregowane i generowane jako monetyzacja, a większość ludzi nie jest w pełni świadoma tego, co o nich wiadomo.

Oświadczenie firmy Apple podkreśla rodzaj zakulisowego śledzenia, które ma miejsce w aplikacjach, i wskazuje na przejrzyste śledzenie aplikacji jako sposób na zapewnienie ludziom narzędzi do ochrony ich informacji.

Jest to temat, który Apple odwiedzał już wielokrotnie i udostępniał Przejrzysta aplikacja do śledzenia wideo Oraz raport Dzień z życia Twoich danych, który zawiera szczegółowe informacje na temat działania firm zewnętrznych Dane użytkownika można śledzić We wszystkich witrynach i aplikacjach.

Branża reklamowa walczyła z przejrzystością śledzenia aplikacji, ponieważ może zmniejszyć przychody pochodzące ze spersonalizowanych reklam wyświetlanych dzięki śledzeniu, ale Apple twierdzi, że ten rodzaj śledzenia powinien być przejrzysty. Apple nie jest przeciwny reklamie, ale uważa, że ​​można to zrobić w mniej inwazyjny sposób.

Przejrzystość śledzenia aplikacji w iOS 14.5 została zaimplementowana dla wszystkich programistów. Aplikacje muszą teraz prosić o pozwolenie przed śledzeniem Cię, w tym własne aplikacje Apple. Apple twierdzi, że jego system reklam nie śledzi Ciebie ani własnych aplikacji.

READ  Czy iPhone 14 może wykryć wypadek samochodowy? YouTuber eksperymentuje, aby to przetestować