Od dawna krążyły pogłoski, że Apple prowadzi rozmowy z kilkoma agencjami reklamowymi, próbując zapewnić pewien poziom reklam w usłudze Apple TV+. Chociaż usługa jest obecnie wolna od reklam, może się to zmienić – przynajmniej w Wielkiej Brytanii.
Oczekuje się, że w najbliższej przyszłości w Apple TV+ będzie dostępna tańsza warstwa z reklamami.
Firma zgłoszone Przeprowadzono dyskusje z Radą ds. Badań nad Publicznością Broadcast (BARB) w Wielkiej Brytanii. Mówi się, że dyrektorzy Apple spotkali się z grupą, aby zbadać dodatkowe techniki gromadzenia danych potrzebne do monitorowania wyników reklam.
Obecnie BARB udostępnia statystyki oglądalności dla wszystkich czterech głównych sieci w Wielkiej Brytanii: BBC, ITV, Channel 4 i Sky będącego własnością Foxa. Organizacja dostarcza również Apple dane dotyczące oglądalności programów Apple TV+.
Z nowego spotkania wynika, że Apple przygotowuje się do wprowadzenia warstwy reklamowej dla usługi Apple TV+. W 2022 r. odbyły się podobne spotkania z organizacjami klasyfikacyjnymi w USA, jednak jak dotąd spotkania te nie przyniosły żadnych rezultatów.
Firma Apple umieściła już w swoich usługach ograniczoną liczbę reklam, ale do tej pory reklamy ograniczały się do wydarzeń sportowych na żywo. Na przykład reklamy w zeszłorocznej edycji Major League Soccer były dostępne nawet dla posiadaczy karnetów sezonowych.
Mówi się również, że firma ogranicza wydatki na Apple TV+ po wydaniu na programy programów około 20 miliardów dolarów. Inne usługi, w tym Disney+ i Netflix, przyciągnęły dodatkowych abonentów dzięki tańszym ofertom z reklamami.
Firma Apple niedawno zatrudniła dyrektora ds. reklamy, byłego dyrektora ds. reklamy w NBCUniversal, aby dołączył do zespołu innych dyrektorów ds. reklamy wideo. Wydaje się prawdopodobne, że Apple ostatecznie zaoferuje tańszą opcję obejmującą reklamy, obok obecnego poziomu bez reklam, w krajach, w których ta usługa jest dostępna.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Apple rozpoczęło testowanie oprogramowania opartego na sztucznej inteligencji, którego zadaniem jest wprowadzenie inteligentniejszej Siri do iPhone’a 16
Gold Genie wprowadza na rynek iPhone’a 16 Pro i Pro Max z 24-karatowego złota jako część ekskluzywnej kolekcji metali szlachetnych
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.