Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Apple może zadebiutować w Wielkiej Brytanii z opcją obsługi reklam

Apple może zadebiutować w Wielkiej Brytanii z opcją obsługi reklam

Od dawna krążyły pogłoski, że Apple prowadzi rozmowy z kilkoma agencjami reklamowymi, próbując zapewnić pewien poziom reklam w usłudze Apple TV+. Chociaż usługa jest obecnie wolna od reklam, może się to zmienić – przynajmniej w Wielkiej Brytanii.

Oczekuje się, że w najbliższej przyszłości w Apple TV+ będzie dostępna tańsza warstwa z reklamami.

Firma zgłoszone Przeprowadzono dyskusje z Radą ds. Badań nad Publicznością Broadcast (BARB) w Wielkiej Brytanii. Mówi się, że dyrektorzy Apple spotkali się z grupą, aby zbadać dodatkowe techniki gromadzenia danych potrzebne do monitorowania wyników reklam.

Obecnie BARB udostępnia statystyki oglądalności dla wszystkich czterech głównych sieci w Wielkiej Brytanii: BBC, ITV, Channel 4 i Sky będącego własnością Foxa. Organizacja dostarcza również Apple dane dotyczące oglądalności programów Apple TV+.

Z nowego spotkania wynika, że ​​Apple przygotowuje się do wprowadzenia warstwy reklamowej dla usługi Apple TV+. W 2022 r. odbyły się podobne spotkania z organizacjami klasyfikacyjnymi w USA, jednak jak dotąd spotkania te nie przyniosły żadnych rezultatów.

Firma Apple umieściła już w swoich usługach ograniczoną liczbę reklam, ale do tej pory reklamy ograniczały się do wydarzeń sportowych na żywo. Na przykład reklamy w zeszłorocznej edycji Major League Soccer były dostępne nawet dla posiadaczy karnetów sezonowych.

Mówi się również, że firma ogranicza wydatki na Apple TV+ po wydaniu na programy programów około 20 miliardów dolarów. Inne usługi, w tym Disney+ i Netflix, przyciągnęły dodatkowych abonentów dzięki tańszym ofertom z reklamami.

Firma Apple niedawno zatrudniła dyrektora ds. reklamy, byłego dyrektora ds. reklamy w NBCUniversal, aby dołączył do zespołu innych dyrektorów ds. reklamy wideo. Wydaje się prawdopodobne, że Apple ostatecznie zaoferuje tańszą opcję obejmującą reklamy, obok obecnego poziomu bez reklam, w krajach, w których ta usługa jest dostępna.

READ  Dyrektor generalny Apple Tim Cook: Aplikacje sideloading „zniszczą bezpieczeństwo” iPhone’a