(Bloomberg) — Firma Apple Inc. (AAPL) dodała dwóch największych chińskich sprzedawców internetowych do rosnącej listy aplikacji, które będą obsługiwać zestaw słuchawkowy do rzeczywistości mieszanej Vision Pro, gdy trafi on do sprzedaży w piątek.
Najczęściej czytane w Bloombergu
Taobao, spółka zależna Alibaba Group Holding Ltd., zapewni… (BABA) testuje wirtualne dyski samochodów Xiaomi i symuluje różne makijaże w ramach swojej natywnej aplikacji na słuchawki startupu. Uruchomiono Archrival JD.com Inc (JD) Aplikacja JD.Vision, która ma pomóc ludziom wirtualnie umieścić produkty w ich domach za pomocą chatbota opartego na sztucznej inteligencji.
Obsługa aplikacji ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Vision Pro na rynku wartym 3500 dolarów po tym, jak nowy gadżet Apple miał trudny start w USA. Netflix Inc. zdecydował Nie tworząc dedykowanej aplikacji, jej strona internetowa kieruje użytkowników do nawigacji w przeglądarce Safari firmy Apple, jeśli chcą oglądać filmy na słuchawkach. Apple powiedział, że jego chiński odpowiednik Tencent Video będzie obsługiwał to urządzenie. Amazon.com również nie stworzył dedykowanej aplikacji, natomiast dołączyły do niej Alibaba i JD.com.
Premiera słuchawek planowana jest na 28 czerwca w Chinach, Japonii i Singapurze, w ramach rozszerzenia po ich premierze w Stanach Zjednoczonych w lutym. Po pobudzeniu znacznej sprzedaży importowanych jednostek na rynkach zagranicznych gadżet szybko stracił na popularności i w ciągu kilku tygodni stał się dostępny w sklepach w Hongkongu po cenie niższej od ceny detalicznej w USA. Nie udało się dotychczas osiągnąć znaczącej sprzedaży.
-Z pomocą Jessiki Sui.
Najczęściej czytane w Bloomberg Businessweek
©2024 Bloomberg LP
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów