Znany ze swojego często niekonwencjonalnego stylu, Kunihiko Morinaga z Anrealage wkroczył w tym sezonie na nowe terytoria dzięki swojej kolekcji „Object”.
Wyobraził sobie świat za 100 lat i zaprojektował kolekcję pasującą do szeregu trójwymiarowych kształtów. Nie były to kształty ludzkie, lecz kule, piramidy, czworościany i całe bogactwo innych brył platońskich o nazwach nieznanych poza leksykonem świata matematycznego.
W miejscu jego występu są ubrani w swoje niezwykłe stroje i wydają się unosić w powietrzu jak dron za pomocą miniaturowych śmigieł, nawiązując do popularnej japońskiej postaci z anime Doraemon. Będąc od dawna fanką projektantki, była to tylko jedna z kolaboracji w tym sezonie, która pojawiła się jako nadruk na jednej stylizacji i zainspirowała kilka sylwetek. Goście zostali obdarowani opaskami na głowę z obracającymi się wachlarzami, które wprowadzały ich w dobry nastrój.
Trudności techniczne doprowadziły do tego, że w ostatniej chwili zmieniono format na prezentację, a nie na pokaz na wybiegu. Goście przyzwyczaili się spodziewać nieoczekiwanego po wydarzeniach z Tygodnia Mody Morinaga, więc zakłócenia były mniej oczywiste niż w przypadku bardziej tradycyjnej marki.
Jego modele mają identyczne projekty pływających konstrukcji, z których każda stoi obok bliźniaczego wielościanu.
Srebrna kurtka motocyklowa, która idealnie pasowała na piłkę, wydawała się obca ludzkiej postaci. Proste linie z szerokiej bawełny w jaskrawych kolorach, przeznaczone dla luźnych sylwetek z ostrymi liniami, które kontrastują z krzywiznami ludzkiej sylwetki.
We współpracy z firmą Reebok wyprodukowała pikowane kreacje przypominające piłkę nożną, które w rzeczywistości były kurtkami puchowymi, a kulisty globus posłużył jako zapowiedź nadchodzącej kolekcji włoskiej marki Herno.
Pod ciągłym przekraczaniem technicznych granic mody przez Morinagę i jego oczywistą intelektualną radością z zabawy medium, kryło się tu także świętowanie inkluzywności; Nie było żadnych rozmiarów i żadnych ograniczeń co do kształtu ciała. Były to ubrania, które pasowały każdemu – pod warunkiem, że były zgodne z wyjątkową estetyką Anrealage.
Aby zobaczyć więcej recenzji z Tygodnia Mody w Paryżu, kliknij tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć