Znany ze swojego często niekonwencjonalnego stylu, Kunihiko Morinaga z Anrealage wkroczył w tym sezonie na nowe terytoria dzięki swojej kolekcji „Object”.
Wyobraził sobie świat za 100 lat i zaprojektował kolekcję pasującą do szeregu trójwymiarowych kształtów. Nie były to kształty ludzkie, lecz kule, piramidy, czworościany i całe bogactwo innych brył platońskich o nazwach nieznanych poza leksykonem świata matematycznego.
W miejscu jego występu są ubrani w swoje niezwykłe stroje i wydają się unosić w powietrzu jak dron za pomocą miniaturowych śmigieł, nawiązując do popularnej japońskiej postaci z anime Doraemon. Będąc od dawna fanką projektantki, była to tylko jedna z kolaboracji w tym sezonie, która pojawiła się jako nadruk na jednej stylizacji i zainspirowała kilka sylwetek. Goście zostali obdarowani opaskami na głowę z obracającymi się wachlarzami, które wprowadzały ich w dobry nastrój.
Trudności techniczne doprowadziły do tego, że w ostatniej chwili zmieniono format na prezentację, a nie na pokaz na wybiegu. Goście przyzwyczaili się spodziewać nieoczekiwanego po wydarzeniach z Tygodnia Mody Morinaga, więc zakłócenia były mniej oczywiste niż w przypadku bardziej tradycyjnej marki.
Jego modele mają identyczne projekty pływających konstrukcji, z których każda stoi obok bliźniaczego wielościanu.
Srebrna kurtka motocyklowa, która idealnie pasowała na piłkę, wydawała się obca ludzkiej postaci. Proste linie z szerokiej bawełny w jaskrawych kolorach, przeznaczone dla luźnych sylwetek z ostrymi liniami, które kontrastują z krzywiznami ludzkiej sylwetki.
We współpracy z firmą Reebok wyprodukowała pikowane kreacje przypominające piłkę nożną, które w rzeczywistości były kurtkami puchowymi, a kulisty globus posłużył jako zapowiedź nadchodzącej kolekcji włoskiej marki Herno.
Pod ciągłym przekraczaniem technicznych granic mody przez Morinagę i jego oczywistą intelektualną radością z zabawy medium, kryło się tu także świętowanie inkluzywności; Nie było żadnych rozmiarów i żadnych ograniczeń co do kształtu ciała. Były to ubrania, które pasowały każdemu – pod warunkiem, że były zgodne z wyjątkową estetyką Anrealage.
Aby zobaczyć więcej recenzji z Tygodnia Mody w Paryżu, kliknij tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów