Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Anna Wintour nosi okulary przeciwsłoneczne podczas zwolnień w magazynie muzycznym Pitchfork: „To oburzające”

Anna Wintour nosi okulary przeciwsłoneczne podczas zwolnień w magazynie muzycznym Pitchfork: „To oburzające”

  • Anna Wintour miała na sobie swoje charakterystyczne okulary przeciwsłoneczne, kiedy zwalniała pracowników magazynu Pitchfork
  • 74-letnia redaktor naczelna Vogue'a została skrytykowana w Internecie przez swoich byłych pracowników, którzy określili to posunięcie jako nieprzyzwoite i przerażające.
  • W środę w notatce Conde Nast zwolnił ponad połowę personelu Pitchfork

Według doniesień Anna Wintour miała na sobie swoje charakterystyczne okulary przeciwsłoneczne, zwalniając prawie połowę personelu magazynu muzycznego Pitchfork.

74-letnia redaktor naczelna Vogue'a została skrytykowana w Internecie przez swoich byłych pracowników, którzy określili to posunięcie jako nieprzyzwoite i przerażające.

„Absolutnie dziwacznym szczegółem z tego tygodnia jest to, że Anna Wintour – która siedziała w środku przy stole konferencyjnym – nie zdjęła okularów przeciwsłonecznych, mówiąc nam, że grozi nam zwolnienie” – napisała Allison Hussey, była pisarka Pitchfork. X.

„Nieuprzejmość, jaką byliśmy w tym tygodniu świadkami ze strony kierownictwa wyższego szczebla, jest przerażająca”.

Tweet opublikowany w piątek rano osiągnął prawie 300 000 wyświetleń w Internecie i setki retweetów.

Conde Nast zwolnił w środę ponad połowę personelu Pitchfork, w tym redaktor naczelną Pooję Patel i redaktorkę felietonów Jill Mapes.

Zostań w środku! Anna Wintour udostępniła zdjęcie, na którym przebywa w domu na Long Island, i nalegała, aby inne osoby nie wychodziły na zewnątrz

Condé Nast, która kupiła Pitchfork w 2015 roku, łączy publikację z GQ.

Firma ogłosiła ten krok w notatce dla pracowników,

„Decyzja została podjęta po dokładnej ocenie wyników Pitchfork i po tym, co naszym zdaniem jest najlepszą ścieżką rozwoju dla marki, aby nasza oferta muzyczna mogła nadal rozwijać się w firmie” – Wintour, dyrektor ds. treści i globalny dyrektor redakcyjny Condé Nast „Vogue” – napisał w notatce do personelu.

„O swojej pracy w Pitchfork mówiłem, że jestem na diabelskim młynie w porze zamknięcia i czekam, aż mnie ściągną” – napisała na Twitterze Mapes, zwolniona redaktorka ds. felietonów.

„Po prawie 8 latach przeżyłem masowe zwolnienia. Cieszę się, że mogliśmy spędzić ten czas, próbując uczynić to mniej męskie miejsce, tak aby GQ znalazło się na czele” – dodał Mapes.

READ  Sumo Digital otrzymuje nagrodę TIGA STAR Excellence Award

„Legenda mody” Wintour znana jest z tego, że nigdy nie zdejmuje swoich charakterystycznych okularów przeciwsłonecznych.

Wydawnictwo magazynów Condé Nast, właściciel Vogue, GQ i The New Yorker, zdecydowało się zwolnić prawie 100 pracowników w Stanach Zjednoczonych w związku z gwałtownym spadkiem przychodów reklamowych spowodowanym pandemią koronaawirusa.

Oprócz tego, że nosiła je w biurach Vogue’a, regularnie widywano ją w nich na wybiegu, a nawet oglądała całą ceremonię wręczenia Oscarów w 2015 roku, nie zdejmując ich.

Nosiła także swoje charakterystyczne okulary podczas pracy w domu w swoim domu w Hamptons w 2020 r., błagając innych, aby nie wychodzili z domu w związku z wybuchem wirusa koronaawirusa.

Wintour, która przez 30 lat pracowała w Vogue’u, pojawiła się w tym stroju tylko raz, gdy w 2017 roku otrzymała tytuł Damy Pałacu Buckingham.

Kiedy przybyła do pałacu, miała na sobie charakterystyczne okulary przeciwsłoneczne, ale zdjęła je przed wejściem do sali, gdzie odebrała nagrodę z rąk królowej.

W wywiadzie dla „60 minut” z Anną Wintour amerykańska redaktorka przyznała, że ​​okularów przeciwsłonecznych używała jako tarczy, a one stanowiły przydatne narzędzie do ukrywania nudy.

„Mogę siedzieć w przedstawieniu i jeśli naprawdę się znudzę, nikt nie zauważy… W tym momencie oni już stali się tarczą” – powiedziała w 2012 roku.

Wintour jest redaktorką naczelną Vogue’a od 1988 roku.

W 2020 r. wydawca magazynu Condé Nast, właściciel Vogue, GQ i The New Yorker, znalazł się pod ostrzałem, zwalniając prawie 100 pracowników w USA z powodu gwałtownego spadku przychodów z reklam w wyniku pandemii wirusa koronowego.

Cięcia ogłoszono w wewnętrznej notatce, w której stwierdzono również, że mniej niż 100 pracowników więcej zostanie wysłanych na tymczasowy urlop, a „garstka” z około 2700 pracowników firmy będzie miała skrócony harmonogram pracy.

Nie na wszystkie zespoły te środki będą miały jednakowy wpływ. „Nie oznacza to, że niektóre zespoły są dla nas bardziej wartościowe niż inne” – powiedział wówczas dyrektor generalny Condé Nast, Roger Lynch. „Próbowaliśmy zidentyfikować konkretne obszary, w których możemy obniżyć koszty bez zmniejszania naszych priorytetów rozwoju”.

READ  Adele przekonuje Spotify do usunięcia domyślnego shuffle w albumach

Również w tym samym roku Condé Nast ogłosiła w osobnej notatce, że pracownikom zarabiającym ponad 100 000 dolarów zostanie obniżona pensja od 10 do 20 procent.

„Te decyzje nigdy nie są łatwe i wcale nie traktuję ich lekko. Chcę zachować przejrzystość w kwestii zasad i podejścia, jakie zastosowaliśmy” – dodał Lynch.

Dailymail.com skontaktował się z Conde Nast, ale nie otrzymał odpowiedzi.