Andrew Scott opuścił wywiad dla BBC News na czerwonym dywanie podczas rozdania nagród BAFTA po tym, jak zadano mu niestosowne pytania. Saltburn Gwiazda i nominowany do nagrody BAFTA Barry Keoghan.
Scotta, który był obecny obok niego Wszyscy jesteśmy obcy Współpracujący z nim aktor Paul Mescal, którego film był nominowany do sześciu nagród, w tym dla najlepszego filmu brytyjskiego, został zaproszony na rozmowę przez weterana rozrywkowego BBC Colina Pattersona.
Zamiast pytać o dziwaczny, doceniony przez krytyków dramat, Patterson zdecydował się skupić na pytaniu Scotta o jego przemyślenia na temat penisa Keoghana. W nagraniu, które teraz cieszy się ogromną popularnością, reporter powiedział: „Czy dobrze znasz Barry’ego?” Scott, który zdawał się nie wiedzieć, w jakim kierunku zmierza rozmowa, uśmiechnął się. „Tak! Znam Barry’ego, tak!”
Następnie Patterson zapytał: „No cóż, twoja reakcja, kiedy po raz pierwszy zobaczyłeś nagą scenę tańca na końcu filmu”. SaltburnScott zaśmiał się niekomfortowo i odpowiedział: „To wspaniale, to wspaniale.” Dodał: „Nie będę nikomu tego psuł.” Paterson ciągle jej dokuczał, pomimo irytacji Scotta: „Wiele mówiło się o protetyce. „. Jak dobrze go znasz? Scott uśmiechnął się, pomachał do Pattersona i wyszedł z rozmowy kwalifikacyjnej.
W mediach społecznościowych wielu krytykowało decyzję Patersona o zadawaniu takich pytań.
Oppenheimera Był wielkim zwycięzcą nagród BAFTA, zdobywając siedem nagród, w tym dla najlepszego filmu. Wszystko Jesteśmy nieznajomymi I Saltburn Było zamknięte.
Gospodarz nie skomentował jeszcze swojej linii przesłuchań i ani BBC, ani Scott nie udzieliły odpowiedzi Reporter z HollywoodProśba o komentarz.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”