Dzięki akcji Climate Friendly Pledge klienci Amazon w Polsce będą teraz mogli odkryć na amazon.pl ponad 65 000 produktów z różnymi funkcjami zrównoważonego rozwoju, w tym produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub z zawartością organiczną, bezpieczniejsze chemikalia i te, które są bardziej energooszczędne w porównaniu do Z podobnymi przedmiotami. Funkcje te opierają się na 41 sprawdzonych i renomowanych stronach trzecich Certyfikaty Który uznaje produkty, które posiadają ulepszenia w co najmniej jednym aspekcie zrównoważonego rozwoju, np Sojusz Lasów Deszczowych, Sprawiedliwe na całe życie I Rada Gospodarki Leśnej.
W Polsce uruchomiono program Climate Friendly Pledges (CPF), po tym jak nowe badanie zlecone przez Amazon przeprowadzone wśród 1000 polskich klientów wykazało, że ponad sześciu na dziesięciu (67%) respondentów woli kupować produkty, które mają bardziej pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo , ponad Chociaż ponad połowa (56%) ankietowanych ma trudności z ich identyfikacją. Tak naprawdę polskim kupującym łatwiej jest przygotować od podstaw wyszukaną kolację (50%) i złożyć meble w paczkach (39%), niż podczas zakupów znać wpływ produktów na środowisko. W rezultacie tylko jeden na pięciu (21%) polskich respondentów twierdzi, że podczas zakupów zawsze rozumie wpływ produktu na środowisko, a dwie trzecie (67%) ankietowanych chce, aby sprzedawcy detaliczni pomagali im w dokonywaniu bardziej zrównoważonych wyborów podczas zakupów . Dotyczy to zarówno przedmiotów codziennego użytku, takich jak skarpetki i cukier, jak i produktów do higieny osobistej, takich jak mydło i filtry przeciwsłoneczne.
W ramach naszego programu CPF oferowanych jest wiele kategorii produktów, od kosmetyków i mody po spiżarnię oraz elektronikę domową i osobistą. Aby ułatwić klientom ich identyfikację, kwalifikujące się produkty zawierają link „Cechy zrównoważonego rozwoju”, który pomaga klientom dowiedzieć się więcej o produkcie z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju – który może obejmować procesy produkcji, pozyskiwania lub pakowania – podczas zakupów w Amazon Polska sklep: amazon.pl/climatepledge Friendly.
„Amazon stara się być jasnym drogowskazem dla klientów, eliminując domysły podczas zakupów i w przejrzysty sposób podkreślając w produktach szereg cech zapewniających zrównoważony rozwój” – powiedział. Katarzyna Czianoska-Ciosk, Dyrektor Regionalny, Amazon Polska.
Certyfikaty są ważne dla polskich kupujących. 83% ankietowanych stwierdziło, że chętniej zaufają zapewnieniom produktu dotyczącym zrównoważonego rozwoju, jeśli będą one poparte oficjalnym certyfikatem renomowanej organizacji. 60% polskich kupujących przyznało, że porzuciło zakup, gdy nie ufało twierdzeniom dotyczącym zrównoważonego rozwoju lub nie rozumiało ich.
Siedmiu na dziesięciu (78%) twierdzi, że chętniej wybierze nową markę lub produkt, jeśli ich referencje społeczne, etyczne i środowiskowe są wyraźnie widoczne na samym produkcie lub w punkcie sprzedaży online, co daje im pewność, że te marki odpowiadają ich potrzeby. zasady.
W 2023 r. nasze portfolio produktów CPF rozrosło się do ponad 1,4 miliona pozycji na całym świecie, co stanowi wzrost o 157% w porównaniu z 2022 r. Ponad 60 milionów klientów firmy Amazon na całym świecie przeszło na produkt CPF w wyniku regularnych zakupów marki, co stanowi mocny sygnał dla naszych partnerów handlowych, że klienci chcą kupować produkty posiadające cechy zrównoważonego rozwoju.
Jak wynika z badania, wśród najpopularniejszych cech zrównoważonego rozwoju, poszukiwanych przez polskich kupujących, znajdują się oszczędność wody (39%), stosowanie opakowań nadających się do recyklingu (39%) oraz produkty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu (36%). Nasz program CPF ułatwia klientom znalezienie produktów spełniających te funkcje.
Pięć głównych kategorii produktów, w przypadku których polscy kupujący spodziewają się bardziej zrównoważonych opcji, to żywność i napoje (51%), kosmetyki i uroda (46%), odzież (46%), środki czystości (42%) oraz elektronika i sprzęt AGD. (37%).
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat kryteriów kwalifikowalności programu i rozpocząć zakupy tych produktów, odwiedź stronę www.amazon.pl/cpfshop Poszukaj linku „Cechy zrównoważonego rozwoju” na kwalifikujących się produktach.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu