Drogi Czytelniku,
Zamiast insynuować, że próbowałeś oszukać Amazon, a następnie zablokować Twoje konto, nie może uwierzyć, że nikt w zespole obsługi klienta nie zastanawiał się, czy wina leży po stronie kuriera lub pracownika.
Zwłaszcza, że dostarczyłeś pozornie przekonujące dowody na to, że tego dnia dostawa do Twojego domu nie została dostarczona, a już na pewno nie na czas.
Zadziwia mnie, że to jednorazowe hasło do przedmiotów o dużej wartości zostało wyraźnie wprowadzone jako zabezpieczenie zapobiegające kradzieży, ale mogło być podatne na nadużycia ze strony sieci dostaw.
Twój nie jest jedynym tego typu przypadkiem w mojej skrzynce odbiorczej, co sugeruje, że tutaj może występować szerszy problem.
Na szczęście po moim poście Amazon zgodził się zwrócić Ci 2300 funtów i Twoje konto zostanie zwrócone.
Rzecznik Amazona powiedział: „Zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem i przykro nam, że w tym przypadku doświadczenie klienta nie spełniło oczekiwanych przez nas wysokich standardów. Przeprosiliśmy klienta i przyznaliśmy pełny zwrot pieniędzy”.
Chociaż odzyskasz pieniądze z ulgą, po tym doświadczeniu pomyślisz dwa razy, zanim ponownie kupisz cenne przedmioty od Amazon.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa