Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Amazon oskarżył mnie o sfingowanie kradzieży MacBooka o wartości 2300 funtów

Amazon oskarżył mnie o sfingowanie kradzieży MacBooka o wartości 2300 funtów

Drogi Czytelniku,

Zamiast insynuować, że próbowałeś oszukać Amazon, a następnie zablokować Twoje konto, nie może uwierzyć, że nikt w zespole obsługi klienta nie zastanawiał się, czy wina leży po stronie kuriera lub pracownika.

Zwłaszcza, że ​​dostarczyłeś pozornie przekonujące dowody na to, że tego dnia dostawa do Twojego domu nie została dostarczona, a już na pewno nie na czas.

Zadziwia mnie, że to jednorazowe hasło do przedmiotów o dużej wartości zostało wyraźnie wprowadzone jako zabezpieczenie zapobiegające kradzieży, ale mogło być podatne na nadużycia ze strony sieci dostaw.

Twój nie jest jedynym tego typu przypadkiem w mojej skrzynce odbiorczej, co sugeruje, że tutaj może występować szerszy problem.

Na szczęście po moim poście Amazon zgodził się zwrócić Ci 2300 funtów i Twoje konto zostanie zwrócone.

Rzecznik Amazona powiedział: „Zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem i przykro nam, że w tym przypadku doświadczenie klienta nie spełniło oczekiwanych przez nas wysokich standardów. Przeprosiliśmy klienta i przyznaliśmy pełny zwrot pieniędzy”.

Chociaż odzyskasz pieniądze z ulgą, po tym doświadczeniu pomyślisz dwa razy, zanim ponownie kupisz cenne przedmioty od Amazon.