Sklep spożywczy Amazona zajmie się tym Tesco Dzięki nowej obietnicy dopasowania cen, gdy zostaniesz najnowszym gigantem handlu detalicznego, który zobowiążesz się, że utrzyma niskie ceny dla klientów W samym środku kryzysu kosztów życia.
Amazon Fresh rozpocznie w poniedziałek kampanię dopasowywania cen Tesco Clubcard, dopasowując i zamrażając setki cen zgodnie z rabatami giganta supermarketów.
Ten ruch sprawi, że internetowy biznes spożywczy zainwestuje w codzienne ceny artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców, warzyw, mięsa i ryb.
Russell Jones, dyrektor Amazon Fresh, powiedział agencji prasowej PA, że ma nadzieję, że „kampania cenowa pokaże, jak dobrzy jesteśmy w porównaniu z konkurencją”.
Head of Retail powiedział: „Kiedy klienci widzą porównanie z naszymi konkurentami, jest całkiem jasne, jak silna jest nasza wartość.
„Rozumiemy, że jest to w tej chwili najważniejsze dla klientów”.
Amazon jest najnowszym sprzedawcą, który wykorzystuje kampanię dopasowywania cen w swoich działaniach marketingowych w celu zwiększenia liczby klientów dzięki Tesco A promocje obecnie prowadzone przez Sainsbury’s dopasowują ceny kluczowych artykułów do cen niemieckiego konkurenta dyskontowego Aldi.
Jones dodał: „Jest to jeden ze sposobów, w jaki pomagamy klientom uzyskać doskonałą wartość i wygodę dzięki dostawie artykułów spożywczych do domu z Amazon Fresh.
„Poprawa naszych doświadczeń zakupowych i zapewnienie klientom Amazon Fresh więcej za ich pieniądze to dla nas kluczowe priorytety”.
Amazon powiedział, że oferta obejmie zniżki, takie jak 32% zniżki na sok pomarańczowy Tropicana, 46% zniżki na specjalne komercyjne pizze margherita i 19% zniżki na dojrzały ser cheddar z Cathedral City.
Dzieje się tak w związku z trwającą ekspansją sklepów spożywczych Amazon Fresh, które są teraz dostępne w Londynie, Leeds, Sheffield, Portsmouth, Liverpoolu, Glasgow, Birmingham, Manchesterze i Newcastle.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji