Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Alstom zastosował ELS-96 Wheel Detection na kolei w Polsce

Zarządca Infrastruktury Polskich Kolei PKP Polskie Linie Kolejowe SA (PKP PLK) wydał zgodę dla Alstom na stosowanie systemu wykrywania kół ELS-96 na kolei w Polsce.

Kołowe głowice detekcyjne ELS-96 wykrywają przejazd kół po torach i przesyłają informacje o liczbie kół, które przejechały nad obszarem. Proces ten umożliwia połączonym systemom określenie, gdzie pociąg znajduje się na torach.

ELS-96

ELS-96 jest przeznaczony do wykrywania przejazdu kół wagonu kolejowego na torach i jest główną częścią systemu licznika osi do wykrywania pociągu

ELS-96 może być używany na liniach dużych prędkości i systemach komunikacji zbiorowej. Komponenty są instalowane bezpośrednio na pręcie i mogą być używane w dowolnym środowisku.

Adam Gorytko, wiceprezes Alstom Polska powiedział:

„Detektory kołowe Alstom z powodzeniem służyły zarówno na torach na pustyniach Algierii, jak i w mroźnych obszarach o temperaturze poniżej -50°C. Dzięki zastosowaniu tego nowoczesnego rozwiązania ilość sprzętu, który musi być zainstalowany na torach, zostaje znacznie zmniejszona. Masa i zużycie energii systemu są niższe w porównaniu z poprzednią wersją i przyczyniają się do niższych kosztów wdrożenia, eksploatacji i konserwacji.”

Procedura zatwierdzania wdrożenia ELS-96 trwała ponad dwa lata i obejmowała 9 miesięcy testów w terenie.

Kołowy system detekcji ELS-96 jest projektowany w Polsce i produkowany w katowickim zakładzie Alstom.

READ  Czechy vs Polska - Relacja z meczu piłki nożnej - 24 marca 2023