Zarządca Infrastruktury Polskich Kolei PKP Polskie Linie Kolejowe SA (PKP PLK) wydał zgodę dla Alstom na stosowanie systemu wykrywania kół ELS-96 na kolei w Polsce.
Kołowe głowice detekcyjne ELS-96 wykrywają przejazd kół po torach i przesyłają informacje o liczbie kół, które przejechały nad obszarem. Proces ten umożliwia połączonym systemom określenie, gdzie pociąg znajduje się na torach.
ELS-96 jest przeznaczony do wykrywania przejazdu kół wagonu kolejowego na torach i jest główną częścią systemu licznika osi do wykrywania pociągu
ELS-96 może być używany na liniach dużych prędkości i systemach komunikacji zbiorowej. Komponenty są instalowane bezpośrednio na pręcie i mogą być używane w dowolnym środowisku.
„Detektory kołowe Alstom z powodzeniem służyły zarówno na torach na pustyniach Algierii, jak i w mroźnych obszarach o temperaturze poniżej -50°C. Dzięki zastosowaniu tego nowoczesnego rozwiązania ilość sprzętu, który musi być zainstalowany na torach, zostaje znacznie zmniejszona. Masa i zużycie energii systemu są niższe w porównaniu z poprzednią wersją i przyczyniają się do niższych kosztów wdrożenia, eksploatacji i konserwacji.”
Procedura zatwierdzania wdrożenia ELS-96 trwała ponad dwa lata i obejmowała 9 miesięcy testów w terenie.
Kołowy system detekcji ELS-96 jest projektowany w Polsce i produkowany w katowickim zakładzie Alstom.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu