Mediolan – Alberta Ferretti nawiązała współpracę z Sotheby’s, aby wesprzeć odbudowę regionu Emilia-Romagna, który został mocno dotknięty niszczycielskimi powodziami w maju ubiegłego roku.
Wybór sukien projektantki, noszonych na czerwonym dywanie przez wiele celebrytów, zostanie wystawiony na aukcji internetowej, która odbędzie się w Sotheby’s od poniedziałku do 13 lipca. Wpływy zostaną przekazane na pomoc rodzinom i firmom dotkniętym tym problemem. klęska żywiołowa.
„Pomysł na tę aukcję charytatywną zrodził się, gdy przygotowywałem się do mojego pokazu mody w Rimini, a w wiadomościach zobaczyłem ogromne zniszczenia spowodowane przez powódź. Od razu pomyślałem, że warto aktywnie uczestniczyć w zbiórce funduszy na wsparcie naszego regionu. Tak więc, oprócz aktywnego zaangażowania i wsparcia naszych pracowników oraz oddania i stworzenia koszulek, których dochód ze sprzedaży poszedłby na cele charytatywne, postanowiłem zorganizować aukcję wyjątkowej sukienki ”- powiedział Ferretti. „Przejście do Sotheby’s było spontanicznym aktem, ponieważ stanowi absolutny punkt odniesienia w tej branży i jestem bardzo wdzięczny całemu ich zespołowi za profesjonalne wsparcie mnie w tej działalności, która, mam nadzieję, przyczyni się do pomocy w odbudowie w trudnych -obszary trafienia.
Aukcja internetowa obejmie 18 sukni wieczorowych noszonych przez lata między innymi przez Cate Blanchett, Angelinę Jolie, Sharon Stone, Amandę Seyfried i Evę Longorię na międzynarodowych imprezach, od festiwali filmowych w Cannes i Wenecji po Oscary Vanity Fair . Party i BAFTA Film Awards.
„Jesteśmy naprawdę podekscytowani współpracą z Albertą Ferretti przy tej wyjątkowej aukcji. Nie sprawia nam radości łączenie tych dwóch dyscyplin – mody i sztuki – każdego dnia, a jeszcze bardziej wzruszające jest to, że robimy to, aby zwiększyć bardzo potrzebne fundusze na tak ważny cel” – powiedziała Sarah Mikuni, główna dywizja biżuterii Sotheby’s we Włoszech.
Wybór sukien zostanie pokazany publiczności w Sotheby’s w Mediolanie we wtorek i środę.
W maju Ferretti zaprezentowała swoją kolekcję na Resort 2024 podczas pokazu w Castel Sismondo w Rimini.
Na koniec pokazu projektantka i 32 wolontariuszy, którzy pomagali regionowi Emilia-Romania podczas i po powszechnych powodziach, założyło niebieską koszulkę z napisem „Io Ci Sono” lub „I’m here” w języku angielskim. Dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczony jest na cele charytatywne. (W zależności od zapotrzebowania konsumentów marka kontynuuje produkcję koszulek, które są dostępne online i w sklepach).
Ferretti przyznała wówczas, że zmagała się z decyzją o zorganizowaniu programu, biorąc pod uwagę okoliczności, ale pomyślała, że przekaże to wiadomość, że region się leczy. Władze regionalne i krajowe nalegały również na dalsze organizowanie pokazu.
Firma macierzysta marki, Aeffe Group, powiedziała później, że przekazuje darowiznę na rzecz stowarzyszeń działających w regionie. Aeffe, która ma w swoim portfolio również marki Moschino, Philosophy di Lorenzo Serafini i Pollini, osiągnęła porozumienie ze swoimi pracownikami w sprawie przekazania ekwiwalentu jednej godziny pracy, przy czym firma przekazuje dodatkową darowiznę o tej samej wartości.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów