Mediolan – Alberta Ferretti nawiązała współpracę z Sotheby’s, aby wesprzeć odbudowę regionu Emilia-Romagna, który został mocno dotknięty niszczycielskimi powodziami w maju ubiegłego roku.
Wybór sukien projektantki, noszonych na czerwonym dywanie przez wiele celebrytów, zostanie wystawiony na aukcji internetowej, która odbędzie się w Sotheby’s od poniedziałku do 13 lipca. Wpływy zostaną przekazane na pomoc rodzinom i firmom dotkniętym tym problemem. klęska żywiołowa.
„Pomysł na tę aukcję charytatywną zrodził się, gdy przygotowywałem się do mojego pokazu mody w Rimini, a w wiadomościach zobaczyłem ogromne zniszczenia spowodowane przez powódź. Od razu pomyślałem, że warto aktywnie uczestniczyć w zbiórce funduszy na wsparcie naszego regionu. Tak więc, oprócz aktywnego zaangażowania i wsparcia naszych pracowników oraz oddania i stworzenia koszulek, których dochód ze sprzedaży poszedłby na cele charytatywne, postanowiłem zorganizować aukcję wyjątkowej sukienki ”- powiedział Ferretti. „Przejście do Sotheby’s było spontanicznym aktem, ponieważ stanowi absolutny punkt odniesienia w tej branży i jestem bardzo wdzięczny całemu ich zespołowi za profesjonalne wsparcie mnie w tej działalności, która, mam nadzieję, przyczyni się do pomocy w odbudowie w trudnych -obszary trafienia.
Aukcja internetowa obejmie 18 sukni wieczorowych noszonych przez lata między innymi przez Cate Blanchett, Angelinę Jolie, Sharon Stone, Amandę Seyfried i Evę Longorię na międzynarodowych imprezach, od festiwali filmowych w Cannes i Wenecji po Oscary Vanity Fair . Party i BAFTA Film Awards.
„Jesteśmy naprawdę podekscytowani współpracą z Albertą Ferretti przy tej wyjątkowej aukcji. Nie sprawia nam radości łączenie tych dwóch dyscyplin – mody i sztuki – każdego dnia, a jeszcze bardziej wzruszające jest to, że robimy to, aby zwiększyć bardzo potrzebne fundusze na tak ważny cel” – powiedziała Sarah Mikuni, główna dywizja biżuterii Sotheby’s we Włoszech.
Wybór sukien zostanie pokazany publiczności w Sotheby’s w Mediolanie we wtorek i środę.
W maju Ferretti zaprezentowała swoją kolekcję na Resort 2024 podczas pokazu w Castel Sismondo w Rimini.
Na koniec pokazu projektantka i 32 wolontariuszy, którzy pomagali regionowi Emilia-Romania podczas i po powszechnych powodziach, założyło niebieską koszulkę z napisem „Io Ci Sono” lub „I’m here” w języku angielskim. Dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczony jest na cele charytatywne. (W zależności od zapotrzebowania konsumentów marka kontynuuje produkcję koszulek, które są dostępne online i w sklepach).
Ferretti przyznała wówczas, że zmagała się z decyzją o zorganizowaniu programu, biorąc pod uwagę okoliczności, ale pomyślała, że przekaże to wiadomość, że region się leczy. Władze regionalne i krajowe nalegały również na dalsze organizowanie pokazu.
Firma macierzysta marki, Aeffe Group, powiedziała później, że przekazuje darowiznę na rzecz stowarzyszeń działających w regionie. Aeffe, która ma w swoim portfolio również marki Moschino, Philosophy di Lorenzo Serafini i Pollini, osiągnęła porozumienie ze swoimi pracownikami w sprawie przekazania ekwiwalentu jednej godziny pracy, przy czym firma przekazuje dodatkową darowiznę o tej samej wartości.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć