Ponad połowa Brytyjczyków, którzy chcą kupić e-rower, twierdzi, że chciałaby mieć rower z układem przeciwblokującym (ABS), a jedna trzecia potencjalnych konsumentów chciałaby, aby ABS był standardowo dodawany do wszystkich e-produktów. rowery Znalazłem ostatnie badanie.
Mierząc prędkość kół i regulując ciśnienie w hamulcach, ABS zapobiega blokowaniu się kół, zapobiegając w ten sposób poślizgowi, aby zachować przyczepność, kontrolę i zwrotność. Chociaż były one standardem w samochodach i motocyklach, motocykle były wyposażone w ABS, a kilka wysokiej klasy e-rowerów zapewniało funkcje bezpieczeństwa.
Move Electric, tytuł e-mobilności Haymarket Automotive, przeprowadził ankietę wśród 878 konsumentów, z których prawie 19% było na rynku e-rowerów.
Ponad połowa tych potencjalnych nabywców e-rowerów stwierdziła, że wolałaby e-rower z ABS niż bez, mimo że trzy czwarte wszystkich uczestników badania nie wiedziało o technologii ABS zastosowanej w e-rowerach.
Te same badania wykazały, że ponad jedna czwarta (27,6%) uczestników spadła z roweru z powodu gwałtownego hamowania, a jedna trzecia (33,7%) miała trudności z hamowaniem na czas, aby uniknąć kolizji lub wypadku.
Przy wspomaganych prędkościach do 15,5 mil na godzinę (24,9 km/h) 79,5% potencjalnych nabywców stwierdziło, że czuliby się bezpieczniej jeżdżąc po drogach wiedząc, że ich motocykl jest wyposażony w ABS.
Bosch, lider technologii ABS dla rowerów elektrycznych, twierdzi nawet, że „nawet Każdego roku można by zapobiec 29 procentom wypadków z udziałem pedeleków Gdyby tylko wszystkie motocykle miały ABS.
Bosch wprowadził pierwszy system ABS do rowerów elektrycznych w 2018 roku i od tego czasu pracuje nad ulepszeniami, a mianowicie nad rozmiarem, wagą, niezawodnością i możliwością modernizacji.
Technologie Bosch, Stromer ST5 i Blubrake ABS skupiają się głównie na przednim kole, które najprawdopodobniej blokuje się, powodując poślizg i upadek OTB (nad kierownicą) podczas gwałtownego hamowania.
Czujniki mierzą prędkość kół i regulują ciśnienie w układzie hamulcowym. Jeśli podczas nadmiernego hamowania spodziewana jest blokada przedniego koła, system ABS kontroluje ciśnienie hamowania i poprawia stabilność jazdy oraz zwrotność e-roweru.
W przypadku nadmiernego hamowania przedniego koła, Bosch ABS posiada również kontrolę podnoszenia tylnego koła, która zmniejsza ryzyko niepożądanego uniesienia tylnego koła, zmniejszając w ten sposób ryzyko wpadnięcia w OTB.
Oczywiście rowery elektryczne nie są tanie, a gdy zapytano ich, ile jeszcze potencjalni konsumenci byliby skłonni zapłacić za dodatkową technologię ABS, tylko 8,4% odpowiedziało, że jest skłonnych zapłacić 500 GBP lub więcej, co odpowiada kosztowi zapoznanie się z technologią ABS w rowerach elektrycznych już dziś. Ta zdecydowana większość (56,6%) byłaby skłonna dopłacić do 150 funtów.
Jeśli interesuje Cię technologia ABS do rowerów elektrycznych, nie przegap tego Elektryczny układ przeciwblokujący roweru twarzą w twarz Artykuł.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów