Ponad połowa Brytyjczyków, którzy chcą kupić e-rower, twierdzi, że chciałaby mieć rower z układem przeciwblokującym (ABS), a jedna trzecia potencjalnych konsumentów chciałaby, aby ABS był standardowo dodawany do wszystkich e-produktów. rowery Znalazłem ostatnie badanie .
Mierząc prędkość kół i regulując ciśnienie w hamulcach, ABS zapobiega blokowaniu się kół, zapobiegając w ten sposób poślizgowi, aby zachować przyczepność, kontrolę i zwrotność. Chociaż były one standardem w samochodach i motocyklach, motocykle były wyposażone w ABS, a kilka wysokiej klasy e-rowerów zapewniało funkcje bezpieczeństwa.
Move Electric, tytuł e-mobilności Haymarket Automotive, przeprowadził ankietę wśród 878 konsumentów, z których prawie 19% było na rynku e-rowerów.
Ponad połowa tych potencjalnych nabywców e-rowerów stwierdziła, że wolałaby e-rower z ABS niż bez, mimo że trzy czwarte wszystkich uczestników badania nie wiedziało o technologii ABS zastosowanej w e-rowerach.
Te same badania wykazały, że ponad jedna czwarta (27,6%) uczestników spadła z roweru z powodu gwałtownego hamowania, a jedna trzecia (33,7%) miała trudności z hamowaniem na czas, aby uniknąć kolizji lub wypadku.
Przy wspomaganych prędkościach do 15,5 mil na godzinę (24,9 km/h) 79,5% potencjalnych nabywców stwierdziło, że czuliby się bezpieczniej jeżdżąc po drogach wiedząc, że ich motocykl jest wyposażony w ABS.
Bosch, lider technologii ABS dla rowerów elektrycznych, twierdzi nawet, że „nawet Każdego roku można by zapobiec 29 procentom wypadków z udziałem pedeleków Gdyby tylko wszystkie motocykle miały ABS.
Bosch wprowadził pierwszy system ABS do rowerów elektrycznych w 2018 roku i od tego czasu pracuje nad ulepszeniami, a mianowicie nad rozmiarem, wagą, niezawodnością i możliwością modernizacji.
Technologie Bosch, Stromer ST5 i Blubrake ABS skupiają się głównie na przednim kole, które najprawdopodobniej blokuje się, powodując poślizg i upadek OTB (nad kierownicą) podczas gwałtownego hamowania.
Czujniki mierzą prędkość kół i regulują ciśnienie w układzie hamulcowym. Jeśli podczas nadmiernego hamowania spodziewana jest blokada przedniego koła, system ABS kontroluje ciśnienie hamowania i poprawia stabilność jazdy oraz zwrotność e-roweru.
W przypadku nadmiernego hamowania przedniego koła, Bosch ABS posiada również kontrolę podnoszenia tylnego koła, która zmniejsza ryzyko niepożądanego uniesienia tylnego koła, zmniejszając w ten sposób ryzyko wpadnięcia w OTB.
Oczywiście rowery elektryczne nie są tanie, a gdy zapytano ich, ile jeszcze potencjalni konsumenci byliby skłonni zapłacić za dodatkową technologię ABS, tylko 8,4% odpowiedziało, że jest skłonnych zapłacić 500 GBP lub więcej, co odpowiada kosztowi zapoznanie się z technologią ABS w rowerach elektrycznych już dziś. Ta zdecydowana większość (56,6%) byłaby skłonna dopłacić do 150 funtów.
Jeśli interesuje Cię technologia ABS do rowerów elektrycznych, nie przegap tego Elektryczny układ przeciwblokujący roweru twarzą w twarz Artykuł.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć