Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Księżniczka Eugenie mówi, że studiowanie grupy Queen pobudziło jej miłość do sztuki

Księżniczka Eugenie powiedziała, że ​​studiowanie arcydzieła w Queen’s Gallery w Pałacu Buckingham rozpaliło jej pasję do sztuki i pomogło jej zdać maturę.

  • Księżniczka pojawia się w Sky’s Inside Art: Arcydzieła z Pałacu Buckingham
  • Matka dziecka, lat 31, odbyła osobistą wycieczkę ze swoimi opiekunami, gdy miała 16 lat
  • Trasa miała miejsce, gdy po raz pierwszy zakochała się w „momencie” sztuki.


Księżniczka Eugenie opowiedziała, jak studiowanie jednego z obrazów z kolekcji królowej pobudziło jej pasję do sztuki i pomogło jej zdać maturę.

Wystąpiła w specjalnym odcinku Sky Arts Inside Art: Arcydzieła z Pałacu Buckingham, nakręconym w The Queen’s Gallery, a matka dziecka ujawniła, że ​​odbyła osobistą wycieczkę ze swoimi kuratorami, gdy miała 16 lat.

Odcinek został nakręcony w grudniu 2020 roku, zanim księżniczka urodziła syna Augusta, którego dzieli z mężem Jackiem Brooksbankiem, gdy jej brzuszek pojawia się pod kwiecistą sukienką maxi od Veroniki Bird.

31-letnia Eugenie, która obecnie pracuje jako dyrektor w Hauser and Wirth Gallery, powiedziała, że ​​podczas tej wycieczki po raz pierwszy zakochała się w „momencie” sztuki i zaczęła naprawdę rozumieć jego moc.

Księżniczka Eugenie pojawiła się w specjalnym odcinku Sky Arts Inside Art: Arcydzieła z Pałacu Buckingham, nakręconym w The Queen's Gallery, a księżniczka Eugenie ujawniła, że ​​odbyła osobistą wycieczkę ze swoimi kuratorami, gdy miała 16 lat.

Księżniczka Eugenie pojawiła się w specjalnym odcinku Sky Arts Inside Art: Arcydzieła z Pałacu Buckingham, nakręconym w The Queen’s Gallery, a księżniczka Eugenie ujawniła, że ​​odbyła osobistą wycieczkę ze swoimi kuratorami, gdy miała 16 lat.

Kate Bryan, prezenterka Inside Art, powiedziała: „Nie zdajesz sobie sprawy, ile jest tu antyków, dopóki nie zdobędziesz wykształcenia.

W szkole uczyłem się historii sztuki i poznałem tych wspaniałych, z którymi dzisiaj siedzimy.

„W szkole historia sztuki była tak ekscytująca, ponieważ nagle poznajesz te niesamowite dzieła”.

Opisując Calumny of Apelles Federico Zuccaro, dodała: „Kiedy miałam 16 lat, uczyłam się już malarstwa z Kolekcji Królewskiej w szkole.

Jacyś wspaniali ludzie z Royal Collection pokazali mi to miejsce i wybrałem je. To był pierwszy raz, kiedy naprawdę dostałem się do grupy.

31-letnia Eugenie, która obecnie pracuje jako reżyser w Hauser and Wirth Gallery, powiedziała, że ​​podczas zwiedzania kolekcji królowej w rezydencji po raz pierwszy się zakochała

31-letnia Eugenie, która obecnie pracuje jako dyrektor w Hauser and Wirth Gallery, powiedziała, że ​​podczas zwiedzania Kolekcji Królowej w Pałacu po raz pierwszy doświadczyła, że ​​zakochała się w „momencie” sztuki i zaczęła naprawdę rozumieć jej moc (na zdjęciu). ) z Małżonką Jack Brooks Bank w 2018 r.)

XVI-wieczny obraz olejny, który zainspirował księżniczkę Eugenię do rozpoczęcia kariery artystycznej

Podczas wywiadu dla Sky News księżniczka Eugenie opisała

Podczas wywiadu dla Sky News księżniczka Eugenie opisała swój pierwszy „moment” jako dzieło sztuki i powiedziała, że ​​była zdumiona Federico Zuccaro Calomni, często znanym jako „Calumni of the Devil” (na zdjęciu)

Podczas wywiadu dla Sky News księżniczka Eugenie opisała swój pierwszy „moment” jako dzieło sztuki.

Powiedziała, że ​​film Federico Zuccaro Calumny, często znany jako „Calumny Abeles”, oszołomił ją.

Obraz olejny, będący częścią Royal Collection Trust, jest jedną z dwóch zachowanych kopii tej samej kompozycji.

Federico przejął odpowiedzialność za dekorację willi Farnese w Caprarola dla kardynała Alessandro Farnese po śmierci jego brata Tadeo w 1566 roku.

Ale Farnese i Federico nie zgodzili się co do płatności i w 1569 r. Jacobo Bertoia został sprowadzony na miejsce artysty.

Calomni jest odpowiedzią Federico na kontrowersję, która jest alegoryczna do sytuacji w jego życiu osobistym.

Zaadaptował klasyczne mity na własny użytek, zainspirowany opisem zaginionego obrazu o tym samym temacie, namalowanego w podobnych okolicznościach przez Apellesa z IV wieku p.n.e.

Adaptacja sceny Federico to wersja, którą uważał za „Callumni ze szczęśliwym zakończeniem”.

Oryginalny opis opisuje, jak Kalomni wciąga młodzieńca reprezentującego niewinność poezji do triumfu, któremu towarzyszy zazdrość, zdrada i oszustwo, a następnie skrucha i prawda.

Jednak mistrz Federico zostaje zabrany pod ochronę Merkurego.

Po lewej stronie panelu znajduje się król Midas, który słynął ze swoich złych rządów i był prowadzony przez postacie Riby i Calumni, z których ta ostatnia trzymała zapaloną pochodnię w lewej ręce.

Tymczasem zazdrość czai się w cieniu za nim, wychudzone piersi i węże we włosach.

Minerwa, bogini mądrości, powstrzymuje króla przed uwolnieniem Regu, który ma zawiązane oczy i jest związany.

Zwierzęta reprezentują wady, które rozwijają się pod złym rządem: lis (okrucieństwo), wilk (złośliwość), żaba (chciwość), hak (chciwość) i tygrys (oszustwo).

Według Royal Collection Trust obraz rejestruje „głęboki gniew” artysty z powodu kontrowersji z Farnese.

„Patrzenie na ten obraz w tej galerii było zdecydowanie moim pierwszym „momentem”.

Córka księcia i księżnej Yorku opisała, jak studiowała jeden z dzieł z kolekcji swojej babci podczas historii szkoły artystycznej.

Wyznając, że marzyła o tym, by sama zostać artystką, powiedziała, że ​​wszystko, co ostatecznie zrobiła, to wręczenie prezentów z papier-mâché swoim rodzicom, księciu Andrzejowi i Sarze Ferguson w Boże Narodzenie i urodziny.

Mówiąc o możliwości siedzenia „na wieki” w Queen’s Gallery, aby oglądać prace, powiedziała: „Sztuka powinna dotyczyć tego, jak ją rozumiesz i jak się z nią czujesz.

Odcinek został nakręcony w grudniu 2020 roku, zanim księżniczka urodziła syna Augusta, którego dzieli z mężem Jackiem Brooksbankiem, gdy jej brzuszek pojawia się pod jej długą kwiecistą sukienką Veronica Bird.

Odcinek został nakręcony w grudniu 2020 roku, zanim księżniczka urodziła syna Augusta, którego dzieli z mężem Jackiem Brooksbankiem, gdy jej brzuszek pojawia się pod jej długą kwiecistą sukienką Veronica Bird.

Eugenie, która napisała na Instagramie, powiedziała, że ​​to zaszczyt porozmawiać z Inside Art o arcydziełach

Eugenie, która napisała na Instagramie, powiedziała, że ​​to zaszczyt rozmawiać z Inside Art o „fajnych” artefaktach z Galerii Pałacu Buckingham, która jest teraz otwarta dla publiczności.

Nikt nie może ci powiedzieć, jak się czujesz. Trzeba na to spojrzeć i pomyśleć: „O mój Boże, teraz jestem zabrany do Wenecji albo na pola z krowami”. Tak to rozumiesz.

pisz dalej InstagramEugenie powiedziała, że ​​to „przywilej” rozmawiać z Inside Art o „cudownych” arcydziełach z wystawy w Pałacu Buckingham, która jest teraz otwarta dla publiczności.

W filmie dokumentalnym Eugenie wybrała mieszkania, aby uzupełnić swój wygląd maską Wedel Art Collective zatytułowaną You Me.

Nosiła kasztanowe loki w luźną falę wokół ramion i wybrała naturalny makijaż.

Córka księcia i księżnej Yorku opisała, jak studiowała jeden z dzieł z kolekcji swojej babci podczas historii szkoły artystycznej.

Córka księcia i księżnej Yorku opisała, jak studiowała jeden z dzieł z kolekcji swojej babci podczas historii szkoły artystycznej.

Eugenie uczęszczała do Marlborough College – tej samej szkoły co księżna Cambridge – i zdobyła maturę z angielskiej sztuki i literatury, a także licencjat z historii sztuki.

Poszedłem na studia licencjackie z literatury angielskiej, historii sztuki i polityki na Newcastle University i dostałem 2:1.

Następnie Eugenie pracowała w firmie zajmującej się aukcjami internetowymi, zanim objęła swoje obecne stanowisko.

Reklamy