Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) uruchomi w Polsce usługę transmisji na żywo Viaplay 3 sierpnia.
Viaplay zaoferuje polskim widzom mieszankę sportów premium na żywo, Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali oraz treści dla dzieci, a jego cena wyniesie 34 zł (7,54 euro) miesięcznie z atrakcyjną promocją. Po wdrożeniu w Polsce usługa będzie dostępna w dziewięciu krajach europejskich, następnie w Stanach Zjednoczonych pod koniec 2021 r., w Holandii w pierwszym kwartale 2022 r., a do końca 2023 r. na czterech innych rynkach.
Komentując nadchodzącą premierę, Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Grupy NENT, powiedział: „Viaplay zaoferuje polskim widzom coś wyjątkowego. Nasza mieszanka najlepszych sportów na żywo, najwyższej klasy Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali oraz treści dla dzieci jest inny na rynku – a to dopiero początek. Będziemy stale inwestować w treści i jesteśmy szczególnie podekscytowani współpracą z nowymi i uznanymi lokalnymi talentami, aby tworzyć polskie aktywa od Viaplay. Przyjeżdżamy do Polski na długo- termin i bycie liderem w każdym tego słowa znaczeniu, z niecierpliwością czekamy na dzielenie się naszymi historiami i bycie częścią wspaniałych polskich sportowych momentów oraz poznawanie kibiców i partnerów w całym kraju.”
Wszystkie międzynarodowe filmy i seriale na Viaplay, podobnie jak większość filmów Viaplay Originals, będą miały polskie napisy lub komentarz dźwiękowy, a wszystkie treści dla dzieci będą dubbingowane w języku polskim. Najważniejsze wydarzenia sportowe będą pokazywane z polskimi komentatorami i programami studyjnymi ze studia sportowego na Fiablay w Warszawie.
Podobnie jak na innych rynkach grupy NENT, Viaplay będzie dostępny w Polsce poprzez bezpośrednie subskrypcje i partnerstwa z osobami trzecimi. Usługa jest obsługiwana przez szeroką gamę urządzeń i platform, w tym inteligentne telewizory Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL; smartfony i tablety z systemem iOS i Android; Chromecast i Apple TV; platformy PlayStation 4, 5 i Xbox One; PC i Mac.
Grupa NENT podaje, że 25% z 13,8 mln gospodarstw domowych w Polsce ma abonament na streaming, ze średnią 1,5 abonamentu na gospodarstwo streamingowe. Oczekuje się, że obie liczby znacznie wzrosną wraz z dojrzewaniem rynku w nadchodzących latach.
Związane z
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”