Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Countach powraca jako potężna hybryda V12

Countach powraca jako potężna hybryda V12

Po teaserowej niespodziance w zeszłym tygodniu i Dwa wyciekające zdjęcia zepsuły imprezę. Lamborghini oficjalnie przejęło odrodzone cewki Countach.

Ikona supersamochodu powraca pod nową nazwą LPI 800-4, co oznacza Longitudinale Posteriore Ibrido lub Longitudinal Backior Hybrid, podczas gdy 800 oznacza moc wyjściową PS (596 kW), a 4 oznacza napęd na wszystkie koła.

To ta sama konfiguracja, co w Sian Limited, co oznacza, że ​​6,5-litrowy V12 jest sparowany z 48-woltowym silnikiem elektrycznym zainstalowanym w skrzyni biegów. Silnik jest zasilany superkondensatorami, które najwyraźniej zapewniają trzykrotnie większą moc niż akumulator litowo-jonowy o tej samej wadze. i jeszcze, Lamborghini uważa to za „technologię pomostową”…

Nowy Countach i

dostarczony

Nowy Countach i oryginalny „Periscopio” LP 400 z 1740 roku.

Jak można się spodziewać, wydajność jest niesamowita. Countach rozpędza 100 km/h w 2,8 sekundy, a 200 km/h w 8,6 sekundy.

Czytaj więcej:
* Reborn Lamborghini Countach wyciekło przed oficjalnym ujawnieniem
* Lamborghini przywraca Countach
* To nie byk: nowe Lamborghini Urus to super SUV
* Lamborghini ujawnia szczyt ultraszybkiego lądowania

Częściowo jest to spowodowane karbonową karoserią i podwoziem, które pomaga utrzymać suchą masę 1595 kg.

Niestety tym razem nie ma wyskakujących reflektorów.

dostarczony

Niestety tym razem nie ma wyskakujących reflektorów.

Projekt został zaadaptowany z oryginalnego Contacha „Periscopio” z 1974 roku, który nie miał wszystkich otworów wentylacyjnych i skrzydeł, które można znać z Contacha.

Ogromne trójkątne otwory wentylacyjne wprowadzane do drzwi nożycowych, zintegrowane prowadnice nad komorą silnika w celu chłodzenia, a otwory wentylacyjne są uzyskiwane dzięki technologii druku 3D.

Niestety nie ma wyskakujących reflektorów. Dzięki przepisom bezpieczeństwa. Z tyłu znajdują się smukłe tylne światła, które przypominają nieco jednostki LP400, ale są znacznie mniej obszerne, z trzema żarówkami na zespół pobranymi bezpośrednio z Sian.

Tylne światła pochodzą z Sian, podobnie jak epicki układ napędowy.

dostarczony

Tylne światła pochodzą z Sian, podobnie jak epicki układ napędowy.

Chociaż tym razem nie ma dużego tylnego spojlera, są nowoczesne dyfuzory i rozdzielacze wraz z innymi aerodynamicznymi sztuczkami, aby utrzymać samochód na ziemi.

READ  Apple twierdzi, że naprawi problemy z oprogramowaniem, które powodują, że modele iPhone'a 15 są zbyt gorące, aby można je było obsługiwać

21-calowe koła są wzorowane na oryginalnych oponach „tarcza” Countacha, owiniętych gumą Pirelli P Zero Corsa i hamulcami karbonowo-ceramicznymi.

Wewnątrz znajduje się 8,4-calowy ekran dotykowy obsługujący Apple CarPlay, czerwona pikowana skóra i przycisk start/stop ukryty pod czerwoną osłoną przełącznika, jak wyrzutnia rakiet w samolocie. Szczerze mówiąc, wnętrze przypomina trochę Aventadora, ale to dobrze, bo to świetna kabina.

Tylko 112 zostanie wykonane, w odniesieniu do oryginalnej nazwy projektu Countach LP 112, i chociaż Lamborghini nie wspomina o kosztach każdego z nich, pamiętaj, że początkowa cena Sian wynosiła około 5,1 miliona NZ.