Sonko rozpoczęła swoją podróż jako mała rodzinna firma w 1989 roku, mając na celu serwowanie pysznej i zdrowej żywności wykonanej z najwyższej jakości składników.
Mimo rozwoju, by stać się wiodącą marką na polskim rynku zdrowej żywności, Sonko nigdy nie zapomniało o swoim pochodzeniu ani przeznaczeniu.
Wiedza firmy i wysoka jakość jej produktów były kluczowymi czynnikami w spełnianiu oczekiwań najbardziej wymagających klientów.
Sonko z dumą oferuje miliony produktów zadowolonym klientom w Polsce i na całym świecie.
Szeroka gama produktów może być wykorzystana w daniach międzynarodowych, dzięki czemu trafiła na stoły na całym świecie.
Bogata oferta Sonko obejmuje suchą karmę, suchy chleb, zdrowe przekąski i napoje roślinne.
Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu Sonko jest zaufanym partnerem biznesowym w projektach marek własnych.
Firma stara się dostarczać najsmaczniejsze potrawy, jakie ma do zaoferowania natura, a jej motto brzmi „Sonko – zadbaj o siebie!” Od wielu lat napędza ją do tworzenia produktów z pasją.
Jest częścią OSHEE WORLD – lidera rynku napojów funkcjonalnych w Polsce.
Napoje OSHEE i witaminy izotoniczne przeznaczone są dla osób aktywnych, uprawiających różne sporty hobbystycznie lub zawodowo, a także podążających za aktualnymi trendami życiowymi.
OSHEE inspiruje i motywuje do pracy, aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia.
Produkty OSHEE dostępne są na ponad 50 rynkach zagranicznych na całym świecie.
Połączenie trendów, aktywności fizycznej i otwartego umysłu to znaki rozpoznawcze świata OSHEE, na którym widnieje motto: Żyj, walcz, wygrywaj!
© 2021 Europejski magazyn supermarketów – Twoje źródło najnowszych wiadomości o etykiecie prywatnej. Post promocyjny. Kliknij Uczestniczyć Aby się zarejestrować ESM: europejski magazyn supermarketów.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji