Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Hollywood ma burzliwą historię gier. Czy Netflix może udowodnić, że ma więcej niż „zerową szansę” na sukces?

Wśród odnoszących największe sukcesy hollywoodzkich studiów, Interactive Games było ostatnim bossem, z którym walczyli.

Disney zamknął swój interaktywny oddział w 2016 roku po trzech nieudanych próbach złamania kodu. NBCUniversal zamknął swoją działalność wydawniczą w 2019 roku, trzy lata po jej powstaniu. Późny potentat medialny Sumner Redstone mógł mieć największy powiew: sprzedał swój pakiet kontrolny w Midway Games w 2008 roku po wpłaceniu milionów w firmę stojącą za serią Mortal Kombat – tylko po to, by zniknąć. Warner Bros. osiągnięte Jedyny sukces, z tytułami Harry Potter, Mortal Combat i Lego Movie.

Netflix wierzy, że może napisać na nowo historię burzliwych hollywoodzkich gier, i aby to zrobić, wyznaczył Mike’a Verdo, byłego dyrektora Facebooka i Electronic Arts, aby pokierował działem tworzenia gier, który ma nadzieję uruchomić do końca roku. Uważa się, że gry oferują subskrybentom inną opcję rozrywki, obok filmów, programów telewizyjnych i filmów dokumentalnych. Odróżni również usługę od hord konkurentów w streamingu.

Wraz ze spowolnieniem tempa wzrostu liczby lokalnych subskrybentów, Netflix zaczął szukać nowych sposobów zarabiania na swoich franczyzach, w tym dodania sklepu internetowego, który sprzedaje markowe towary z takich hitów, jak Bridgeton, Stranger Things A łubin. Gry mogą być kolejną dochodową drogą do eksploatacji.

Badacz Newzoo spodziewa się, że w tym roku gry na komputerach, konsolach do gier wideo i smartfonach wygenerują na całym świecie 175,8 miliardów dolarów. Ten rodzaj rozrywki zyskuje coraz większą popularność w regionie Azji i Pacyfiku, a także wszędzie, dzięki czemu idealnie pasuje do globalnych ambicji rozrywkowych Netflixa. Na początku tego roku Netflix rozpoczął telegrafowanie swojego przejścia do gier interaktywnych na podstawie rozmowy z inwestorami.

„Nie ma wątpliwości, że gry będą ważną formą rozrywki i ważnym rodzajem metody pogłębiania doświadczenia fanów” — powiedział Greg Peters, dyrektor ds. produktu w Netflix. „Więc będziemy iść naprzód i będziemy się tego uczyć i odkrywać w miarę postępów”.

Netflix poświęcił wiele uwagi eksperymentom z interaktywnym opowiadaniem historii w 2018 roku wraz z wydaniem Czarne lustro: Bandersnatch. Ten odcinek serialu antologicznego podobnego do Strefy mroku pozwala widzom wybrać własną drogę przez historię młodego programisty, który zaczyna tracić kontrolę nad rzeczywistością, adaptując książeczkę dla dzieci Wybierz własną przygodę do gry wideo.

Na początku tego roku Netflix wypróbował inne podejście: połączył siły z Vox Media, aby stworzyć Headspace Unwind Your Mind, interaktywny przewodnik po medytacji, śnie i relaksie.

Te wczesne testy doprowadziły do ​​poświęcenia wysiłków w celu zbadania interaktywnego opowiadania historii, w którym Netflix mógł wydobywać własną kolekcję własności intelektualnej — niezależnie od tego, czy zagłębia się w świat wywrócony do góry nogami. Dziwne rzeczy Lub zaprojektuj gry wokół popularnej serii kreskówek dla dzieci, Komelon. Odniósł już sukces crossovera z Magik, Serial fantasy oparty na popularnej serii gier wideo (inspirowany polskimi powieściami).

Netflix niewiele mówi o tej inicjatywie, która wciąż jest w powijakach. Nie jest jasne, w jakim stopniu gigant streamingowy stanie się platformą dystrybucji gier innych wydawców oprócz własnych gier, tak jak ma to miejsce teraz w przypadku filmów i programów telewizyjnych.

Nic nie gwarantuje sukcesu.

Analityk branży gier, Michael Butcher, mówi, że Netflix wkracza na już i tak zatłoczony rynek, na którym każdego roku produkuje się 40 000 gier mobilnych, z niewielkim lub zerowym tłumaczeniem filmów lub telewizji (i vice versa): za Jeż Sonic Sukces tam najwyraźniej bardziej zauważalne wpadki, takie jak sam w ciemności. Netflix prawdopodobnie najpierw zaoferuje gry mobilne. Jeśli zdecyduje się przesyłać strumieniowo gry do telewizora, będzie musiał opracować jakąś formę konsoli do gier, tak jak zrobił to Amazon dla swojej usługi gier w chmurze, zauważa Luna, Pachter.

„Netflix zatrudnił trenera. Prezes, którego powołanie zostało po raz pierwszy zgłoszone przez Bloomberga, powiedział Pachter. „Powiedziałbym, że mają zerowe prawdopodobieństwo, że tak się stanie, ze względu na przeszkody technologiczne”.