Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twórcy Fear the Spotlight wyjaśniają grę wideo Blumhouse i ideę czarnego telefonu

Twórcy Fear the Spotlight wyjaśniają grę wideo Blumhouse i ideę czarnego telefonu

W tym roku gigant horroru Blumhouse świętuje straszny sezon nie tylko programami telewizyjnymi i filmami, wypuszczając swoją pierwszą w historii grę wideo Fear the Spotlight.

Tytuł, opracowany przez niezależne studio Cozy Game Pals, jest opisywany jako „mrożący krew w żyłach list miłosny do klasycznych horrorów z lat 90., z naciskiem na bogatą historię, rozwiązywanie zagadek i pełną napięcia atmosferę” oraz „idealny horror narracyjny dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z świat gier.” Gatunek.” Wydany 22 października „Fear the Spotlight” to pierwsza z wielu planowanych serii Blumhouse, stworzona przez duet męża i żony, których pasją są horrory i gry.

„Bycie pierwszą grą Blumhouse było surrealistyczne” – powiedział Brian Singh, współzałożyciel Cozy Game Pals. różnorodny. „To było szaleństwo, że mieli tyle emocji i pewności w naszej grze”.

„Fear the Spotlight” bada mroczną historię Sunnyside High poprzez Vivian, która wchodzi na opuszczone korytarze, aby usiąść ze zbuntowaną Amy. Nagle zostaje sama i zdana na łaskę potwora krążącego po korytarzach. Vivian musi unikać jej wzroku, odnaleźć przyjaciółkę i odkryć niepokojącą i śmiertelną prawdę o tragedii sprzed kilkudziesięciu lat.

Akcja „Fear the Spotlight” rozpoczyna się, gdy twórca gier Singh („The Last of Us”, „Uncharted 4”, „Journey”) oraz animatorka Cartoon Network i Nickelodeon Crista Castro („Animaniacy”) decydują się rzucić pracę, oszczędzając na dwa lata . Oraz chęć stworzenia własnego studia gier Cozy Game Pals. Chociaż nazwa może wydawać się nieodpowiednia twórcom wymyślającym horrory, w tym szaleństwie jest metoda, która według zespołu stanie się oczywista, gdy ukończysz Fear the Spotlight.

„Piszemy to, co nam się podoba i co uważamy za zabawne lub interesujące” – powiedział Castro. „I tu pojawia się ulga, szczególnie po naszej stronie. To całkiem przyjemne uczucie”.

READ  Skradzione certyfikaty Nvidii służą do ukrywania złośliwego oprogramowania podczas pobierania sterowników

„Naprawdę nie jesteśmy cynicznymi ludźmi, często, okropnie, na końcu mamy sarkastyczny zwrot akcji lub mroczny pogląd na wszystko” – powiedział Singh. „Ale kiedy wewnętrznie spojrzeliśmy na to, czego chcieliśmy; Ta gra była naprawdę dla nas i powtarzaliśmy, że to gra marzeń dla 13-letniej Kristy. Naprawdę pokochaliśmy te postacie, były dla nas bardzo reprezentatywne i bardzo lojalne. Dlatego staramy się na tym polegać bardziej niż na czymkolwiek innym. Miejmy więc nadzieję, że gra zakończy się pewnymi emocjami i uczuciami do ludzi.

Teraz, gdy ukończyli Fear the Spotlight — znacznie rozszerzoną w stosunku do oryginalnej wersji, którą stworzyli, gdy Blumhouse wkroczył na scenę i zapewnił im wsparcie finansowe na przekształcenie jej w dłuższą grę, która miała zostać wydana na pełną platformę — powracają w poszukiwaniu kolejnego projektu. A Cozy Game Pals twierdzi, że jest zdecydowanie zainteresowany przejęciem części własności intelektualnej Blumhouse i przekształceniem jej w grę dla swojego nowego partnera.

„Idealny film, jaki przychodzi mi na myśl, to Czarny telefon” – powiedział Castro, odnosząc się do filmu Blumhouse z 2021 roku w reżyserii Scotta Derricksona. „To było dla mnie naprawdę inspirujące. To była świetna zabawa. Przygoda i wiedza, co robić, wykonując właściwe kroki. Małe dziecko rozwiązujące zagadki w zamkniętym pokoju – takie jest założenie gry wideo” – dodał Singh .

Zatem zespół „Fear the Spotlight” jest gotowy zamienić telewizor lub film Blumhouse w grę — ale czy Blumhouse?

„Skupiamy się na nowych horrorach od naszych niezależnych partnerów, ale oczywiście nigdy nie mówimy nigdy, jeśli chodzi o adaptację własności intelektualnej Blumhouse” – powiedziała Louise Blain, dyrektor kreatywna Blumhouse Games. „Ale najważniejsze jest to, że te gry muszą być właściwym projektem we właściwym czasie. Jesteśmy wielkimi fanami historii i postaci Blumhouse. Każda gra osadzona w tych światach musi być oryginalna i czymś, czego pragniemy również jako gracze W tej chwili naprawdę chcemy mieć pewność, że posuniemy się naprzód.” Opowiadając nowe, oryginalne horrory autorstwa niezależnych twórców, przyjmujemy to samo podejście, co wtedy, gdy Blumhouse po raz pierwszy zajął się kręceniem filmów.

READ  Nagrywanie dwuwarstwowe umożliwia obsługę dysków twardych o pojemności większej niż 120 TB