23Trzeci październik 2024 r.: Johnnie Walker, szkocka whisky numer jeden na świecie[1]Dziś wprowadza na rynek swoją najnowszą innowację w świecie AI – kolekcję 5000 butelek stworzonych przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji we współpracy z grafikiem Andym Gillenbergiem.
Ta ekskluzywna współpraca, we współpracy ze znanym niemieckim ilustratorem, łączy projekty Gillenberga z najnowocześniejszą technologią, tworząc wielce kolekcjonerską kolekcję Johnnie Walker Black Label.
Czerpiąc z charakterystycznego stylu pop-artu, z którego jest znany, Gillenberg stworzył 50 oryginalnych dzieł sztuki, które następnie udoskonalono przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji, aby stworzyć nowo wprowadzoną limitowaną kolekcję obejmującą 5000 unikalnych wzorów butelek. Każda butelka przedstawia indywidualną sylwetkę, odzwierciedlającą wiele twarzy współczesnego konsumenta whisky, dzięki czemu każdy konsument może wybrać produkt, który jest całkowicie oryginalny, odpowiedni i odzwierciedla jego osobisty styl.
Zgodnie z kultowym logo marki, idź dalej, Ta nowa premiera odzwierciedla dążenie marki do postępu, ponieważ podejmuje dodatkowe kroki w zakresie innowacji produktowych, aby ekscytować zarówno entuzjastów whisky, jak i nowicjuszy.
mówi Andy Gillenberg: „Współpraca z Johnniem Walkerem przy tworzeniu tych wyjątkowych obrazów była niesamowitą podróżą polegającą na łączeniu sztuki z technologią. Ten projekt celebruje żywą różnorodność ludzi na całym świecie, podkreślając, jak każda twarz i historia wnoszą do szerszego obrazu. Chodzi o przesuwanie granic i pokazując, jak kreatywność i innowacja muszą się połączyć, aby odzwierciedlić piękno indywidualnej osobowości.
Limitowana edycja jest wspierana przez „Project Vision”, innowacyjną innowację Diageo, która umożliwia markom i konsumentom tworzenie unikalnych projektów butelek z możliwością wykraczania poza pojedynczy rynek, umożliwiając Diageo oferowanie unikalnych butelek na skalę globalną. Zespół wraz z ekspertami ds. badań i rozwoju Diageo oraz wiodącymi partnerami w branży pracował nad sztuczną inteligencją, przygotowaniem do druku i drukiem, aby ożywić te wyjątkowe projekty butelek. Jednym z przykładów jest nasza współpraca z Hybrid Software BrandZ w celu wykorzystania unikalnych treści generowanych przez sztuczną inteligencję w celu stworzenia grafiki gotowej do druku.
Ta najnowsza innowacja opiera się na niedawno rozpoczętym, limitowanym projekcie „Blend of Artistry”, w ramach którego odwiedzający dom marki w Edynburgu mogli uczestniczyć, przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji, w tworzeniu projektu Johnnie Walker Blue Label na podstawie pracy szkockiego artysty Scotta Naismitha.
João Matos, dyrektor ds. globalnego marketingu i innowacji w firmie Johnnie Walker, dodaje: „Współpraca z Andym Gillenbergiem to krok w kierunku nowego spojrzenia na to, jak ludzie postrzegają naszą markę. Łącząc najnowocześniejszą technologię sztucznej inteligencji z kreatywną sztuką, przesuwamy granice personalizacji, oferowanie naszym klientom możliwości interakcji z Johnniem Walkerem w zupełnie nowy sposób. To dla nas ekscytujący moment, ponieważ nie tylko honoruje nasze bogate dziedzictwo, ale także toruje drogę na przyszłość, w której indywidualność i innowacja są w centrum uwagi.
Limitowana edycja butelek Johnnie Walker Black Label x Andy Gellenberg będzie dostępna w Niemczech przez ograniczony czas, a do ogólnego zakupu wyprodukowano jedynie 5000 butelek. Każda butelka będzie dostępna wyłącznie na Johnniewalker.com i u wybranych sprzedawców detalicznych w sugerowanej cenie detalicznej 34,99 EUR.
More Stories
Nowy raport WHO pokazuje, jak miasta przyczyniają się do postępu w zapobieganiu chorobom niezakaźnym i urazom
Naukowcy identyfikują „najlepszy punkt” bezpiecznej operacji po zawale serca
Badanie wykazało, że 20% dzieci chorych na zapalenie płuc nie otrzymuje antybiotyków