Microsoft udostępnia w swoim Centrum Partnerów wersję zapoznawczą asystenta opartego na sztucznej inteligencji, oferującego różne możliwości, od tworzenia zgłoszeń do pomocy technicznej po szybkie udzielanie odpowiedzi.
Asystent AI Centrum Partnerów — nie nazywany „Copilot”, jak Microsoft nazywa swoją obecną markę narzędzi AI — jest dostępny w angielskich wersjach portalu z planami udostępnienia większej liczby języków do końca roku. Według giganta oprogramowania.
„Asystent AI, płynnie zintegrowany z Twoim doświadczeniem, kontynuuje rozmowę podczas poruszania się po Centrum Partnerów” – powiedział Microsoft.
CRN Skontaktowaliśmy się z firmą Microsoft w celu uzyskania dodatkowego komentarza.
Firma Microsoft ostrzega o dokładności Asystenta Centrum Partnerów. „Asystent AI ma za zadanie generować najlepsze możliwe odpowiedzi w kontekście, do którego ma dostęp” – stwierdziła firma.
„Jednak, jak w przypadku każdego systemu sztucznej inteligencji, jego reakcje nie zawsze będą doskonałe. Wszystkie odpowiedzi Asystenta AI muszą zostać dokładnie sprawdzone”.
Chociaż Microsoft zastosował zasady sztucznej inteligencji i standard odpowiedzialnej sztucznej inteligencji, a także nadał priorytet moderacji obraźliwych treści, „nadal możesz zobaczyć nieoczekiwane rezultaty” – powiedział sprzedawca.
„Nieustannie udoskonalamy naszą technologię, aby blokować szkodliwe treści”.
„Jeśli napotkasz w systemie szkodliwą lub nieodpowiednią treść, przekaż opinię lub zgłoś wątpliwości, wybierając przycisk „przeciw” w odpowiedzi”.
Według firmy, gdy użytkownicy tworzą zgłoszenie do pomocy technicznej za pośrednictwem panelu AI Assistant, pobiera on odpowiedzi z dokumentacji produktów Microsoft, przewodników po programach partnerskich i danych z Centrum Partnerów.
Asystent jest również stale udoskonalany, aby móc głębiej korzystać z różnych obszarów roboczych.
Partnerzy mogą skorzystać z Asystenta, wybierając jasną ikonę w prawym górnym rogu Centrum Partnerów, a następnie wybierając temat z rozwijanego menu, korzystając z krótkiego przewodnika lub zadając pytanie.
Asystent może pomóc w zakresie szczegółów płatności, pytań dotyczących umowy licencyjnej dostawcy usług (SPLA), programów motywacyjnych Microsoft Commerce Incentives (MCI), informacji o zarabianiu na oprogramowaniu i obciążeniu pracą oraz nie tylko.
Przykładowe podpowiedzi obejmują pytanie pomocnika:
Użytkownicy mogą klikać kciuk w górę i w dół i pisać w polu komentarza, aby uzyskać informacje zwrotne, które pomogą firmie Microsoft ulepszyć narzędzie.
Według Microsoftu rozmowy z Asystentem mogą być kontynuowane nawet wtedy, gdy partnerzy przenoszą się do różnych obszarów roboczych.
Jeśli Asystent nie będzie w stanie odpowiedzieć na pytanie ani rozpatrzyć reklamacji, użytkownik nadal może skontaktować się z pomocą techniczną.
Microsoft twierdzi, że różne działania mogą powodować różne wyniki, a dodanie celów organizacji partnerskiej i powodów, dla których użytkownik wykonuje dane zadanie, może pomóc w uzyskaniu dokładniejszej odpowiedzi.
W przypadku złożonych problemów asystentowi może pomóc podzielenie żądania na mniejsze części.
Pętla informacji zwrotnej Asystenta oznacza, że użytkownicy mogą wykorzystać poprzednie odpowiedzi, aby ulepszyć podpowiedzi.
Jeśli chodzi o Copilot, oczekuje się, że wdrożenia Copilot rozpoczną się w listopadzie i będą obejmować Copilot w Excelu z Pythonem i Czat z Copilotem w Outlooku dla komputerów Mac, twierdzi Microsoft.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów