Apple zapewnia w tym roku większą ochronę prywatności w systemach iOS i macOS WWDC Konferencja z nowymi funkcjami w aplikacji Mail i Safari, mającymi na celu utrudnienie reklamodawcom śledzenia użytkowników w Internecie.
Niewidoczne piksele Często używany w wielu Klienci poczty e-mail Informowanie reklamodawców, kiedy użytkownik otworzył e-mail i jego adres IP, który może być użyty do ich zlokalizowania. Teraz, chociaż w aplikacji Apple Mail, Ochrona prywatności poczty uniemożliwia nadawcom używanie niewidzialnych pikseli do zbierania informacji o użytkownikach.
Od kilku lat Safari Inteligentne zapobieganie śledzeniu Ta funkcja pomogła chronić użytkowników przed niechcianym śledzeniem, wykorzystując uczenie maszynowe na urządzeniu do wyłączania modułów śledzących, jednocześnie umożliwiając normalne działanie stron internetowych.
Na WWDC 2021 firma Apple ogłosiła, że ta funkcja jest coraz silniejsza, dodając możliwość ukrycia użytkownika IP trackerów. Oznacza to, że reklamodawcy lub inne strony trzecie nie będą mogły używać adresu IP użytkownika jako unikalnego identyfikatora do powiązania jego aktywności na stronach internetowych w celu utworzenia profilu na jego temat.
Raport o ochronie prywatności w aplikacji
W zeszłym roku Apple dodał nową funkcję do swojej przeglądarki o nazwie Raport dotyczący prywatności w Safari Uniemożliwiło to śledzącym śledzenie użytkowników w sieci. Teraz firma rozszerzyła ten pomysł na wszystkie aplikacje zainstalowane na urządzeniach z systemem iOS lub iPadOS za pomocą Raportu o prywatności aplikacji.
Raport o prywatności w aplikacjach pozwala użytkownikom Apple zobaczyć, ile razy każda aplikacja wykorzystała swoje uprawnienia dostępu do swoich lokalizacji, zdjęć, aparatów, mikrofonów i kontaktów w ciągu ostatnich siedmiu dni. Użytkownicy mogą sprawdzić, czy raport ma dla nich sens i podjąć działania, przechodząc do aplikacji w ustawieniach lub odinstalowując jednocześnie podejrzaną aplikację.
Jednak jedną z najciekawszych rzeczy w nowym Raporcie o ochronie prywatności w aplikacjach firmy Apple jest to, że pokazuje on również wszystkie strony trzecie pola Dzwoni jedna z aplikacji. Oznacza to, że szybko będziesz mógł sprawdzić, czy aplikacja wysyła Twoje dane do innych witryn.
Główny analityk CSS Insight, Ben Wood, przedstawił więcej informacji na temat nowych zabezpieczeń prywatności Apple w oświadczeniu: Tikradar Pro, mówiąc:
„Zaostrzenie przez Apple opcji prywatności dla użytkowników jest głównym tematem tegorocznej konferencji WWDC i doprowadzi do większej paniki wśród firm, które polegają na danych użytkowników do śledzenia, reklamy i zarabiania. Ukrywanie informacji, takich jak adresy IP, lokalizacja i czy użytkownicy otworzył lub przeczytał e-maile może To poważnie ogranicza sposób, w jaki wiele firm zarabia na użytkownikach, ale będzie mile widziane przez konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi ilości przechwytywanych danych.Umocni to pozycję Apple jako mistrza konsumentów, jeśli chodzi o prywatność. „
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów