Będzie kilka głów po Warner Bros. Pictures wypuściło go w poniedziałek pod tytułem „Joker: Folie A Deux” po katastrofalnym debiucie filmu w kinach.
Oczekiwano, że w połowie sierpnia film zarobi około 100–120 milionów dolarów, ale oczekiwania te wciąż spadają w miarę zbliżania się premiery. Wczoraj na początku liczby te wskazywały na 47 milionów dolarów na początek, ale to było zanim film spadł o 45% od sobotniego dnia premiery.
Teraz, gdy liczby są już widoczne, film ma za sobą weekend debiutu krajowego, którego wartość wyniosła zaledwie 39 milionów dolarów. Jest to porównywalne z niesławnym „Morbiusem” firmy Sony.
To także jeden z najniższych w historii otwarć sequela dużego filmu opartego na komiksie i zaskakująco niższy niż jego poprzednik, który zadebiutował za 96,2 miliona dolarów.
Na arenie międzynarodowej doniesienia są stosunkowo podobne — film zarobił na rynkach zagranicznych 81,1 miliona dolarów, co stanowi znaczny spadek w porównaniu z debiutem pierwszego filmu, który wyniósł 140,5 miliona dolarów.
Teraz wytykano palcami – jedna z mocnych sugestii jest taka, że film nie powinien był jechać do Wenecji, otwierać się samodzielnie i czekać z recenzjami aż do premiery – a wtedy miałby większy debiut.
Poza tym filmem drugie miejsce zajął Dziki robot z 18,7 milionami dolarów, co oznacza spadek o 48% w stosunku do debiutu. Trzecie miejsce przypadło „Beetlejuice” z 10,3 mln dolarów i zarobiło na całym świecie 400 mln dolarów, „Transformers One” zajęło czwarte miejsce z 5,4 mln dolarów, a „Speak No Evil” zajęło piąte miejsce z 32,6 mln dolarów.
Lionsgate kontynuuje swoją ostatnią passę zwycięstw kasowych — „White Bird” zadebiutował na 7. miejscu z kwotą zaledwie 1,53 miliona dolarów, podczas gdy „Megalopolis” Francisa Forda Coppoli zarobił zaledwie 1 milion dolarów w drugi weekend – co stanowi imponujące drugie miejsce w rankingu półstandardowym. Weekendowy spadek o 75%.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”