Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

John Steinberg z Future dzieli się swoją filozofią dotyczącą umów licencyjnych na treści AI

John Steinberg z Future dzieli się swoją filozofią dotyczącą umów licencyjnych na treści AI

Pomiędzy firmami zajmującymi się technologią sztucznej inteligencji, które wydają miliony dolarów na licencjonowanie swoich treści, a kapryśnymi planami Google dotyczącymi eliminacji plików cookie stron trzecich, wydawcy mieli wiele do uporządkowania.

Kiedy zapytano dyrektora generalnego Future plc, Johna Steinberga, co go najbardziej martwi, odpowiedział: „Problem z plikami cookie nie pozwala mi zasnąć w nocy bardziej niż problem sztucznej inteligencji, który zwykle nie dawał mi spać w nocy, ale… 1724128628 … Jestem większym optymistą … Każda rozmowa na temat plików cookie zaczyna się i kończy słowami: „No cóż, jest dużo niepewności”.

W najnowszym odcinku podcastu Digiday Steinberg omawia te dwa tematy, a także dlaczego Future nie podpisało umowy licencyjnej na treści z firmą technologiczną AI…jeszcze.

Poniżej znajdują się najważniejsze fragmenty rozmowy, które zostały lekko zredagowane i skondensowane dla przejrzystości.

Myślę, że zmian było mniej niż więcej. Może więc 30% użytkowników Chrome ma pliki cookie i to może być przydatny sygnał. Myślę więc, że tak czy siak, jesteśmy albo tacy sami, albo trochę lepsi, ale nie sądzę, żeby była jakaś wielka różnica w porównaniu z sytuacją sprzed ogłoszenia.

Robimy duże postępy, jeśli chodzi o zachęcanie ludzi do korzystania z bardziej markowych treści i bardziej bezpośrednich ofert, więc musimy po prostu kontynuować tę misję. Ostatecznie dla nas zwrot z bezpośredniego zwrotu jest czterokrotnie wyższy niż rzeczywisty zwrot. [in the] Licytacja, więc mamy zachętę ekonomiczną. Uważam też, że jest to lepsze dla reklamodawcy i agencji. Myślę, że wiesz, kiedy uda nam się pozyskać telefony komórkowe lub ludzi na rynku, którzy kupią frytkownicę powietrzną… zyskujesz ogromną przewagę, robiąc ten zakup na własną rękę… może to być trudny okres, ale myślę, że dalej z drugiej strony ludzie nie będą chcieli kupować tylko tej części naszych odbiorców, która ma pliki cookie.

READ  Jak zrobić sobie przerwę od kogoś na Facebooku

Jego filozofia dotycząca relacji między wydawcą a firmą zajmującą się technologią AI

Mam filozofię dotyczącą tego, co powinno się wydarzyć, i jest to bardzo prosta filozofia dwojaka. Po pierwsze, chcemy ruchu z tych platform. Myślałam, że to bardzo pozytywny znak… [that] OpenAI ogłosiło usługę SearchGPT, która na podstawie obrazów opublikowanych w witrynie będzie w widocznym miejscu wyświetlać treści i linki wydawcy… nie mogą oni po prostu wyodrębnić naszej zawartości. Zamiast tego muszą przekierować ruch. Taka wzajemność zawsze istniała w przypadku Google i to właśnie należy kontynuować w tym nowym świecie.

Potem drugi [prong] Musimy zarabiać na dostarczanych przez nas treściach [but] pierwszy [prong] To jest o wiele ważniejsze.

Cena jest odpowiednia, ale w przypadku ofert licencyjnych na treści

Ostatecznie, jeśli mówimy o milionach dolarów wydanych na nasz wcześniejszy katalog, milionach dolarów na bieżąco – wiesz, w pierwszej połowie roku, o którym właśnie informowaliśmy w maju, osiągnęliśmy przychody w wysokości 391 milionów funtów – mniej więcej tyle to się nie stanie. [come close to the value of the business]To znaczy chcę wszelkich pieniędzy, jakie możemy zdobyć, legalnie i etycznie, ale ruch drogowy jest najważniejszym elementem układanki.

https://digiday.com/?p=552388