Amira SettataŹródło miejsc pracy w branży gier ilościowych, Ogłaszać Stworzył najdokładniejszą w historii mapę geograficzną wolnych stanowisk pracy w branży gier wideo, zawierającą listę 14 162 stanowisk pracy dostępnych obecnie w branży gier na całym świecie.
Opracowanie tej geograficznej mapy ról zawodowych w grach zajęło Satvatowi, dyrektorowi ds. rozwoju biznesu Tencent, ponad dwa lata. Kiedy go o to zapytałem, była to wersja 1.0 Podręcznik gier i zadań Na tej stronie znalazło się tylko 400 ofert pracy. Lista, w swojej czternastej edycji, wykorzystuje dane z nowej metody, która według Satvat jest dokładna od 95% do 99%. Dane są generowane półautomatycznie, co pozwala na weryfikację dokładności i proces wyodrębniania danych o lokalizacji dla każdego zadania na poziomie indywidualnym.
Miło mi poinformować, że Amir będzie prelegentem na naszej konferencji GamesBeat Next 2024 Wydarzenie odbędzie się w dniach 28–29 października w San Francisco.
Historia z powrotem
W ciągu 27 lat pracy w branży gier na pełny etat zastanawiałem się, czym jest ta liczba i jak ważna i cenna jest dla osób poszukujących pracy. Na przykład sensowne może być przeniesienie się do miast, w których są wolne miejsca pracy i unikanie miast, w których nie ma pracy. Osoby poszukujące pracy w branży gier nie miały takiej przejrzystości od dziesięcioleci.
Dołącz do nas na GamesBeat Next!
GamesBeat Next łączy następną generację pionierów gier wideo. Możesz do nas dołączyć w dniach 28–29 października w San Francisco! Skorzystaj z naszej oferty „Kup jeden bilet, drugi dostaniesz gratis”. Oferta kończy się w piątek, 16 sierpnia. Dołącz do nas rejestrując się Tutaj.
W 2017 roku napisałem historię zatytułowaną „Gdzie na świecie są zawody w grach?” Odpowiedziałem najlepiej, jak mogłem w tamtym momencie, bez spójnych, globalnych danych w czasie rzeczywistym. Jednym ze źródeł inspiracji było badanie przeprowadzone przez serwis Indeed.com, w którym analizowano oferty pracy w branży gier ogłaszane na stronie poświęconej karierom. Jednym z pomysłów, jakie miałem na uzyskiwanie danych w czasie rzeczywistym na temat rzeczywistych stanowisk, była wiedza, gdzie znajdują się miejsca w silnikach gier. Poprosiłem o dane zarówno Epic Games (twórcę Unreal Engine), jak i Unity, ale nic mi nie przekazali. Nikt nie miał świetnej listy ofert pracy ani ofert pracy, chociaż witryna Indeed.com udostępniła jedną migawkę aktualnej listy ofert pracy. Mapa Rozwoju Gier była wówczas jednym z najlepszych zasobów, ale zawierała listę lokalizacji studiów gier, a nie oferty pracy czy aktualne zatrudnienie.
Po raz pierwszy rozmawiałem na ten temat z Satvatem, ekspertem ds. zasobów zawodowych, który pomógł ponad 2400 osobom znaleźć pracę w branży gier, w październiku 2022 r. Pomyśl o tym i potraktuj to poważnie. Skoncentruj się na ofertach pracy, a nie na wszystkich stanowiskach pracy, a to zdecydowanie wydaje się bardziej wartościowe dla osób poszukujących pracy. Oczywiście od tego czasu lata temu mieliśmy pandemię i praca zdalna stała się modna. Dlatego stanowiska wymienione jako otwarte w niektórych miastach mogą w rzeczywistości być obsadzone jako stanowiska zdalne.
Satvat zauważył jednak, że potrafił rozróżnić reklamy reklamowane jako praca zdalna. Jedną z rzeczy, które zauważysz, jest to, że powrót do pracy na budowie jest w szczytowym momencie.
Na razie jest to niesamowite osiągnięcie. Satvat odpowiedział na pytania dotyczące tego, dlaczego ta lista wolnych stanowisk różni się od wszystkich innych wykresów dla branży?
Dane te opierają się na innych ważnych pracach wykonanych przez Satvat na rzecz osób poszukujących pracy. Satvat był w stanie przewidzieć, że wrzesień będzie w 2024 roku tym miesiącem, w którym liczba ofert pracy przewyższy liczbę zwolnień w branży gier. Szacuje się, że w drugiej połowie 2024 r. zwolnionych zostanie około 2–3 tys. stanowisk pracy (początkowo było to ponad 4400 stanowisk pracy), wobec ponad 11 tys. w pierwszej połowie.
Obliczył, jakie szanse na znalezienie pracy w branży gier mają osoby poszukujące pracy zaraz po ukończeniu studiów (1%) w stosunku do szans weteranów (27%) w ciągu roku. Tym samym dostarczyło to ludziom prawdziwej motywacji do podwojenia wysiłków w poszukiwaniu pracy, aby pozostać w branży gier. Pisałem o tych przewidywaniach, które robił sam w wolnym czasie i nie widziałem innych podobnych danych od największych firm z branży gamingowej.
Dane dotyczące możliwości zatrudnienia
Zwrócił uwagę, że na innych mapach brakuje kompleksowego ujęcia podstawowych ról. Inne mapy pokazują jedynie liczbę firm w każdym obszarze, a nie rzeczywiste oferty pracy lub dane dotyczące bezpośredniego zatrudnienia, jak pokazano tutaj. Inne mapy klasyfikują firmy na poziomie lokalizacji firmy, zamiast mapować każdą rolę indywidualnie, jak zrobił to Satvat.
Zauważył, że obecnie aktualizuje sam przewodnik po ofertach pracy w grach. Jeżeli zauważysz jakiekolwiek rozbieżności, oznacza to, że dane te są nowsze. Jak wspomniano, może geograficznie mapować 14 162 otwartych stanowisk pracy w grach.
Zauważył, że ma teraz możliwość rysowania map na poziomie roli, ponieważ 1980 ról w grach (14%) jest odległych, a 12 182 (86%) nie.
Według Satvat najwięcej stanowisk pracy w branży gier znajduje się w Azji (4601), Europie (4008) i Ameryce Północnej (3248). Te trzy regiony reprezentują 84% miejsc pracy.
W skali kraju najwięcej stanowisk pracy związanych z grami znajduje się w Stanach Zjednoczonych (2316), Chinach (1965), Anglii (1041), Japonii (588) i Polsce (456). Satvat powiedział, że te sześć krajów zapewnia nieco ponad połowę (51%) miejsc pracy.
Według stanu lub regionu, tylko w Ameryce Północnej, najwięcej miejsc pracy znajduje się w Kalifornii (1113), Quebecu (528), stanie Waszyngton (271), Kolumbii Brytyjskiej (217) i Karolinie Północnej (155). Te pięć stanów i regionów zapewnia 16% miejsc pracy w branży gier na całym świecie i 71% miejsc pracy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Sama Kalifornia zapewnia 48% stanowisk pracy w branży gier w Stanach Zjednoczonych. Branża oprogramowania rozrywkowegoBadanie przeprowadzone przez ESA potwierdza tego rodzaju liczby. ESA, która wcześniej była organizatorem targów E3, jest stowarzyszeniem branżowym branży gier w Stanach Zjednoczonych.
Dziesięć największych miast gier to Shenzhen (946), Szanghaj (629), Montreal (515), Tokio (428), Londyn (383), Warszawa (239), Vancouver (209), Bangalore (202) i Stambuł (181). ). I Barcelonę (180). W tych dziesięciu miastach na całym świecie znajduje się 28% miejsc pracy w branży gier.
W dowód mojej wdzięczności, Jenna Józef Z GamesBeat/VentureBeat, Ewa Tucker Dzięki ich wsparciu podczas tej dwuletniej podróży, podczas której gromadziłem warstwę po warstwie danych i analiz, aby stworzyć ten projekt, Satvat powiedział, że dzieli się surowymi wynikami ze społecznością.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów