Twórcy, których tożsamość internetowa skupia się wokół wyścigów Formuły 1, zmienili ostatnio nazwy swoich kont i wydają się niechętnie podawać powód. Może jednak dzieje się tak dlatego, że sama Formuła 1 ich o to poprosiła, ponieważ krążą plotki, że wysyła nakazy zaprzestania działalności niektórym twórcom posiadającym konta generujące przychody korzystające z jej marki.
Wśród zaskakujących rebrandingów znalazł się The Paddock Project (wcześniej znany jako F1r the Girls), podcast dla fanów Formuły 1, w którym Paddock nie wspomniał o otrzymaniu pisma o zaprzestaniu działalności Ogłoszenie zmianyZamiast tego – napisał – nowa nazwa „odzwierciedla, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy”.
Wpływowa na Formułę 1 Michaela Costaras, która niedawno zmieniła nazwisko (z „shelovesf1” na „shelovesvrooms”), najwyraźniej dała znać, że otrzymała nakaz zaprzestania działalności. W filmie Prosi widzów, aby „wyobrazili sobie”, że powiedziano im, że nie mogą zrezygnować z zakupionych biletów, a ona tego nie chce. Zrobione niedawnoW odpowiedzi na komentarz pod filmem powiedziała: „Jest powód, dla którego wszyscy zmieniają markę i nie robi tego tylko dla zabawy”.
komentator sportowy Tony Quan Brown Powiedział w nagraniu wideo Dodała, że słyszała „plotki” o pismach zaprzestających działalności „co najmniej od sześciu miesięcy”. Dodała, że Formuła 1 jest skierowana do tych, „którzy wykorzystują Formułę 1 w swoich markach i czerpią z tego zyski”, a także twórców udających, że są w jakiś sposób związani z organizacją.
Formuła 1 nie zareagowała natychmiast KrawędźProśba o komentarz.
Quan Brown porównał podejście przyjęte przez NBA, które tak naprawdę nie atakuje osób publikujących w Internecie treści NBA, nawet jeśli zawierają one prawdziwe nagrania z meczów. Kiedyś to powiedziano „Najważniejsze są często działania marketingowe”.
Jednak w przeszłości Formuła 1 szczególnie agresywnie chroniła swoją markę, m.in.Stos listów prawnych„Dla kierowcy Formuły 1 Lewisa Hamiltona, żądającego zaprzestania publikowania filmów o Formule 1 w mediach społecznościowych. Później Liberty Media przejęło Formułę 1 i Wygodne wskazówki Co uniemożliwiło kierowcom i zespołom publikowanie klipów z toru wyścigowego.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów