Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Biuro Coca-Cola Poland świętuje kultowe marki napojów

Biuro Coca-Cola Poland świętuje kultowe marki napojów

Kompleks biurowy w Warszawie ma tętniącą życiem dzielnicę Siedziba Coca-Coli HBCzaprojektowane przez pracownię Trochę kreatywneEklektyczna mieszanka wnętrz nawiązuje do kultowych marek napojów firmy, wypełniona kultową ikonografią i kolorami, które są natychmiast rozpoznawalne na całym świecie.

Siedziba firmy zajmuje powierzchnię ponad 59 000 stóp kwadratowych, rozmieszczoną na trzech piętrach i może pomieścić do 500 pracowników. Materiały takie jak dąb i filc połączono z szorstką cegłą i betonem, łagodząc industrialny wygląd budynku. Jednak dla projektantów jasne palety kolorów firmy były kluczem do poprawy ogólnego wyglądu przestrzeni korporacyjnej.

Nowoczesna część wypoczynkowa w biurze z żywą ekspozycją butelek Coca-Coli, czerwonymi i czarnymi krzesłami, drewnianymi stołami, lampami sufitowymi i aneksem kuchennym w tle.

Nowoczesna sala konferencyjna wyposażona jest w długi stół, czerwono-czarne krzesła nawiązujące do marki Coca-Cola, szare panele akustyczne, czarne lampy wiszące oraz duże okna z widokiem na miasto.

Lodówka wypełniona Coca-Colą i różnymi napojami stoi na drewnianej ścianie ozdobionej czerwonymi i czarnymi abażurami butelek.

Korytarz z drewnianymi szafkami, niektóre ozdobione czerwonymi i czarnymi abażurami przypominającymi butelki Coca-Coli. Sufit posiada odsłonięte kanały i oświetlenie górne. Na końcu widać drzwi i korytarz.

Zbliżenie na display ścienny złożony z dużej ilości kapsli od butelek Coca-Coli, które w misterny sposób tworzą charakterystyczne logo marki.

Czerwono-białe logo Coca-Coli było logicznym punktem wyjścia ze względu na znajome elementy. Zespół jednak niechętnie pokrywał przestrzeń szkarłatem, co mogłoby być postrzegane jako ostre lub agresywne, szczególnie w ruchliwym miejscu pracy. „Chcieliśmy bawić się tymi szczegółami, nie przytłaczając personelu” – mówi Jacob Popel, architekt w BIT CREATIVE „Fala logo pozwoliła nam w subtelny sposób nawiązać do tej marki i napoju, który wszyscy znają”.

Nowoczesne lobby biurowe z czerwono-czarnym wystrojem, otwartymi półkami i dobrze wyeksponowanym szyldem Coca-Coli. Sufit ma odsłonięte kanały, a korytarz rozciąga się na odległość.

Nowoczesna przestrzeń biurowa na otwartym planie z rzędami biurek z czarnymi krzesłami, kanałami podwieszonymi, czerwono-szarym wystrojem nawiązującym do kultowych kolorów Coca-Coli oraz dużymi oknami zapewniającymi naturalne światło.

Nowoczesna przestrzeń biurowa wyposażona w drewnianą kabinę, czerwone krzesła nawiązujące do charakterystycznego koloru Coca-Coli i mały stolik. W tle niewyraźna postać przechodzi obok białych drzwi i odsłoniętych kanałów w suficie.

Architekci czerpali inspirację także z sylwetki i samego pojemnika. Na przykład w recepcji znajdują się zaopatrzone butelki, a szafki mają uchwyty w kształcie butelek. Inne składniki niż szkło czy plastik często były wyrzucane, dlatego postanowiono połączyć je w kreatywny sposób – z korzyścią dla ludzi i planety. Klasyczne wersje szklane zostały zamienione na oprawy oświetleniowe w całym biurze. Codzienne aluminiowe kapsle do butelek, przekształcone w elementy ścienne i oznakowania, dodają fantazyjnego akcentu.

Nowoczesna przestrzeń biurowa z hamakami do siedzenia, ścianą z dużymi grafikami przedstawiającymi butelki Coca-Coli, ścianą pokrytą zielenią i zapalonymi lampami "Nastawienie na rozwój" Banery.

Znalezienie właściwej równowagi w tak przestronnym, otwartym biurze było ogromnym wyzwaniem. Celem było stworzenie przyjaznego środowiska, przy jednoczesnej minimalizacji hałasu i zachowaniu prywatności. Stanowiska robocze są skonfigurowane tak, aby pomieścić maksymalnie 12 osób i wyposażone są w proste przegródki. Budki są najpopularniejszym wyposażeniem wśród pracowników i dostępne są w różnych rozmiarach. Większe konstrukcje pokryte drewnianymi listwami nazywane są domkami. Miejsca te pozwalają ludziom cieszyć się spokojem podczas pracowitego dnia.

READ  Stałe promocje wprowadzają konsumentów w błąd – mówi Osborn Clark, monitorujący ochronę konsumentów w Polsce

Sala konferencyjna ze szklanymi ścianami i żywymi czerwonymi krzesłami, z oszałamiającym muralem przedstawiającym dużą butelkę Coca-Coli w faliste białe linie na czerwonym tle. Do ściany przytwierdzona jest biała tablica.

Nowoczesna sala konferencyjna z dużym drewnianym stołem, czarnymi krzesłami biurowymi, okrągłymi lampami sufitowymi i oknami sięgającymi od podłogi do sufitu, z których roztacza się widok na zewnątrz, tworząc odświeżające i inspirujące środowisko przypominające przestrzenie innowacji Coca-Coli.

Nowoczesna sala konferencyjna z długimi stołami ułożonymi w kształcie litery U, czerwono-szarymi krzesłami, wieloma ekranami i wyraźną marką Coca-Cola na ścianach.

Nowoczesna kawiarnia z drewnianymi stołami i mieszanką czerwonych i czarnych krzeseł, z dużymi oknami i efektownymi czerwonymi lampami wiszącymi. Wyraźne logo Coca-Coli jest dumnie umieszczone na drewnianej ścianie z tyłu, dodając klasycznego akcentu współczesnej atmosferze.

Nie brakuje nieformalnych stref, które mają sprzyjać relaksowi i dobrej zabawie. Hamaki wykonane z lin i desek są skupione w pobliżu ścian z mchu, zapewniając tak potrzebną zieleń w pomieszczeniach. W kuchniach na każdym piętrze (zaopatrzonych w mnóstwo firmowych napojów) znajdują się także jadalnie, które służą również jako miejsce, w którym ludzie są zachęcani do wspólnego posiłku lub spotkań towarzyskich ze współpracownikami.

W nowoczesnej jadalni znajdują się drewniane stoły, kolorowe krzesła i mural przedstawiający czerwoną ciężarówkę z jedzeniem na ceglanej ścianie. Czarna ściana z białą grafiką dotyczącą jedzenia dodaje temu miejscu uroku, a stare szyldy Coca-Coli przywołują na myśl nostalgię.

Mała sala konferencyjna z okrągłym stołem i czterema krzesłami, jednym czerwonym jak puszka Coca-Coli i trzema szarymi. Na ścianie wisi telewizor otoczony zdjęciami w ramkach. Ściany mają fakturę blachy falistej, a nad nimi wisi lampa sufitowa.

Sala konferencyjna z pasującymi zielonymi krzesłami i długim stołem. Na tylnej ścianie znajduje się żywy mural przedstawiający butelki Sprite na zielonym tle, podkreślający korzenie Coca-Coli. Geometryczny wzór dywanu na podłodze.

Największą atrakcją tego miejsca są sale konferencyjne, a każdy pokój został udekorowany nawiązując do konkretnej marki. Pokój Sprite urządzony jest w odcieniach musującej cytryny i limonki. A Monster Room, nazwany na cześć napoju energetycznego, emanuje neonowymi zielonymi wyścigowymi paskami. Na ścianach wiszą zdjęcia deskorolkarzy i motocyklistów, a podstawą głównego stołu są dwa błyszczące silniki. W pokoju AdeZ znajduje się stół przymocowany do sufitu. Odpowiednie obrazy i kształty przywołują ulubione napoje w wyjątkowych miejscach. „Za każdym razem, gdy jesteś w biurze, czujesz radosnego ducha Coca-Coli” – podkreśla Popple.

Wygodna przestrzeń konferencyjna z okrągłym stołem, dwoma szarymi krzesłami i telewizorem zamontowanym na ścianie. Ściany ozdobione są słojami drzew i dużym muralem w kształcie łzy, przywołującym na myśl świeżość natury. Zielony dywan pod stopami dodaje spokojnej atmosfery, idealnej do dzielenia się przemyśleniami przy coca-coli.

Nowoczesna sala konferencyjna z drewnianym stołem, białymi krzesłami i lampami wiszącymi. Na jednej ze ścian wisi duża reklama napoju AdeZ firmy CocaCola. Podłoga pokryta jest zielonym dywanem, a duże okna zapewniają naturalne światło.

Nowoczesną salę konferencyjną zdobi żywy mural z różnymi owocami i liśćmi, przypominający orzeźwiającą reklamę Coca-Coli. Drewniane krzesła otaczają prostokątny stół, a na ścianie naprzeciwko muralu wisi duży telewizor.

Nowoczesna sala konferencyjna z niebieskim stołem, czarno-niebieskimi krzesłami, workiem treningowym, lampami pierścieniowymi, telewizorem z reklamami Coca-Coli i dużymi oknami z widokiem na drzewa.

Więcej informacji o tym i innych projektach realizowanych przez BIT CREATIVE znajdziesz na stronie bitcreative.info.

Fotografia autorstwa BIT CREATIVE.

Anna Zappia to mieszkająca w Nowym Jorku pisarka i redaktorka, której pasją są tekstylia. Często można ją spotkać na pokazach mody lub przy zakupach kolejnych książek. Anna pisze felieton Friday Five oraz treści biznesowe.