Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Google optymalizuje reklamy usług lokalnych za pomocą automatycznie wybranych obrazów

Google optymalizuje reklamy usług lokalnych za pomocą automatycznie wybranych obrazów

Google wprowadza nową funkcję dla reklam usług lokalnych (LSA), która automatycznie wybiera zdjęcia profilowe do wyświetlania w reklamach.

Dlaczego nas to obchodzi? Ta aktualizacja ma na celu zwiększenie zaangażowania reklam i poprawę rankingów reklam dla lokalnych dostawców.

Jak to działa:

  • Google wybierze obrazy z profili LSA reklamodawców na podstawie ich potencjału zwiększenia zaangażowania.
  • Obrazy nie będą wyświetlane w każdej reklamie, w zależności od zapytań użytkowników i innych czynników.

Kluczowe szczegóły:

  • Funkcja została uruchomiona dzisiaj dla wszystkich reklamodawców korzystających z usług lokalnych.
  • Dodawanie obrazów do profili LSA może pomóc w poprawie rankingów reklam.

Zalecenia Google:

  • Prześlij 3-5 zdjęć wysokiej jakości do swojego profilu LSA.
  • Upewnij się, że obrazy odnoszą się do Twojej firmy, są oryginalne i nie są kopiowane ani kradzione.

co chcesz obejrzeć. Jak ta zmiana wpływa na skuteczność i ranking reklam lokalnych dostawców, zwłaszcza tych, którzy wcześniej nie skupiali się na treściach wizualnych w swoich profilach?

Zostaliśmy zauważeni po raz pierwszy. Po raz pierwszy o tej aktualizacji powiadomiła nas koordynatorka Google Ads, Ginny Marvin’s X:

Zrzut ekranu 2024 08 07 o godzinie 20.33.58

Konkluzja. Reklamodawcy usług lokalnych powinni przejrzeć i zaktualizować swoje zdjęcia profilowe, aby w pełni wykorzystać tę nową funkcję i poprawić skuteczność swoich reklam


Nowość w wyszukiwarkach


O autorze

Ano AdegbolaAno Adegbola

Anu Adegbola była redaktorem ds. płatnych mediów w Search Engine Land Od 2024 r. Obejmuje Płatne wyszukiwanie, płatne media społecznościowe, media detaliczne, wideo i nie tylko.

W 2008 roku kariera Anu rozpoczęła się od…

Realizacja cyfrowych kampanii marketingowych (głównie, ale nie wyłącznie płatnych wyników wyszukiwania) poprzez budowanie strategii, maksymalizację ROI, automatyzację powtarzalnych procesów i zwiększanie wydajności w każdej części działu marketingu poprzez inspirujące przywództwo, czy to po stronie agencji, klienta, czy technologii marketingowej.

READ  Pierścień niespodzianki Samsung Galaxy: kto może go nosić?

Zewnętrzny redaktor artykułów dla Search Engine Land jest założycielem i gospodarzem wydarzenia PPC Social Media Event – ​​PPC Live Cotygodniowy podcast PPCChat Roundup iRand Ewangelista w ClickTech.

Jest także międzynarodowym mówcą, którego występy na kilku scenach odbywały się na SMX (USA), SMX (Monachium), Friends of Search (Amsterdam), BrightonSEO, The Marketing Meetup, HeroConf (PPC Hero), SearchLove, BiddableWorld, SESLondon, PPC Chat Live , AdWorld Experience (Bolonia) i nie tylko.