Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Nikko Partners: Rynek gier w Azji Wschodniej osiągnie wartość 30,1 miliarda dolarów w 2023 roku

Nikko Partners: Rynek gier w Azji Wschodniej osiągnie wartość 30,1 miliarda dolarów w 2023 roku

Z nowego raportu Nikko Partners wynika, że ​​wschodnioazjatycki rynek gier hazardowych wygenerował w 2023 r. 30,1 miliarda dolarów i oczekuje się, że w 2024 roku spadnie o 2,9% do 29,2 miliarda dolarów.

Raport East Asia Gaming Market Model obejmuje Japonię i Koreę, rynki, które również odnotowały niewielki wzrost liczby graczy w 2023 r., do 96,3 mln graczy.

Największym sektorem był sektor telefonii komórkowej, generujący 68,4% przychodów w regionie.

Firma zajmująca się badaniem rynku opublikowała także raport dotyczący zachowań graczy i analiz rynku z Azji Wschodniej z lipca 2024 r., z którego wynika, że ​​97 milionów graczy w Japonii i Korei gra na więcej niż jednej platformie.

Ponad 70% graczy mobilnych w Japonii i 90% graczy PC w Korei Południowej gra na wielu platformach. Ogółem 39% wszystkich graczy w Japonii i 58% wszystkich graczy w Korei gra w gry na co najmniej dwóch platformach.

Badanie wykazało również, że ponad 31% graczy w Japonii i 40% graczy w Korei ogląda transmisję strumieniową gier na żywo, przy czym najpopularniejszą platformą jest YouTube, a następnie platformy lokalne, takie jak SOOP (AfreecaTV) w Korei i NicONico w Japonii.

„Zauważyliśmy znaczny wzrost liczby graczy zgłaszających, że grają na więcej niż jednej platformie w zeszłym roku” – powiedziała Lisa Hanson, dyrektor generalna Nikko Partners. „Część wynika z dostępności na konsolach w Japonii po niedoborach podczas pandemii, a część z tego, że powstaje więcej gier do użytku międzyplatformowego, co zwiększa zaangażowanie na konsolach, urządzeniach mobilnych i komputerach PC.

„Co najważniejsze, gracze z Azji Wschodniej udowadniają, że gra międzyplatformowa prowadzi do większego zaangażowania”.

READ  Evernote nakłada surowe ograniczenia na bezpłatny plan, aby zachęcić do subskrypcji premium