Tim Cook na scenie podczas wydarzenia Apple 10 września 2019 r.
Źródło: Apple
jabłko W środę powiedział, że jego App Store ułatwił rozliczenia i sprzedaż o wartości 643 miliardów dolarów w 2020 roku, zgodnie z nowym badaniem zleconym przez firmę.
Liczba reprezentuje a 24% wzrost Z zeszłego roku, jak covid-19 pandemia Wielu konsumentów naciska na swoje telefony i tablety.
Najnowsze dane pojawiają się, gdy Apple staje w obliczu coraz większej kontroli nad tym, jak zarabia na zakupach w aplikacji. Apple otrzymuje od 15% do 30% zakupów oprogramowania lub towarów cyfrowych z aplikacji dystrybuowanych za pośrednictwem App Store.
Twórcy twierdzili Platforma Apple App Store jest nieuczciwa wobec małych firm. Niedawno firma Epic Games złożyła pozew przeciwko Apple i argumentowała w sądzie, że App Store firmy jest antykonkurencyjny.
Apple zaprzeczył tym zarzutom i powiedział, że „nie ma dominującego udziału w rynku w żadnej kategorii, w której prowadzimy działalność”, a ostatnio obniżył prowizje App Store do 15% dla małych firm. W odpowiedzi na pozew, Jabłko się kłóci Zbudowali App Store i otrzymali zasady zaprojektowane w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa aplikacji.
Badanie grupy analitycznej obejmuje zarówno transakcje obsługiwane przez Apple, w tym płatne aplikacje i zakupy w aplikacjach, jak i zakupy i inne działania gospodarcze, które miały miejsce za pośrednictwem aplikacji, w które Apple nie było bezpośrednio zaangażowane, takie jak sprzedaż reklam w aplikacji . W raporcie napisano, że około 90% wszystkich rozliczeń i sprzedaży ułatwionych przez ekosystem App Store w 2020 roku miało miejsce poza App Store, co oznacza, że Apple nie pobierał od tej sprzedaży żadnej prowizji.
Raport wyprzedza również Apple Doroczna Konferencja Deweloperów, WWDC i podkreśla współpracę firmy z małymi firmami. Ogłoszenie w środę sugeruje, że na aplikacjach można zarobić dużo pieniędzy i prawdopodobnie jest to próba dalszego zachęcania ludzi do tworzenia nowych usług wokół produktów Apple.
Według badania, 643 miliardy dolarów wygenerowane przez aplikacje na iPhone’a i iPada w 2020 roku składa się z następujących elementów:
- 511 miliardów dolarów sprzedaży fizycznych towarów i usług za pośrednictwem aplikacji, w tym 383 miliardy dolarów z aplikacji detalicznych, 38 miliardów dolarów z aplikacji podróżniczych i 36 miliardów dolarów z dostawy i odbioru żywności
- 86 miliardów dolarów na cyfrowe towary i usługi
- 46 miliardów dolarów na reklamy w aplikacjiapp
Kev Lesswing z CNBC przyczynił się do powstania tego raportu.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów