Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Konsumenci i reklamodawcy wydali 643 miliardy dolarów za pośrednictwem aplikacji

Konsumenci i reklamodawcy wydali 643 miliardy dolarów za pośrednictwem aplikacji

Tim Cook na scenie podczas wydarzenia Apple 10 września 2019 r.

Źródło: Apple

jabłko W środę powiedział, że jego App Store ułatwił rozliczenia i sprzedaż o wartości 643 miliardów dolarów w 2020 roku, zgodnie z nowym badaniem zleconym przez firmę.

Liczba reprezentuje a 24% wzrost Z zeszłego roku, jak covid-19 pandemia Wielu konsumentów naciska na swoje telefony i tablety.

Najnowsze dane pojawiają się, gdy Apple staje w obliczu coraz większej kontroli nad tym, jak zarabia na zakupach w aplikacji. Apple otrzymuje od 15% do 30% zakupów oprogramowania lub towarów cyfrowych z aplikacji dystrybuowanych za pośrednictwem App Store.

Twórcy twierdzili Platforma Apple App Store jest nieuczciwa wobec małych firm. Niedawno firma Epic Games złożyła pozew przeciwko Apple i argumentowała w sądzie, że App Store firmy jest antykonkurencyjny.

Apple zaprzeczył tym zarzutom i powiedział, że „nie ma dominującego udziału w rynku w żadnej kategorii, w której prowadzimy działalność”, a ostatnio obniżył prowizje App Store do 15% dla małych firm. W odpowiedzi na pozew, Jabłko się kłóci Zbudowali App Store i otrzymali zasady zaprojektowane w celu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa aplikacji.

Badanie grupy analitycznej obejmuje zarówno transakcje obsługiwane przez Apple, w tym płatne aplikacje i zakupy w aplikacjach, jak i zakupy i inne działania gospodarcze, które miały miejsce za pośrednictwem aplikacji, w które Apple nie było bezpośrednio zaangażowane, takie jak sprzedaż reklam w aplikacji . W raporcie napisano, że około 90% wszystkich rozliczeń i sprzedaży ułatwionych przez ekosystem App Store w 2020 roku miało miejsce poza App Store, co oznacza, że ​​Apple nie pobierał od tej sprzedaży żadnej prowizji.

Raport wyprzedza również Apple Doroczna Konferencja Deweloperów, WWDC i podkreśla współpracę firmy z małymi firmami. Ogłoszenie w środę sugeruje, że na aplikacjach można zarobić dużo pieniędzy i prawdopodobnie jest to próba dalszego zachęcania ludzi do tworzenia nowych usług wokół produktów Apple.

READ  Zaoszczędź na trackerach Chipolo i nigdy więcej nie zgubisz portfela ani kluczy

Według badania, 643 miliardy dolarów wygenerowane przez aplikacje na iPhone’a i iPada w 2020 roku składa się z następujących elementów:

  • 511 miliardów dolarów sprzedaży fizycznych towarów i usług za pośrednictwem aplikacji, w tym 383 miliardy dolarów z aplikacji detalicznych, 38 miliardów dolarów z aplikacji podróżniczych i 36 miliardów dolarów z dostawy i odbioru żywności
  • 86 miliardów dolarów na cyfrowe towary i usługi
  • 46 miliardów dolarów na reklamy w aplikacjiapp

Kev Lesswing z CNBC przyczynił się do powstania tego raportu.

Subskrybuj CNBC na YouTube.