PepsiCo wznawia sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem Biedronki, największego polskiego detalisty spożywczego.
Według doniesień, produkty amerykańskiego giganta przez dwa lata nie pojawiały się na półkach Biedronki ze względu na spory cenowe.
Liczne doniesienia medialne w Polsce potwierdzają jednak, że obie strony osiągnęły porozumienie w sprawie powrotu przekąsek i napojów PepsiCo do sklepów Biedronka.
Sprzedawca – odpowiadający za 20% sprzedaży detalicznej żywności i artykułów spożywczych w Polsce w 2023 r., ponad trzykrotnie większy od najbliższego konkurenta – potwierdził, że produkty PepsiCo powrócą do sprzedaży.
W krótkim oświadczeniu przesłanym do Tylko napoje„Naszym absolutnym priorytetem jest zaoferowanie klientom szerokiej gamy produktów w najlepszych cenach na polskim rynku i tak należy traktować powrót tych produktów na półki sieci sklepów Biedronka” – stwierdziła Biedronka.
Sprzedawca odmówił dalszych komentarzy.
Uzyskaj dostęp do najbardziej kompleksowych profili firm na rynku, obsługiwanych przez GlobalData. Zaoszczędź godziny poszukiwań. Zdobądź przewagę konkurencyjną.
Profil firmy – bezpłatna próbka
Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą pobierania
Jesteśmy pewni wyjątkowej jakości profili naszej firmy. Zależy nam jednak na tym, abyś podjął decyzję, która będzie najkorzystniejsza dla Twojego biznesu, dlatego oferujemy bezpłatną próbkę, którą możesz pobrać, przesyłając poniższy formularz
Przez GlobalData
W oświadczeniu opublikowanym przez portal Wiadomości Sektorowe Polskie dlahandlu.pl„Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnego zakończenia negocjacji handlowych pomiędzy PepsiCo i Geronimo Martins” – powiedziała Dagmara Piasecka Ramos, dyrektor generalna polskiego biznesu PepsiCo. „W rezultacie od czerwca br. Pepsi, Mirinda, 7Up i Lipton Na półki dyskontów Biedronki powróciły napoje Ice Tea oraz przekąski Lay’s, Doritos i Cheetos.”, za którymi wiele osób tęskniło.
Tylko napoje Skontaktowałem się z PepsiCo w celu uzyskania komentarza.
Na początku tego roku produkty PepsiCo Został usunięty ze sklepów Carrefour w Polsce W ramach szerszego sporu dotyczącego warunków z francuskim sprzedawcą detalicznym.
Carrefour Sklepy w Polsce, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Belgii wstrzymały sprzedaż produktów. To była ta klasa Rozwiązane do kwietnia.
W 2023 r. europejski oddział PepsiCo wygenerował przychody netto w wysokości 13,23 miliarda dolarów w porównaniu z 12,72 miliardami dolarów w roku poprzednim, co oznacza wzrost o 4%. W ujęciu organicznym przychody wzrosły o 14%.
Całkowite przychody netto grupy w 2023 roku osiągnęły poziom 91,47 miliardów dolarów.
Jednostka wygenerowała zysk operacyjny w wysokości 767 mln dolarów w porównaniu ze stratą w wysokości 1,38 mld dolarów w 2022 roku, roku naznaczonym odpisami z tytułu utraty wartości, częściowo związanymi z wojną na Ukrainie.
W pierwszym kwartale roku finansowego 2024, czyli trzech miesięcy kończących się 23 marca, przychody i zysk operacyjny PepsiCo w Europie rosły rok do roku.
Przychody wyniosły 1,94 miliarda dolarów w porównaniu do 1,89 miliarda dolarów w pierwszych trzech miesiącach okresu fiskalnego 2023. Zyski operacyjne wyniosły 202 miliony dolarów w porównaniu do 71 milionów dolarów w pierwszym kwartale 2023 roku.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu