LinkedIn ujawnił plany zmiany rozwoju kariery poprzez wprowadzenie do swojej platformy większej liczby sztucznej inteligencji, tym razem w celu pomocy w szkoleniach w ramach LinkedIn Learning.
Dzięki najnowszemu zastrzykowi sztucznej inteligencji LinkedIn ma nadzieję wypełnić lukę w dostępnych doradcach zawodowych dla użytkowników swojej platformy.
Firma ujawniła nowe badania wskazujące, że trzy na pięć (60%) osób na całym świecie chciałoby wiedzieć, do kogo mogą się zwrócić w celu uzyskania porady zawodowej, a wiele z nich nie ma dostępu do dedykowanego doradcy zawodowego.
LinkedIn chce być Twoim trenerem kariery AI
Dzięki najnowszym osiągnięciom LinkedIn planuje zbliżyć do siebie ludzi i sztuczną inteligencję. Platforma należąca do Microsoft nawiązała współpracę z trenerami LinkedIn Learning, takimi jak Alicia Reece, Anil Gupta, Dr Gemma Leigh Roberts i Lisa Gates, których uważa za ekspertów w obszarach rozwoju kariery, globalnej strategii biznesowej i dobrego samopoczucia.
Ludzie będą mogli wybrać prognozę, zadać pytanie i porozmawiać, ale doświadczenie będzie wspomagane przez sztuczną inteligencję.
Hari Srinivasan, wiceprezes ds. produktów w LinkedIn i autor reklamaDodał: „Ściśle współpracujemy z każdym nauczycielem, aby mieć pewność, że odpowiedzi oparte na sztucznej inteligencji odpowiadają jego stylowi nauczania i wiedzy specjalistycznej, co zapewnia wysoką jakość nauczania”.
Użytkownicy mogą zadawać pytania takie jak „Jak negocjować wynagrodzenie” lub „Jak zbudować nastawienie na rozwój”, a generatywny model sztucznej inteligencji utworzy odpowiedź na podstawie informacji takich jak stanowisko użytkownika, cele zawodowe i umiejętności, które realizuje Platforma. .
Srinivasan odniósł się także do złożonej i złożonej kwestii własności, jeśli chodzi o korzystanie z GenAI: „Wkraczając w nowy świat technologii generatywnej sztucznej inteligencji, zaczęliśmy pobierać opłaty licencyjne, gdy uczniowie uzyskują dostęp do wiedzy naszych nauczycieli za pomocą w trakcie zajęć wspieranych przez sztuczną inteligencję szkolenie.”
Podkreślił: „Jeśli uczeń skorzysta z tej funkcji i zada pytanie w ramach kursu, nauczyciel otrzyma za to wynagrodzenie”.
W miarę jak zaostrza się walka w mediach społecznościowych, a konkurencyjne firmy chcą ulepszyć swoje platformy, współpraca LinkedIn z Microsoftem, głównym inwestorem w OpenAI, z pewnością pomoże jej wyprzedzić konkurencję, jeśli chodzi o sztuczną inteligencję.
Więcej z TechRadar Pro
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów