Nowozelandzkie potęgi marketingowe Wendy Thompson i Melanie Spencer, współzałożycielki Thompson Spencer, wzmacniają swoją międzynarodową obecność – tym razem w wymierny sposób dzięki otwartemu obecnie biurze Thompson Spencer w Londynie.
Rosnąca globalna lista klientów i zespół zarządzający społecznością zaangażowany w rozmowy na całym świecie dostrzegły potencjał zapuszczenia korzeni poza Aotearoa i wspięcia się na listę rzeczy do zrobienia Thompsona Spencera. Thompson Spencer projektował i zarządzał kampaniami w 69 krajach na całym świecie, dysponując szczególnie dużymi umiejętnościami, które wyróżniają się w sektorach FMCG, dużych sklepów detalicznych i nieruchomości. Thompson i Spencer byli znani ze swojej zdolności do odwracania sytuacji za pomocą sznurka (kim jesteśmy, oni się na tym dobrze prosperują!), a kiedy pojawiła się możliwość przyspieszenia planu z Londynem jako pierwszą lokalizacją międzynarodową, Thompson i Spencer rzucili się do działania.
„Zawsze wiedzieliśmy, że marketing – szczególnie w mediach społecznościowych – nigdy nie śpi, dlatego od dawna prowadzimy kampanie w mediach społecznościowych i menedżerów społeczności pracujących 24 godziny na dobę, aby obejmować wszystkie strefy czasowe, zbierając pomysły i rozwijając marki na całym świecie .
„Posiadanie silnej obecności w Wielkiej Brytanii w zakresie zarządzania strategicznego i obsługi klientów było dla nas całkowicie zrozumiałe – oznacza, że jesteśmy fizycznie dostępni dla naszych klientów przez całą dobę, zapewniając lepszą komunikację i biznes. Teraz trąbię o Nowej Zelandii i australijskie marki, które chcą wejść na półkulę północną – jesteśmy tam jako Twój partner strategiczny i Twój zaufany umysł.
Dyrektor biznesowa agencji na Wielką Brytanię, Chandni Patel, po czterech latach pracy w biurze w Auckland szybko zaadaptowała się do londyńskiego miejsca pracy.
Imponujący portfel ofert eksperckich Thompsona Spencera w Nowej Zelandii – Socialites, Magnesium, Thompson Spencer Media, The Social Club, Flying Tiger i People of Influence – będzie bezproblemowo współpracować z zespołem ds. strategii i zarządzania kontami w Londynie, zapewniając wyjątkową kreatywność i obsługę.
Thompson Spencer, cieszący się od pewnego czasu udanymi relacjami z Nowej Zelandii z kultową grupą Seagrass Group, jest dumny, że londyńska restauracja grupy Meat & Wine Co będzie głównym klientem nowego biura. Również na półkuli północnej Thompson Spencer zajmuje się mediami społecznościowymi i zarządzaniem społecznością dla Airbusa we współpracy z paryską agencją Angie. Twardo stąpając po ziemi, Thomson Spencer może działać bliżej siedziby Airbusa i Angie oraz szybciej występować na całym świecie przed przeważającymi siłami międzynarodowymi.
„Już jesteśmy bardzo podekscytowani przyszłością, jaka czeka firmę Thompson Spencer” – mówi Thompson – „a co więcej, jesteśmy już w pełni operacyjni i spotykamy się z nowymi klientami w Wielkiej Brytanii, a także widzimy potencjał dla naszych klientów w Nowym Jorku Zelandia i Australia. Aby jeszcze bardziej odkryć nowe możliwości. Nie możemy się doczekać”. Abyśmy mogli osiągnąć bardziej niezwykłe rzeczy na półkuli północnej i pokazać naszą antyiskrę.
Otwarcie biura w Londynie stanowi kamień milowy w globalnej ekspansji Thomson Spencer. Agencja jest teraz (i nie tylko) doskonale przygotowana, aby pomóc markom w uruchomieniu lub rozszerzeniu ich globalnej obecności.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów